Καλημέρα.
Έχω ένα citroen saxo του 2001, 1400cc. 75hP.
Τον τελευταίο καιρό μου έχει παρουσιάσει το εξής πρόβλημα:
Μερικές φορές (όχι συχνά), αρχίσει και αναβοσβήνει στο καντράν η ένδειξη του κινητήρα
και το αμάξι αρχίσει και τρέμει πιο πολύ από το κανονικό, σαν να κάνει πολλές μικρές διακοπές τροφοδοσίας.
Μετά από λίγο μπορεί να σβήσει από μόνο του, ή μου έχει τύχει μερικές φορές να εξαφανίζεται μετά από
μία καλή μιζιά που του κάνω (όχι πάντα). Εννοείται ότι όταν σταματάει να αναβοσβήνει η ένδειξη του κινητήρα σταματάει και το τρεμούλιασμα.
Ένα άλλο που παρουσιάζει είναι ότι σχεδόν πάντα η ένδειξη του στροφομέτρου έχει ένα offset περίπου 900 στροφών. Στην αρχή (πριν περίπου 2 μήνες) δεν το έκανε τόσο συχνά. Δηλαδή όταν το αμάξι είναι σταματημένο η ένδεειξη του στροφομέτρου είναι σχεδόν μηδενική και στην πορεία, εεκί που θα έπρεπε κανονικά να είναι 3000 στροφές, αυτό δείχνει περίπου 2000 στροφές. Αν κλείσω και ξαναανοίξω την μίζα μερικές φορές διορθώνεται.
Επίσης κατά την εκκίνηση, ενώ παλιά γύρναγα την μίζα και αμέσως έπαιρνε μπροστά, τώραπορεί να χρειαστεί 3-4 δευτερόλεπτα να έχω την μίζα γυρισμένη ή να χρειαστεί να πατήσω λίγο και το γκάζι πριν πάρει μπροστά.
Δεν ξέρω αν αυτά τα 3 προβλήματα συνδέονται μεταξύ τους???
Ενέργειες που έχω κάνει:
α. Επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Με το διαγνωστικό βρίσκει κάποιο σφάλμα το οποίο δεν είναι ξεκάθαρο το τι πρόβλημα υπάρχει. Το έσβησε, ξαναφόρτωσε το πρόγραμμα αλλά και πάλι μετά τα έκανε.
Έγινε καθαρισμός πεταλούδας, καθαρισμός μπέκ και καθαρισμός μοτέρ ρελαντί, αλλά και πάλι τίποτα.
β. Ξεικίνησα να βάζω βενζίνη Shell V-Power μηπως ήταν πρόβλημα της βενζίνης, αλλά μετά από 2 γεμίσματα δεν βλέπω κάποια διαφορά.
Μήπως έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή μπορεί να μου δώσει μία δέα τι άλλο μπορώ να κοιτάξω?
Ευχαριστώ.