Δοκιμασε το ξανα, και να ξερεις οτι ενα μοτερ ψυγειου
οταν σταματησει δεν ξεκιναει αμεσως αλλα πρεπει να
περασουν 10 λεπτα.
Δοκιμασε το ξανα, και να ξερεις οτι ενα μοτερ ψυγειου
οταν σταματησει δεν ξεκιναει αμεσως αλλα πρεπει να
περασουν 10 λεπτα.
Για να ξαναδοκιμάσει . για ποιο λόγο? πάλι τα ίδια δεν θα του κάνει? . υποθέτω ότι ο προηγούμενος τεχνικός το στούμπωσε με περισσότερα υγρά και γίνεται όλη αυτή η φασαρία . ή μπορεί τώρα να έχει επιπλέον πρόβλημα στο ψυκτικό κύκλωμα.
Στο κάτω κάτω ο Satfoxy δεν μπορεί να κάνει τόσες εξειδικευμένες επεμβάσεις . Κυρίως δεν έχει τα μέσα που απαιτούνται ...Οπότε θα πρέπει να το πάει σε σωστό τεχνικό για να του κάνει μια εκτίμηση .
Επειδή το ισοβουτάνιο είναι σαν να λέμε προπάνιο (εκρηκτικό) . Το 600α λειτουργεί με 2-3 φορές χαμηλότερες πιέσεις (ποσότητας και όγκου) σε σχέση με τα άλλα συμβατικά υγρά ...η πλήρωση τους πρέπει να γίνεται με ακρίβεια +/- γραμ . οπότε πιθανόν στην απειρία του προηγούμενου τεχνικού να τοποθέτησε πολύ . γιαυτό και δεν μπορεί να εκκινήσει το μοτέρ και κόβει το θερμικό.
Ίσως να ξεκινήσει να λειτουργεί το μοτέρ αφού αδειάσει αρκετό από το περιεχόμενο των υγρών από την βαλβίδα (βελόνας/τάπας) που έχει πάνω στο μοτέρ (ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ΣΕ ΚΑΛΆ ΑΕΡΙΖΌΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΜΗ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΦΛΟΓΕΣ) . Μόνο και μόνο για να δει αν δεν έχει γίνει μόνιμη ζημιά στο μοτέρ.
Και επειδή πέρα από αυτό πρέπει να γίνουν πολλά για την επισκευή του .. καλύτερα να γυρίσουμε σελίδα.
http://www.soldatos.gr/html/lokring.html
Η βλάβη σε θερμοστάτη συναντάτε σε 2 περιπτώσειςΓιατι το μοτερ να δουλευει γεφυρωνοντας τα δυο καλωδια και να μην δουλευει κανονικα οπως θα επρεπε με τον θερμοστατη?
1) Η θα σου δουλεύει συνέχεια το ψυγείο (η ποιο κλασσική βλάβη θερμοστάτη)
2) Σε περίπτωση που σπάσουμε τον αισθητήρα (σύρμα) . δεν θα δουλεύει καθόλου
Με το που γυρισα απο την δουλεια το εβαλα αμεσως να δουλεψει.Παντα με το θερμοστατη βραχυκυκλωμενο.Εβαλα και τα θερμομετρα ενα στην καταψυξη και ενα στην συντηρηση.Μετα απο μια ωρα ακριβως στην καταψυξη έδειχνε -15 και στην συντηρηση 16.
Δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι που εμποδιζει την ψυξη να παει προς τα κατω.Τι την μπλοκαρει.
Αυτό δεν σημαίνει απόλυτα ότι "μπλοκάρει" . γιατί υπάρχει και η πιθανότητα της μειωμένης απόδοσης ψύξης από απώλεια υγρών ή άλλα πιθανά προβλήματα
Θα τηλεφωνησω σε φιλο ψυκτικο να ερθει να το δει.Η μαλλον θα του τηλεφωνησω και θα του εξηγησω το προβλημα.
Να το δει και να παρω την τελικη αποφαση για τι θα γινει.
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας και την προσοχη σας.
Το εκανα.Και ξεκινησε αμεσως.Αφησα τα καλωδια ενωμενα και το ψυγειο δουλευει κανονικα.Σε 25-30 λεπτα η θερμοκρασια στον καταψυκτη που ειναι στο πανω μερος επεσε στους 0 βαθμους και ηδη στα τοιχοματα αρχισε να παγωνει.
Στον θαλαμο συντηρησης η θερμοκρασια ειναι τωρα που γραφω στους 8 βαθμους.
Εκει που κλεινουν οι πορτες (καταψυκτη και θαλαμου ) στην εξωτερικη πλευρα αλλα και στην αλλη μερια παντα εξωτερικα ειναι ζεστο.Δηλαδη εξωρεικα και μπροστα μαλλον απο εκει που περναν τα υγρα ειναι ζεστες οι εξωτερικες επιφανειες σε μηκος κανα 20 εκατοστα.
Αλλα τωρα που ειναι βραχυκυκλωμενος ο θερμοστατης δουλευει συνεχεια.Τι πρεπει να κανω ετσι ωστε να κοψει αν πιασει την θερμοκρασια?
Θα την βρουμε την ακρη στο τελος νομιζω....
------------------------------------------------
Νεοτερη αναφορα.
Μετα απο 2,5 ωρες συνεχους λειτουργιας τα αποτελεσματα εχουν ως εξης: Στον καταψυκτη εχει 3 βαθμους και στη συντηρηση 15.Που παει να πει δεν δουλευει σωστα.Η θερμοτητα που ειχε παρουσιαστει στα πλαινα και δεξια και αριστερα
δεν υπαρχει πλέον καθολου.Αλλα δεν κατεβαζει θερμοκρασια.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη satfoxy : 02-06-13 στις 15:26
Μια ερωτηση.Γιατι το μοτερ να δουλευει γεφυρωνοντας τα δυο καλωδια και να μην δουλευει κανονικα οπως θα επρεπε με τον θερμοστατη?Ας παρακαμψουμε το προβλημα της μη ψυξης.Μηπως εχει προβλημα το ρελε εκκινησης του κομπρεσσορ?