Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά προσέχετε λίγο τί γράφετε, το μοτέρ αυτό δεν θα έχει μόνο 4 τυλίγματα τα οποία θα είναι ανά 2 ίδια! Στις γρήγορες στροφές δεν έχει δεξιά - αριστερά. Για να δουλέψει θα χρειαστεί επίσης ένας πυκνωτής 14μF / 450V~. Τώρα για να βρούμε τα καλώδια:

    Έχουμε 5 καλώδια (τη γείωση την αφήνουμε προς το παρόν στην άκρη): μαύρο, κόκκινο, κίτρινο, μπλε, λευκό. Με ένα πολύμετρο γυρισμένο στην κλίμακα μέτρησης αντιστάσεων (περιμένουμε τιμές από μερικά Ω ως καμιά 300αριά Ω) μετράμε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς, δηλαδή:

    μαύρο - κόκκινο
    μαύρο - κίτρινο
    μαύρο - μπλε
    μαύρο - λευκό
    κόκκινο - κίτρινο
    κόκκινο - μπλε
    κόκκινο - λευκό
    κίτρινο - μπλε
    κίτρινο - λευκό
    μπλε - λευκό

    Από τις τιμές που θα προκύψουν θα ανακαλύψουμε τη συνδεσμολογία.
    Φίλιππε το μοτέρ είναι 2 ταχυτήτων (απο πλυντύριο είναι πλυσιμο-στυψιμο) με αλλαγή στη φορά περιστροφής του. Το βοηθητικό(εκκίνησης) και το κύριο είναι ίδιων χαρακτηριστικών τύλιγμα. Μια μικρή διαφορά (ωμικά εννοώ) έχει το μικρής ταχύτητας σε σχέση με το μεγάλης ταχύτητας. Πόσα παραπάνω τυλίγματα να έχει ενα μοτέρ 2 ταχυτήτων?
    1 κυριο τύλιγμα μεγάλης
    2 βοηθητικό τύλιγμα μεγάλης που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι με ίδια χαρακτηριστικά με το 1
    3 κύριο τύλιγμα μικρής
    4 βοηθητικό τύλιγμα μικρής που και εδώ στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι με ίδια χαρακτηριστικά με το 3
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PanagiotisHlektrlogos : 19-12-11 στις 12:11

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας