Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι. Είναι μεν δύο ταχυτήτων αλλά στη γρήγορη δεν προβλέπεται ανάστροφη κίνηση. Εκεί τα δύο τυλίγματα δεν είναι καθόλου ίδια. Και στην αργή δεν έχει μόνο δύο τυλίγματα. Όταν ανέβουν οι μετρήσεις θα το διαπιστώσεις.
    Στη μεγάλη ταχύτητα μπορεί να έχει λεπτότερο σύρμα για το βοηθητικό τύλιγμα σωστή η παρατήρηση σου, άλλα όσα μοτέρ πλυντηρίου είχαν περάσει από τα χέρια μου είχαν το ίδιο σύρμα. Δεν είναι και μεγάλη η διαφορά λόγο ότι το μοτέρ είναι μικρής ισχύος και το κύριο τύλιγμα είναι λεπτό και αυτό. Μετά στους κινητήρες με λεπτότερο σύρμα στο βοηθητικό έχει και το φυγοκεντρικό διακόπτη που βγάζει εκτός τον πυκνωτή όταν ο κινητήρας ανεβάσει στροφές. Εδώ δεν υπάρχει και ο πυκνωτής καθώς και το τύλιγμα είναι συνέχεια υπό τάση. Αυτά για τη μεγάλη ταχύτητα. Για τη μικρή ισχύουν τα ίδια μόνο που επειδή είναι αντιστρεφόμενης φοράς τα τυλίγματα είναι τα ίδια ακριβώς. Τύλιγμα ονομάζουμε την περιέλιξη καταλλήλου σύρματος μονωμένου το οποίο έχει μια αρχή και ένα τέλος.
    Στη μικρή ταχύτητα έχουμε πάλι δύο το κύριο και το βοηθητικό. Αυτό που αλλάζει είναι ο αριθμός πόλων (με βάση το n=(f*60)/αριθμό πόλων) αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Όπως δεν μας ενδιαφέρει η διολίσθηση του μαγνητικού πεδίου και το βήμα του. Άρα τα τυλίγματα είναι 4, ο αριθμός πόλων αδιάφορος, δες και λίγο στο #13 τα σχηματάκια. Τωρα αν αμπερομετρήσει και δεί οτι στη μεγάλη ο κινητηρας τραβάει λιγότερο ρεύμα απο τη μία περιστροφή ας μη τη χρησιμοποιεί. Μια καλή παρατήρηση είναι και στο #12 με βάση τη διάταξη.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Ηλίας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Τρίπολη
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από PanagiotisHlektrlogos Εμφάνιση μηνυμάτων
    .......... Μετά στους κινητήρες με λεπτότερο σύρμα στο βοηθητικό έχει και το φυγοκεντρικό διακόπτη που βγάζει εκτός τον πυκνωτή όταν ο κινητήρας ανεβάσει στροφές. Εδώ δεν υπάρχει και ο πυκνωτής καθώς και το τύλιγμα είναι συνέχεια υπό τάση. Αυτά για τη μεγάλη ταχύτητα. ............(με βάση το n=(f*60)/αριθμό πόλων) ..............
    << Μετά στους κινητήρες με λεπτότερο σύρμα στο βοηθητικό έχει και το φυγοκεντρικό διακόπτη που βγάζει εκτός τον πυκνωτή όταν ο κινητήρας ανεβάσει στροφές.>>
    Και σε κινητήρες χωρίς φυγοκεντρικό διακόπτη ενδέχεται να έχομε λεπτότερο σύρμα στην βοηθ περιέλιξη
    << Εδώ δεν υπάρχει και ο πυκνωτής καθώς και το τύλιγμα είναι συνέχεια υπό τάση.>>
    Όταν κάποτε δούλευε είχε και πυκνωτή.
    << με βάση το n=(f*60)/αριθμό πόλων >>

    με βάση το n=(f*60)/ ζευγών των πόλων, προφανώς θα ήθελες να γράψεις
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
    Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Ηλιας Α Εμφάνιση μηνυμάτων
    << Μετά στους κινητήρες με λεπτότερο σύρμα στο βοηθητικό έχει και το φυγοκεντρικό διακόπτη που βγάζει εκτός τον πυκνωτή όταν ο κινητήρας ανεβάσει στροφές.>>
    Και σε κινητήρες χωρίς φυγοκεντρικό διακόπτη ενδέχεται να έχομε λεπτότερο σύρμα στην βοηθ περιέλιξη
    << Εδώ δεν υπάρχει και ο πυκνωτής καθώς και το τύλιγμα είναι συνέχεια υπό τάση.>>
    Όταν κάποτε δούλευε είχε και πυκνωτή.
    << με βάση το n=(f*60)/αριθμό πόλων >>

    με βάση το n=(f*60)/ ζευγών των πόλων, προφανώς θα ήθελες να γράψεις
    Σίγουρα υπάρχει και πιθανότητα να έχει σύρμα με μικρότερο καρέ αλλά δεν είναι απαραίτητο! Πόσο μάλιστα σε κινητήρες αυτού του τύπου, που προορίζονται για περισσότερα μοντέλα του ενός και άλλοτε στύβει δεξιόστροφα και άλλοτε αριστερόστροφα!
    Η πρόταση μου είναι η εξής : Μετά στους κινητήρες με λεπτότερο σύρμα στο βοηθητικό έχει και το φυγοκεντρικό διακόπτη που βγάζει εκτός τον πυκνωτή όταν ο κινητήρας ανεβάσει στροφές. Εδώ δεν υπάρχει και ο πυκνωτής καθώς και το τύλιγμα είναι συνέχεια υπό τάση. Δεν είπα ότι δεν έχει πυκνωτή! εκτός και την αρχική κίνηση τη δίνεις με μίζα σαν τις ΜΕΚ. Ουπςςςςςςςςςς! αριθμό έγραψα? Πιπέρι!!! Ζευγάρια παν οι πόλοι Ν Β

  4. #4
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ξαναλέω πάλι: Όταν έρθουν οι μετρήσεις θα δεις ότι στη γρήγορη ταχύτητα έχει 2 περιελίξεις (κύρια - βοηθητική) οι οποίες θα είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. Κατά συνέπεια δεν μπορείς να τροφοδοτήσεις την βοηθητική ως κύρια και αντίστροφα, ώστε να πετύχεις ανάποδη περιστροφή.

    Στην αργή ταχύτητα θα δεις ότι πιθανότατα δεν θα έχει απλώς μόνο 2 ίδιες περιελίξεις, αλλά περισσότερες.

    Το σύρμα που χρησιμοποιείται για όλα τα τυλίγματα είναι συχνά το ίδιο.

    Φυγοκεντρικός διακόπτης δεν υπάρχει.

  5. #5
    Το avatar του χρήστη aser
    Μέλος
    Όνομα
    Σταύρος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    164

    Προεπιλογή

    μαύρο - κόκκινο -> 113,8
    μαύρο - κίτρινο -> 72,4
    μαύρο - μπλε -> 75,7
    μαύρο - λευκό -> 59
    κόκκινο - κίτρινο -> 113,6
    κόκκινο - μπλε -> 73,4
    κόκκινο - λευκό -> 56,7
    κίτρινο - μπλε -> 75,6
    κίτρινο - λευκό -> 58,9
    μπλε - λευκό -> 18,5

    Αυτες ειναι η τιμες που εδωσε το πολυμετρο.

    Φιλε Μιχαλη γραφει το εξης:

    MOTORE ASINORONO MONOFASE

    TIPO M 12.06.38.39 220V 50Hz CI.F
    PO II 2 12
    POTENZA 0.08HP 0.05HP
    VELOCITA 2840G/1 420G/1
    CONDENSATORE 14μF/400V
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aser : 21-12-11 στις 23:10

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Ισχύει το σχέδιο στο # 12 ,
    απλά πρέπει να βρεις για τις περιοχές Α και Β . Ποιες είναι οι γρήγορες και ποιες οι αργές στροφές (με το ίδιο σχέδιο συνδεσμολογίας κάθε φορά που δείχνω ) . και με τον ίδιο πυκνωτή. Δηλαδή αν π.χ εντοπίσεις ότι η περιοχή Α (καλώδια) είναι οι αργές στροφές . ΣΗΜΕΙΩΣΗ τον ουδέτερο τον αφήνεις και πάλι όπως είναι στην ίδια θέση. (πρόσθεσε και γείωση στο σασί καλού κακού).

    Τότε για να δοκιμάσεις και την Β περιοχή όπου θα είναι οι γρήγορες απλώς θα μεταθέσεις τα 2 καλώδια που βρίσκονται στην Α περιοχή (που εντόπισες της αργές στροφές π.χ.) στην περιοχή Β . για να δοκιμάσεις και τις γρήγορες. και πάλι με τον ίδιο πυκνωτή και το ίδιο σχέδιο .
    Αυτήν την μετάθεση των καλωδίων στο "πλυντήριο" από το Α στο Β . για αργές και γρήγορες στροφές την κάνει αυτόματα ο "εγκέφαλος " του πλυντηρίου. Αλλά στην περίπτωση σου θα πρέπει να "αντικαταστήσεις" τις στροφές κάθε φορά ή να αλλάξεις την φορά.... θα πρέπει να το κάνεις με συνδεσμολογίες με διακόπτες. Αν σε ενδιαφέρει και αυτό (που δεν νομίζω) θα προσπαθήσω να σου σχεδιάσω ένα σχέδιο για το πως θα ελέγχεις με διακόπτες ανάλογα του τι θες να κάνει.

  7. #7
    Το avatar του χρήστη aser
    Μέλος
    Όνομα
    Σταύρος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    164

    Προεπιλογή

    Φιλε Μιχαλη με ενδιαφερει και αν μπορεις ανεβασε το σχεδιο.
    Ευχαριστω πολυ.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας