Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή citroen saxo λαμπάκι κινητήρα & στροφόμετρο

    Καλημέρα.

    Έχω ένα citroen saxo του 2001, 1400cc. 75hP.
    Τον τελευταίο καιρό μου έχει παρουσιάσει το εξής πρόβλημα:
    Μερικές φορές (όχι συχνά), αρχίσει και αναβοσβήνει στο καντράν η ένδειξη του κινητήρα
    και το αμάξι αρχίσει και τρέμει πιο πολύ από το κανονικό, σαν να κάνει πολλές μικρές διακοπές τροφοδοσίας.
    Μετά από λίγο μπορεί να σβήσει από μόνο του, ή μου έχει τύχει μερικές φορές να εξαφανίζεται μετά από
    μία καλή μιζιά που του κάνω (όχι πάντα). Εννοείται ότι όταν σταματάει να αναβοσβήνει η ένδειξη του κινητήρα σταματάει και το τρεμούλιασμα.
    Ένα άλλο που παρουσιάζει είναι ότι σχεδόν πάντα η ένδειξη του στροφομέτρου έχει ένα offset περίπου 900 στροφών. Στην αρχή (πριν περίπου 2 μήνες) δεν το έκανε τόσο συχνά. Δηλαδή όταν το αμάξι είναι σταματημένο η ένδεειξη του στροφομέτρου είναι σχεδόν μηδενική και στην πορεία, εεκί που θα έπρεπε κανονικά να είναι 3000 στροφές, αυτό δείχνει περίπου 2000 στροφές. Αν κλείσω και ξαναανοίξω την μίζα μερικές φορές διορθώνεται.
    Επίσης κατά την εκκίνηση, ενώ παλιά γύρναγα την μίζα και αμέσως έπαιρνε μπροστά, τώραπορεί να χρειαστεί 3-4 δευτερόλεπτα να έχω την μίζα γυρισμένη ή να χρειαστεί να πατήσω λίγο και το γκάζι πριν πάρει μπροστά.


    Δεν ξέρω αν αυτά τα 3 προβλήματα συνδέονται μεταξύ τους???


    Ενέργειες που έχω κάνει:

    α. Επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Με το διαγνωστικό βρίσκει κάποιο σφάλμα το οποίο δεν είναι ξεκάθαρο το τι πρόβλημα υπάρχει. Το έσβησε, ξαναφόρτωσε το πρόγραμμα αλλά και πάλι μετά τα έκανε.
    Έγινε καθαρισμός πεταλούδας, καθαρισμός μπέκ και καθαρισμός μοτέρ ρελαντί, αλλά και πάλι τίποτα.

    β. Ξεικίνησα να βάζω βενζίνη Shell V-Power μηπως ήταν πρόβλημα της βενζίνης, αλλά μετά από 2 γεμίσματα δεν βλέπω κάποια διαφορά.

    Μήπως έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή μπορεί να μου δώσει μία δέα τι άλλο μπορώ να κοιτάξω?

    Ευχαριστώ.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    τι ακριβως εδειξε στον εγκεφαλο;
    Αρχικα κανε ενα τσεκ στους αισθητηρες στροφων( εχουν δυο τα περισσοτερα).

