Ευχαριστω για τις απαντησεις κ εγω απο οσα διαβασα μαλλον για τα πτερύγια του μοτερ σκεφτηκα. Υπαρχει σαν ανταλλακτικο μονο του χωρις το μοτερ; Καμια ιδεα απο που να ξεκινησω να λυνω για να φτασω στο μοτερ;
Ευχαριστω για τις απαντησεις κ εγω απο οσα διαβασα μαλλον για τα πτερύγια του μοτερ σκεφτηκα. Υπαρχει σαν ανταλλακτικο μονο του χωρις το μοτερ; Καμια ιδεα απο που να ξεκινησω να λυνω για να φτασω στο μοτερ;
Να σου πούμε καλύτερα πως να παλέψεις με τον Τσακ Νόρις για να τον ξεσκίσεις ?
Επειδή έχει πάρα πολύ φασαρία , θα ήταν καλύτερα να προσπαθήσεις να δεις πιέζοντας τα πτερύγια του μοτέρ της αντλίας πλύσης που φαίνεται στις τελευταίες φωτογραφίες αν αυτά γυρίζουν σαν 1ο βήμα και μετά από μέσα από τον θάλαμο πλύσης να δεις αν μπορείς να έχεις ορατότητα και στα πτερύγια του ίδιου μοτέρ που είναι για την ώθηση του νερού . Να τα γυρίσεις ταυτόχρονα και τα 2 μαζί για να δεις αν όντως είναι τα πτερύγια αυτά (της ώθησης νερού) λασκαρισμένα όντως ... στο λέω αυτό γιατί μπορεί να είναι και κάτι άλλο. π.χ. η περιστρεφόμενη κεφαλή να είχε βουλωμένες οπές ή κάποιο ξένο αντικείμενο που φράζει. πυκνωτής / ελάχιστο νερό κατά την εισαγωγή.
Εχω παρομοιο προβλημα με αντιστοιχο πλυντηριο bosch skt5102/09. Το εχω παει σε τεχνικο συσκευων που αδυνατει να κατανοησει τι προβλημα εχει. Το πλυντηριο παιρνει λιγο νερο στο καδο πλυσης (ισα που καλυπτει τα φιλτρα) και κατοπιν ξεκιναει η πλυση μουγκριζοντας. Μου αλλαξαν αεροπαγιδα. Το προβλημα παραμενει το ιδιο πλενοντας με ελαχιστο νερο, , ο θορυβος ειναι αφορητος. Το προβλημα λυνεται μολις προσθεσω περιπου 1 λιτρο νερου με καποια κανατα. Το τεχνικο τμημα λεει οτι εαν δεν ειχε επαρκη νερο μεσα θα κοβοταν η πλυση αυτοματα, απο την στιγμη που λειτουργει και πλενει ειναι οκ. Υποψιν, δεν εχω ζητησει να το επισκευασουν δωρεαν, τωρα γιατι με τρολλαρουν ετσι δεν ξερω.
Τι μπορω να κοιταξω?
Γιασου Γιαννη.Υποθετικα παντα αφου το πλυντηριο πηγε σε τεχνικο θα πρεπει το υδραυλικο κοματι του πλυντηριου να ειναι ο.κ. απο βρωμια και αλατα.Σε αυτη την περιπτωση το προβλημα ειναι στη βαλβιδα παροχης η οποια περνει νερο με πολυ πιεση με αποτελεσμα το νερο να μην προλαβαινει να περασει μεσα στον καδο και να φουσκωνει μεσα στη θηκη της αεροπαγιδας δινοντας την αισθηση στην αεροπαγιδα οτι το πλυντηριο γεμησε.Για να το διαπηστωσεις αυτο χαμηλωσε πολυ την πιεση απο την βρυση και κανε μια δοκιμη.
Σακη, εκανα οτι μου πες. Σε πολυ χαμηλωμα της βανας αρχισε και σπαρταρουσε ο μαυρος πλαστιχος σωληνας της παροχης και εκανε εντονο χτυπημα σαν το φαινομενο του πληγματος. Επομενως να το εχω ισα ισα χαμηλα να παιρνει νερο δεν γινεται. Ο σωληνας ειναι ενας μαυρος λεπτος. Χωρις το σωληνα το βρυσακι δεν εχει προβλημα και ανοιγει σταδιακα και ομοιομορφα. Θα βοηθουσε να βαλω καποιον αλλο χοντρυτερο σωληνα παροχης και να μειωσω πιεση? Μηπως το ολο προβλημα το επειδεινωνει ο λεπτος σωληνας?
Στο παρελθον μου ειχε σταματησει εντελως να παιρνει νερο και αλλαξα βαλβιδα παροχης. Το προβλημα με την χαμηλη σταθμη προυπηρχε (το προβλημα το ελυνα χειροκινητα βαζοντας νερο, δεν μπορω ομως να το παρακολουθω σε ολη την διαρκεια της πλυσης). Αλλαζοντας βαλβιδα το προβλημα μη πληρωσης λυθηκε, ομως δεν λυθηκε το προβλημα της χαμηλης σταθμης.
Σε οτι αφορα τη βρυση το να χμηλωσεις την πιεση δεν ειναι μονιμη λυση ειναι μονο για δοκιμη.Για τον σωληνα τωρα οτι και να βαλεις δεν θα εχει αποτελεσμα.
Ναι εβαλα βαλβιδα εμποριου. Ομως να σου πω την σειρα των βλαβων να μου πεις αν συνδεονται.
1. Περιστασιακα χαμηλη σταθμη νερου και συμπληρωνα χειροκινητα
2. Παυση πληρωσης με νερο- αλλαγη βαλβιδας με εμποριου.
3. Μονιμα χαμηλη σταθμη νερου πλεον- ελεγχος απο τεχνικο , αλλαγη αεροπαγιδας - το προβλημα παραμενει και λεει ειναι ολα οκ.
Να προσπαθησω να παρω μια βαλβιδα οριτζιναλ λοιπον? Η τιμη της ειναι καπως τσουχτερη 25 ευρω βλεπω στον επισημο καταλογο της Bosch (δεν ειναι πολλα για να λυσω οριστικα την βλαβη μου προς θεου, ομως επειδη παω δοκιμαστικα και πιθανον να μην φταιει αυτη)