Φιλε Πετρο ευχαριστω πολυ, ουτε με κανα inverteraki δεν γινεται?
Φιλε Πετρο ευχαριστω πολυ, ουτε με κανα inverteraki δεν γινεται?
μην μπερδεύεσαι .. (να στο κάνω πιο αναλυτικά) ... στην παραπάνω φωτογραφία στο δεξιό μέρος είναι το ηλεκτρομοτέρ και σύμφωνα με τον πίνακα γυρίζει με 2700 στροφές (δεν πάει παραπάνω )
Στο αριστερό μέρος (με τις 3 βίδες επάνω ) είναι η υποδιαίρεση γρανάζια ... και αυτή σου μειώνει τις στροφές σε 21 . με την μέγιστη ροπή που μπορεί να σου δώσει.
Από την στιγμή που ο ηλεκτροκινητήρας σου δεν μπορεί να αποδώσει περισσότερο από 2700 στροφές ... δεν μπορείς επομένως και στην υποδιαίρεση με τα γρανάζια να πάρεις περισσότερο από 21 στροφές .
Η μόνη λύση είναι επιπλέον υποδιαίρεση με γρανάζι και αλυσίδα και όλα τα παρεμφερή , νέες μεταλλικές βάσεις /άξονες/ρουλεμάν/αλυσίδα / κτλ
Τι είδους ψησταριά είναι αυτή? τι φορτίο θα σηκώνει? από ελέφαντα και πάνω? .. τι να τις κάνεις τις 45 στροφές (αν είναι για σούβλα ) είναι πάρα πολλές .. θα σου σκορπίσει το κρέας και μάλλον θα φτιάξεις "μαλλί της γριάς" ... οι 21 στροφές που ήδη έχει το μοτέρ τις θεωρώ υπερβολικές .
οκ καταλαβα, ενταξει μη το δένεις το 45.... ενδεικτικα το ανεφερα... Για να τις μειωνω οταν χρειαζεται όμως μπορω να προσαρμοσω ρυθμιστη?
Αν το μοτέρ σου βγάζει 6 καλώδια απο τα τυλίγματα, βγάλε πυκνωτές κτλ, βάλτα σε τρίγωνο, και βρες ενα inverter με μονοφασική είσοδο/τριφασική έξοδο και ρυθμίζεις ότι θες και όσο θες πάνω-κάτω απο τα ονομαστικά του μοτερ.
Το κόστος ομως για το ινβερτερ είναι κανα 100-150 ευρω περίπου.
Πριν γράψετε ένα νέο θέμα στο φόρουμ, ψάξτε ->εδώ<-, κάτι θα βρείτε που δεν ξέρατε.
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία... 230V x 0.35Α = 80.5W = 0.1HP, πώς συνάδει αυτό με το μισό ίππο;
Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι τριφασικό εφόσον είναι καινούρια κατασκευή και πωλείται έτσι. Διφασικό θα είναι, και από το στάτορα θα εξέρχονται 3 ή 4 καλώδια. Πρέπει να έχει και πυκνωτή μέσα στο κιβώτιο συνδέσεων. Δεν μπορεί να καλωδιωθεί τριφασικά. Για να δουλέψει με inverter ώστε να ρυθμιστούν οι στροφές του (μπορούν και να αυξηθούν αν το inverter βγάζει και συχνότητες πάνω από 50Hz) πρέπει να βρεθεί inverter για κινητήρα με δυο εξόδους των 90ο.
Ο μειωτήρας δεν αυξάνει την ισχύ (ή αλλιώς την ιπποδύναμη). Αυξάνει τη ροπή μειώνοντας τις στροφές (την ταχύτητα). Η ιπποδύναμη είναι το γινόμενο της ροπής επί την ταχύτητα και δεν αυξάνει.