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    αγαπητε φιλε,
    επεσες στον σωστο ανθρωπο. εχουμε δυο citroen saxo περιπου του 2000 μοντελα στην υπηρεσια. τυγχανει να ειμαι υπευθυνος για την κινηση και αυτων των οχηματων περα απο τα αλλα καθηκοντα μου. προσφατα εδω και 3 μηνες παρουσιασαν και τα δυο οχηματα προβληματα. αναβε το λαμπακι του σερβις, αναβε το λαμπακι του αεροσακου και επαιζαν οι στροφες του κινητηρα. το διαγνωστικο δεν εδειξε τιποτα. μετα απο μετρηση με πολυμετρο βρεθηκε οτι η ταση επαιζε μεταξυ των 12,5v και 19v περίπου. τα προβληματα εμφανιστηκαν και στα δυο οχηματα περιπου ταυτοχρονα. και στα δυο οχηματα εγιναν οι εξης κινησεις: αλλαγη των πολων μπαταριας των οχηματων. αλλαγη του δυναμο. μετα απο αυτα τα προβληματα μειωθηκαν εως εξαφανιστηκαν. στο ενα οχημα λογω της συνεχιζομενης ασταθειας του ρελαντι μεταξυ 1000-1700 στροφων περιπου αλλαχθηκε και ενα μοτερ γκαζιου. μετα απο αυτα τα προβληματα εξαφανιστηκαν. εννοειται οτι και στα δυο οχηματα αλλαχθηκαν και καποιες λαμπες που καηκαν λογω της υψηλης προηγουμενης τασης οπως επισης και μια κλειδαρια που αρπαξε απο την υψηλη ταση (το ηλεκτρονικο της μερος).
    καταλαβαινω οτι το κοστος για την επισκευη οτι ηταν υψηλο και αν ηταν για οχημα που θα πληρωνα εγω θα το σκεφτομουνα. ενδεικτικα να αναφερω οτι η επισκευη με ανταλλακτικα και εργασια και για τα δυο οχηματα με την εκπτωση 25% που εχει η υπηρεσια μου ηταν περιπου 1200€ και για τα δυο οχηματα. περιπου 600€ ανα οχημα. θα σου ελεγα να ξεκινησεις απο αλλαγη των πολων της μπαταριας και να συνεχισεις με το δυναμο. αν μπορεις βρες μεταχειρισμενο. βεβαια δεν μπορεις να ξερεις σε τι κατασταση ειναι και ποσο θα σου κρατησει.
    αν μπορω να σε βοηθησω σε κατι αλλο με χαρα μου θα το κανω.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xsterg Εμφάνιση μηνυμάτων
    αγαπητε φιλε,
    επεσες στον σωστο ανθρωπο. εχουμε δυο citroen saxo περιπου του 2000 μοντελα στην υπηρεσια. τυγχανει να ειμαι υπευθυνος για την κινηση και αυτων των οχηματων περα απο τα αλλα καθηκοντα μου. προσφατα εδω και 3 μηνες παρουσιασαν και τα δυο οχηματα προβληματα. αναβε το λαμπακι του σερβις, αναβε το λαμπακι του αεροσακου και επαιζαν οι στροφες του κινητηρα. το διαγνωστικο δεν εδειξε τιποτα. μετα απο μετρηση με πολυμετρο βρεθηκε οτι η ταση επαιζε μεταξυ των 12,5v και 19v περίπου. τα προβληματα εμφανιστηκαν και στα δυο οχηματα περιπου ταυτοχρονα. και στα δυο οχηματα εγιναν οι εξης κινησεις: αλλαγη των πολων μπαταριας των οχηματων. αλλαγη του δυναμο. μετα απο αυτα τα προβληματα μειωθηκαν εως εξαφανιστηκαν. στο ενα οχημα λογω της συνεχιζομενης ασταθειας του ρελαντι μεταξυ 1000-1700 στροφων περιπου αλλαχθηκε και ενα μοτερ γκαζιου. μετα απο αυτα τα προβληματα εξαφανιστηκαν. εννοειται οτι και στα δυο οχηματα αλλαχθηκαν και καποιες λαμπες που καηκαν λογω της υψηλης προηγουμενης τασης οπως επισης και μια κλειδαρια που αρπαξε απο την υψηλη ταση (το ηλεκτρονικο της μερος).
    καταλαβαινω οτι το κοστος για την επισκευη οτι ηταν υψηλο και αν ηταν για οχημα που θα πληρωνα εγω θα το σκεφτομουνα. ενδεικτικα να αναφερω οτι η επισκευη με ανταλλακτικα και εργασια και για τα δυο οχηματα με την εκπτωση 25% που εχει η υπηρεσια μου ηταν περιπου 1200 και για τα δυο οχηματα. περιπου 600 ανα οχημα. θα σου ελεγα να ξεκινησεις απο αλλαγη των πολων της μπαταριας και να συνεχισεις με το δυναμο. αν μπορεις βρες μεταχειρισμενο. βεβαια δεν μπορεις να ξερεις σε τι κατασταση ειναι και ποσο θα σου κρατησει.
    αν μπορω να σε βοηθησω σε κατι αλλο με χαρα μου θα το κανω.
    Φίλε xsterg, ευχαριστώ για την απάντησή σου.
    Όταν λές ότι μέτρησες διαφορά τάσης από 12V έως 19V, εννοείς με το πολύμετρο πάνω στους πόλους της μπαταρίας?
    και μέσα σε δευτερόλεπτα έπαιζε τόσο πολύ?
    Για να το ελέγξω και εγώ αν είναι έτσι.

    Θα κοιτάξω αρχικά και τους πόλους της μπαταρίας και θα τους αλλάξω αν παρατηρήσω και εγώ παίξιμο στην τάση,
    και θα σας ενημερώσω.

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasilimertzani Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι ακριβως εδειξε στον εγκεφαλο;
    Αρχικα κανε ενα τσεκ στους αισθητηρες στροφων( εχουν δυο τα περισσοτερα).
    Φίλε Βασίλη,
    δεν θυμάμαι ακριβώς τι μου είπε ο τεχνικός από το συνεργείο (νομίζω κάτι για το χρονισμό), αλλά το πήγα πάνω από 4 φορές και κάθε φορά σβήναμε το προηγούμενο μύνημα και περιμέναμε το καινούριο, αλλά από το μύνημα δεν μπορούσε να βγάλει συμπέρασμα τι ακριβώς έφταιγε.

    Όσον αφορά το check στους αισθητήρες στροφών είναι κάτι που μπορώ να κάνω και μόνος μου (και αν ναι που βρίσκονται και πως τους ελέγχω) ή πρέπει να το πάω σε συνεργείο?

