Έχεις βραχυκυκλωμένο το MOSFET / IGBT ισχύος στην πλακέτα.
Έχεις βραχυκυκλωμένο το MOSFET / IGBT ισχύος στην πλακέτα.
Φιλιππε ειπε οτι οταν βγαλει το μοτερ δεν την ριχνει..
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
Μαλιστα..Δηλαδη την ριχνει απο υπερενταση και οχι απο βραχυκυκλωμα..
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
Βασικά ο κινητήρας αυτός όταν είναι ακίνητος με βραχυκύκλωμα ισοδυναμεί ουσιαστικά... Αφού ο ρώτορας έχει αντίσταση 2Ω (στο στάτορα έχει μόνιμους μαγνήτες και όχι πηνία τα οποία αν έμπαιναν σε σειρά με το ρώτορα θα περιόριζαν κι άλλο το ρεύμα) υπολόγισε πόσο ρεύμα περνάει τη στιγμή της τροφοδότησης που του έρχονται 325VDC!
Καλησπερα και απο μενα απλα ηθελα να ενημερωσω και εγω πως για να φτασει σε σημειο να καει το μοτερ και τα καψει και τα τρανζιστορ ισχυος της πλακετας θα εχει σιγουρα και αλλου προβλημα οπως π.χ ταπητα !!!
[QUOTE=FILMAN;573643]Έχεις βραχυκυκλωμένο το MOSFET / IGBT ισχύος στην πλακέτα.[/QUOαλλα α
Ευχαριστω για την απαντηση αλλα εδω στο Βολο ειναι δυσκολο ν'αναλαβει καποιος,και ειδικα οσον αφορα το θεμα των διαδρομων,αν υπαρχει καποιος που μπορει να ελενξει τις καρτες ας απαντησει ,για μοτερ δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα γιατι δοκιμαστηκε με εξωτερικη πηγη και αμπερομετρηθηκε και με φορτιο για σιγουρα θα παει και σε μοτερά,παιζει κατι μηπως με κονσολα?