Μια ερωτηση.Γιατι το μοτερ να δουλευει γεφυρωνοντας τα δυο καλωδια και να μην δουλευει κανονικα οπως θα επρεπε με τον θερμοστατη?Ας παρακαμψουμε το προβλημα της μη ψυξης.Μηπως εχει προβλημα το ρελε εκκινησης του κομπρεσσορ?
Μια ερωτηση.Γιατι το μοτερ να δουλευει γεφυρωνοντας τα δυο καλωδια και να μην δουλευει κανονικα οπως θα επρεπε με τον θερμοστατη?Ας παρακαμψουμε το προβλημα της μη ψυξης.Μηπως εχει προβλημα το ρελε εκκινησης του κομπρεσσορ?
Υποτιθετε οτι ο ψυκτικος περασε θερμοστατη καινουργιο πριν κοψει τα σωληνακια και προσθεσει βαλβιδα και υγρα.
Αλλα απο οτι φενεται μαλλον κανα παλιο εφερε και περασε,εξ ου και δεν περασε μετα απο καιρο να τον βγαλει μιας και οπως ειχε πει κοστιζε 50 ευρω.
Θα το ξαναβαλω να δουλεψει για καμια 2-3 ωρες και θα γραψω τι λενε τα θερμομετρα.