    Εγώ ακεφτόμουνα μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις εντολές που μεταφέρονται από τον εγκέφαλο μέσω των φισών και των καλωδιώσεων, και έλεγα μήπως ξεκούμπωνα τις φύσες από τον εγκέφαλο, τις καθάριζα με κάποιο σπρέι και τις ξανακούμπωνα, αλλά δεν ξέρω μήπως αποσυγχρονιστεί τίποτα και δημιουργήσω μεγαλύτερο πρόβλημα.

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από SDrikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Βασίλη,
    δεν θυμάμαι ακριβώς τι μου είπε ο τεχνικός από το συνεργείο (νομίζω κάτι για το χρονισμό), αλλά το πήγα πάνω από 4 φορές και κάθε φορά σβήναμε το προηγούμενο μύνημα και περιμέναμε το καινούριο, αλλά από το μύνημα δεν μπορούσε να βγάλει συμπέρασμα τι ακριβώς έφταιγε.

    Όσον αφορά το check στους αισθητήρες στροφών είναι κάτι που μπορώ να κάνω και μόνος μου (και αν ναι που βρίσκονται και πως τους ελέγχω) ή πρέπει να το πάω σε συνεργείο?

    Εγώ ακεφτόμουνα μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις εντολές που μεταφέρονται από τον εγκέφαλο μέσω των φισών και των καλωδιώσεων, και έλεγα μήπως ξεκούμπωνα τις φύσες από τον εγκέφαλο, τις καθάριζα με κάποιο σπρέι και τις ξανακούμπωνα, αλλά δεν ξέρω μήπως αποσυγχρονιστεί τίποτα και δημιουργήσω μεγαλύτερο πρόβλημα.

    και να τις βγαλεις δεν δημιουργεις προβλημα αν δεν ανοιξεις την κλειδαρια.
    Σωστη ειναι η σκεψη σου,αλλα δεν ειναι περιεργο μια ωραια πρωια να σταματησει να κανει επαφη καποια κλεμμα?δεν ειναι πιο λογικο να γινοταν αυτο σιγα σιγα μεχρι να φτασεις σε αυτο το χαλι?
    Σε ενα suzukaki που εχουμε κανει τετοια χουνερια ανα 1-2 χρονια.ασταθεια το ρελαντι(οχι τοσο να παιζει οσο την μια να ειναι 500 στρ. και να σβηνει και την αλλη 1300)
    στο γκαζωμα κανει καποια μπερδεματα κ.α.
    Χαλανε μονιμα αυτοι οι αισθητηρες,μια ο ενας μια ο αλλος(4-5 φορες συνολο.)
    Ο ενας βρισκεται στον εκεντροφορο μπρος η πισω οπου διαβαζει και σε ποιο σημειο ειναι τα πιστονια και ο αλλος στο βολαν που μετραει μονο στρ. απο τα δοντια του βολαν.
    Τωρα για το πως τα μετρανε δεν εχω υποψη μου.Αλλο ενα που πρεπει να κοιταξεις ειναι πολαπλασιαστες και ηλεκτρονικη.

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    ακριβως. με το πολυμερτο στους πολους. και πριν και μετα τους πολους. καλου κακου αντικατεστησε τους προληπτικα. δεν κοστιζουν τιποτα. 2€ ο πολος περιπου.

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    εκανες τιποτα με το αυτοκινητο? εχουμε νεα? μετρησες τασεις? οταν θα εχεις νεα απαντησε.

  9. #9
    Το avatar του χρήστη STALKER IX
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχαλης
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Αιγιο
    Μηνύματα
    195

    Προεπιλογή

    Να αλλαξεις συνεργειο αν δεν ''ΒΓΑΖΕΙ'' ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ......

  10. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Συγνώμη που δεν απάντησα πιο νωρίς, ααλά έμπλεξα (γυναίκα, παιδιά κλπ).

    Τέλος πάντων.

    Μέτρησα την τάση της μπαταρίας, όχι πάνω στους πόλους της μπαταρίας, αλλά ούτε και πάνω στους πόλους των καλωδίων αλλά κατευθείαν πάνω στα καλώδια που φεύγουν από την μπαταρία.
    Με κλειστή την μηχανή η ένδειξη ήταν σταθερή 12.64Volts
    με ανοιχτή την μηχανή η ένδειξη ήταν σταθερή 14.16 Volts.

    Άρα υποθέτω ότι δεν τίθεται θέμα με τους πόλους της μπαταρίας.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Τηλεόραση Sony] sony kv-36hq100e Πότε ανάβει και πότε δεν ανάβει αλλά το λαμπάκι ανταποκρίνεται
    από ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-01-13, 10:58
  2. Περίεργο κύκλωμα σε κινητήρα ηλεκτρικής σκούπας
    από kobi στο forum Σκούπες & Σκουπάκια
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-12-11, 11:50

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας