Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι τριφασικό εφόσον είναι καινούρια κατασκευή και πωλείται έτσι. Διφασικό θα είναι, και από το στάτορα θα εξέρχονται 3 ή 4 καλώδια. Πρέπει να έχει και πυκνωτή μέσα στο κιβώτιο συνδέσεων. Δεν μπορεί να καλωδιωθεί τριφασικά. Για να δουλέψει με inverter ώστε να ρυθμιστούν οι στροφές του (μπορούν και να αυξηθούν αν το inverter βγάζει και συχνότητες πάνω από 50Hz) πρέπει να βρεθεί inverter για κινητήρα με δυο εξόδους των 90ο.
Ο μειωτήρας δεν αυξάνει την ισχύ (ή αλλιώς την ιπποδύναμη). Αυξάνει τη ροπή μειώνοντας τις στροφές (την ταχύτητα). Η ιπποδύναμη είναι το γινόμενο της ροπής επί την ταχύτητα και δεν αυξάνει.
Σας ευχαριστω όλους για τις απαντήσεις και τα σχολια. Στην αγορα παντως το μοτερ το πλασσαρουν ως 1/2 ιππου ανεξαρτητα απο το τι πραγματικα ισχυει. Ως πιο οικονομική και συμφερουσα λυση για να μειωσω τις στροφές θα κουμπωσω πριν το φις της μπριζας ενα απλο ρυθμιστη στροφων που απλα θα μειωνει το ρευμα στο μοτερ..... και βλέπουμε
Ευχαριστω και παλι ολους....
Να μην το κάνεις οι απλοί ρυθμιστές "ζορίζονται " να ρεγουλάρουν ελεύθερα φορτία όπως ανεμιστήρες κτλ .. εσύ με τέτοιο φορτίο που θα έχεις είναι αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο. Μειώνοντας την ισχύ του μοτέρ και σε συνδυασμό με το "ζόρι" από την υποδιαίρεση σε χαμηλότερες στροφές θα έχεις προβλήματα
Ενταξει λοιπον, με πεισατε, ευχαριστω πολυ και παλι,
μερικοι γνωστες σαν εσας εδω μεσα , πραγματικα σωζουν ζωες καμια φορα....
αντε να φουντωσουν τα καλωδια απο το ζορι και να χεις κανα γαϊδουρι πανω στη σουβλα να γυριζει.... ποιος με σωζει.....
θα το αφησω να γυρνα σταθερα στις 21 rpm...... και εχει ο ΘΕΟς....!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lavrakas : 01-05-14 στις 08:35