Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nyannaco Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία... 230V x 0.35Α = 80.5W = 0.1HP, πώς συνάδει αυτό με το μισό ίππο;
    Μισό ίππο στον τελικό άξονα μετά την υποδιαίρεση στις 21 στροφές.
    Αλλιώς για απευθείας δεν κάνει ούτε για φραπεδιέρα .
    Στις συμβατικές σούβλες DC αν δεις μέσα έχουν ένα μοτεράκι από μιξεράκι φραπέ !

  2. #2
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από gsmaster Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το μοτέρ σου βγάζει 6 καλώδια απο τα τυλίγματα, βγάλε πυκνωτές κτλ, βάλτα σε τρίγωνο, και βρες ενα inverter με μονοφασική είσοδο/τριφασική έξοδο και ρυθμίζεις ότι θες και όσο θες πάνω-κάτω απο τα ονομαστικά του μοτερ.
    Το κόστος ομως για το ινβερτερ είναι κανα 100-150 ευρω περίπου.
    Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι τριφασικό εφόσον είναι καινούρια κατασκευή και πωλείται έτσι. Διφασικό θα είναι, και από το στάτορα θα εξέρχονται 3 ή 4 καλώδια. Πρέπει να έχει και πυκνωτή μέσα στο κιβώτιο συνδέσεων. Δεν μπορεί να καλωδιωθεί τριφασικά. Για να δουλέψει με inverter ώστε να ρυθμιστούν οι στροφές του (μπορούν και να αυξηθούν αν το inverter βγάζει και συχνότητες πάνω από 50Hz) πρέπει να βρεθεί inverter για κινητήρα με δυο εξόδους των 90ο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μισό ίππο στον τελικό άξονα μετά την υποδιαίρεση στις 21 στροφές.
    Αλλιώς για απευθείας δεν κάνει ούτε για φραπεδιέρα .
    Στις συμβατικές σούβλες DC αν δεις μέσα έχουν ένα μοτεράκι από μιξεράκι φραπέ !
    Ο μειωτήρας δεν αυξάνει την ισχύ (ή αλλιώς την ιπποδύναμη). Αυξάνει τη ροπή μειώνοντας τις στροφές (την ταχύτητα). Η ιπποδύναμη είναι το γινόμενο της ροπής επί την ταχύτητα και δεν αυξάνει.

  3. #3
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο μειωτήρας δεν αυξάνει την ισχύ (ή αλλιώς την ιπποδύναμη). Αυξάνει τη ροπή μειώνοντας τις στροφές (την ταχύτητα). Η ιπποδύναμη είναι το γινόμενο της ροπής επί την ταχύτητα και δεν αυξάνει.
    Ακριβώς έτσι. Εννοιες που μπερδεύουν πολύ κόσμο πάντως, όπως και με το κλασσικό μπέρδεμα ενέργεια/ισχύς.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    ΑΡΓΥΡΗΣ
    Εγγραφή
    Oct 2013
    Περιοχή
    ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Μηνύματα
    103

    Προεπιλογή

    Σας ευχαριστω όλους για τις απαντήσεις και τα σχολια. Στην αγορα παντως το μοτερ το πλασσαρουν ως 1/2 ιππου ανεξαρτητα απο το τι πραγματικα ισχυει. Ως πιο οικονομική και συμφερουσα λυση για να μειωσω τις στροφές θα κουμπωσω πριν το φις της μπριζας ενα απλο ρυθμιστη στροφων που απλα θα μειωνει το ρευμα στο μοτερ..... και βλέπουμε

    Ευχαριστω και παλι ολους....

  5. #5
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lavrakas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ως πιο οικονομική και συμφερουσα λυση για να μειωσω τις στροφές θα κουμπωσω πριν το φις της μπριζας ενα απλο ρυθμιστη στροφων που απλα θα μειωνει το ρευμα στο μοτερ..... και βλέπουμε
    Να ΜΗΝ το κάνεις.

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Να μην το κάνεις οι απλοί ρυθμιστές "ζορίζονται " να ρεγουλάρουν ελεύθερα φορτία όπως ανεμιστήρες κτλ .. εσύ με τέτοιο φορτίο που θα έχεις είναι αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο. Μειώνοντας την ισχύ του μοτέρ και σε συνδυασμό με το "ζόρι" από την υποδιαίρεση σε χαμηλότερες στροφές θα έχεις προβλήματα

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    ΑΡΓΥΡΗΣ
    Εγγραφή
    Oct 2013
    Περιοχή
    ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Μηνύματα
    103

    Προεπιλογή

    Ενταξει λοιπον, με πεισατε, ευχαριστω πολυ και παλι,
    μερικοι γνωστες σαν εσας εδω μεσα , πραγματικα σωζουν ζωες καμια φορα....
    αντε να φουντωσουν τα καλωδια απο το ζορι και να χεις κανα γαϊδουρι πανω στη σουβλα να γυριζει.... ποιος με σωζει.....

    θα το αφησω να γυρνα σταθερα στις 21 rpm...... και εχει ο ΘΕΟς....!!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lavrakas : 01-05-14 στις 08:35

Παρόμοια Θέματα

  1. Μοτερ γκαραζοπορτας
    από Solinas στο forum Υπόλοιπα
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-01-20, 15:45
  2. [Siemens] Μοτερ KULLTHORN
    από zerox στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-08-13, 11:36
  3. Αφαιρεση μοτερ
    από aser στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-02-13, 21:33
  4. ρυθμιση στροφων σε ντεκ
    από papkir στο forum Κασετόφωνο & Πικάπ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-02-09, 21:20
  5. ρυθμιση στροφων σε ντεκ Β&Ο
    από papkir στο forum Κασετόφωνο & Πικάπ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-12-08, 23:38

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας