Καλησπέρα,
Το μεγάλο πρόβλημα ήταν ο πυκνωτής που ήταν παράλληλα που από 1.5μF έδειχνε 0.5μF χωρίς να ξέρω αν είχε θέμα και με την εσωτερική αντίσταση. Αυτός είναι Χ2. Οι δυο άλλοι οι μικροί δηλαδή οι line to ground θα έπρεπε να είναι Y2 όπως το λες αλλά είναι X2 μου έκανε και εμένα εντύπωση......
Μπορείς να τους δεις εδώ
1. http://www.tme.eu/en/katalog/?idp=1&...anParameters=1
2. http://www.tme.eu/en/katalog/#search...y&s_order=DESC
Επίσης θέμα είχε και ο πυκνωτής εκκίνησης του μοτέρ που από 6μF είχε 4 ο οποίος αντικαταστάθηκε. Τέλος πρόβλημα (νομίζω ότι όλα ξεκίνησαν από τους πυκνωτές) είχε και το flow meter που είναι μαγνητικός διακόπτης.