Για να ξαναδοκιμάσει . για ποιο λόγο? πάλι τα ίδια δεν θα του κάνει? . υποθέτω ότι ο προηγούμενος τεχνικός το στούμπωσε με περισσότερα υγρά και γίνεται όλη αυτή η φασαρία . ή μπορεί τώρα να έχει επιπλέον πρόβλημα στο ψυκτικό κύκλωμα.
Στο κάτω κάτω ο Satfoxy δεν μπορεί να κάνει τόσες εξειδικευμένες επεμβάσεις . Κυρίως δεν έχει τα μέσα που απαιτούνται ...Οπότε θα πρέπει να το πάει σε σωστό τεχνικό για να του κάνει μια εκτίμηση .
Επειδή το ισοβουτάνιο είναι σαν να λέμε προπάνιο (εκρηκτικό) . Το 600α λειτουργεί με 2-3 φορές χαμηλότερες πιέσεις (ποσότητας και όγκου) σε σχέση με τα άλλα συμβατικά υγρά ...η πλήρωση τους πρέπει να γίνεται με ακρίβεια +/- γραμ . οπότε πιθανόν στην απειρία του προηγούμενου τεχνικού να τοποθέτησε πολύ . γιαυτό και δεν μπορεί να εκκινήσει το μοτέρ και κόβει το θερμικό.
Ίσως να ξεκινήσει να λειτουργεί το μοτέρ αφού αδειάσει αρκετό από το περιεχόμενο των υγρών από την βαλβίδα (βελόνας/τάπας) που έχει πάνω στο μοτέρ (ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ΣΕ ΚΑΛΆ ΑΕΡΙΖΌΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΜΗ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΦΛΟΓΕΣ) . Μόνο και μόνο για να δει αν δεν έχει γίνει μόνιμη ζημιά στο μοτέρ.
Και επειδή πέρα από αυτό πρέπει να γίνουν πολλά για την επισκευή του .. καλύτερα να γυρίσουμε σελίδα.
http://www.soldatos.gr/html/lokring.html