Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
Όχι. Είναι μεν δύο ταχυτήτων αλλά στη γρήγορη δεν προβλέπεται ανάστροφη κίνηση. Εκεί τα δύο τυλίγματα δεν είναι καθόλου ίδια. Και στην αργή δεν έχει μόνο δύο τυλίγματα. Όταν ανέβουν οι μετρήσεις θα το διαπιστώσεις.
Στη μεγάλη ταχύτητα μπορεί να έχει λεπτότερο σύρμα για το βοηθητικό τύλιγμα σωστή η παρατήρηση σου, άλλα όσα μοτέρ πλυντηρίου είχαν περάσει από τα χέρια μου είχαν το ίδιο σύρμα. Δεν είναι και μεγάλη η διαφορά λόγο ότι το μοτέρ είναι μικρής ισχύος και το κύριο τύλιγμα είναι λεπτό και αυτό. Μετά στους κινητήρες με λεπτότερο σύρμα στο βοηθητικό έχει και το φυγοκεντρικό διακόπτη που βγάζει εκτός τον πυκνωτή όταν ο κινητήρας ανεβάσει στροφές. Εδώ δεν υπάρχει και ο πυκνωτής καθώς και το τύλιγμα είναι συνέχεια υπό τάση. Αυτά για τη μεγάλη ταχύτητα. Για τη μικρή ισχύουν τα ίδια μόνο που επειδή είναι αντιστρεφόμενης φοράς τα τυλίγματα είναι τα ίδια ακριβώς. Τύλιγμα ονομάζουμε την περιέλιξη καταλλήλου σύρματος μονωμένου το οποίο έχει μια αρχή και ένα τέλος.
Στη μικρή ταχύτητα έχουμε πάλι δύο το κύριο και το βοηθητικό. Αυτό που αλλάζει είναι ο αριθμός πόλων (με βάση το n=(f*60)/αριθμό πόλων) αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Όπως δεν μας ενδιαφέρει η διολίσθηση του μαγνητικού πεδίου και το βήμα του. Άρα τα τυλίγματα είναι 4, ο αριθμός πόλων αδιάφορος, δες και λίγο στο #13 τα σχηματάκια. Τωρα αν αμπερομετρήσει και δεί οτι στη μεγάλη ο κινητηρας τραβάει λιγότερο ρεύμα απο τη μία περιστροφή ας μη τη χρησιμοποιεί. Μια καλή παρατήρηση είναι και στο #12 με βάση τη διάταξη.