τι ακριβως εδειξε στον εγκεφαλο;
Αρχικα κανε ενα τσεκ στους αισθητηρες στροφων( εχουν δυο τα περισσοτερα).
τι ακριβως εδειξε στον εγκεφαλο;
Αρχικα κανε ενα τσεκ στους αισθητηρες στροφων( εχουν δυο τα περισσοτερα).
αγαπητε φιλε,
επεσες στον σωστο ανθρωπο. εχουμε δυο citroen saxo περιπου του 2000 μοντελα στην υπηρεσια. τυγχανει να ειμαι υπευθυνος για την κινηση και αυτων των οχηματων περα απο τα αλλα καθηκοντα μου. προσφατα εδω και 3 μηνες παρουσιασαν και τα δυο οχηματα προβληματα. αναβε το λαμπακι του σερβις, αναβε το λαμπακι του αεροσακου και επαιζαν οι στροφες του κινητηρα. το διαγνωστικο δεν εδειξε τιποτα. μετα απο μετρηση με πολυμετρο βρεθηκε οτι η ταση επαιζε μεταξυ των 12,5v και 19v περίπου. τα προβληματα εμφανιστηκαν και στα δυο οχηματα περιπου ταυτοχρονα. και στα δυο οχηματα εγιναν οι εξης κινησεις: αλλαγη των πολων μπαταριας των οχηματων. αλλαγη του δυναμο. μετα απο αυτα τα προβληματα μειωθηκαν εως εξαφανιστηκαν. στο ενα οχημα λογω της συνεχιζομενης ασταθειας του ρελαντι μεταξυ 1000-1700 στροφων περιπου αλλαχθηκε και ενα μοτερ γκαζιου. μετα απο αυτα τα προβληματα εξαφανιστηκαν. εννοειται οτι και στα δυο οχηματα αλλαχθηκαν και καποιες λαμπες που καηκαν λογω της υψηλης προηγουμενης τασης οπως επισης και μια κλειδαρια που αρπαξε απο την υψηλη ταση (το ηλεκτρονικο της μερος).
καταλαβαινω οτι το κοστος για την επισκευη οτι ηταν υψηλο και αν ηταν για οχημα που θα πληρωνα εγω θα το σκεφτομουνα. ενδεικτικα να αναφερω οτι η επισκευη με ανταλλακτικα και εργασια και για τα δυο οχηματα με την εκπτωση 25% που εχει η υπηρεσια μου ηταν περιπου 1200€ και για τα δυο οχηματα. περιπου 600€ ανα οχημα. θα σου ελεγα να ξεκινησεις απο αλλαγη των πολων της μπαταριας και να συνεχισεις με το δυναμο. αν μπορεις βρες μεταχειρισμενο. βεβαια δεν μπορεις να ξερεις σε τι κατασταση ειναι και ποσο θα σου κρατησει.
αν μπορω να σε βοηθησω σε κατι αλλο με χαρα μου θα το κανω.
Φίλε xsterg, ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Όταν λές ότι μέτρησες διαφορά τάσης από 12V έως 19V, εννοείς με το πολύμετρο πάνω στους πόλους της μπαταρίας?
και μέσα σε δευτερόλεπτα έπαιζε τόσο πολύ?
Για να το ελέγξω και εγώ αν είναι έτσι.
Θα κοιτάξω αρχικά και τους πόλους της μπαταρίας και θα τους αλλάξω αν παρατηρήσω και εγώ παίξιμο στην τάση,
και θα σας ενημερώσω.
ακριβως. με το πολυμερτο στους πολους. και πριν και μετα τους πολους. καλου κακου αντικατεστησε τους προληπτικα. δεν κοστιζουν τιποτα. 2€ ο πολος περιπου.
εκανες τιποτα με το αυτοκινητο? εχουμε νεα? μετρησες τασεις? οταν θα εχεις νεα απαντησε.
Να αλλαξεις συνεργειο αν δεν ''ΒΓΑΖΕΙ'' ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ......
Συγνώμη που δεν απάντησα πιο νωρίς, ααλά έμπλεξα (γυναίκα, παιδιά κλπ).
Τέλος πάντων.
Μέτρησα την τάση της μπαταρίας, όχι πάνω στους πόλους της μπαταρίας, αλλά ούτε και πάνω στους πόλους των καλωδίων αλλά κατευθείαν πάνω στα καλώδια που φεύγουν από την μπαταρία.
Με κλειστή την μηχανή η ένδειξη ήταν σταθερή 12.64Volts
με ανοιχτή την μηχανή η ένδειξη ήταν σταθερή 14.16 Volts.
Άρα υποθέτω ότι δεν τίθεται θέμα με τους πόλους της μπαταρίας.
Φίλε Βασίλη,
δεν θυμάμαι ακριβώς τι μου είπε ο τεχνικός από το συνεργείο (νομίζω κάτι για το χρονισμό), αλλά το πήγα πάνω από 4 φορές και κάθε φορά σβήναμε το προηγούμενο μύνημα και περιμέναμε το καινούριο, αλλά από το μύνημα δεν μπορούσε να βγάλει συμπέρασμα τι ακριβώς έφταιγε.
Όσον αφορά το check στους αισθητήρες στροφών είναι κάτι που μπορώ να κάνω και μόνος μου (και αν ναι που βρίσκονται και πως τους ελέγχω) ή πρέπει να το πάω σε συνεργείο?
Εγώ ακεφτόμουνα μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις εντολές που μεταφέρονται από τον εγκέφαλο μέσω των φισών και των καλωδιώσεων, και έλεγα μήπως ξεκούμπωνα τις φύσες από τον εγκέφαλο, τις καθάριζα με κάποιο σπρέι και τις ξανακούμπωνα, αλλά δεν ξέρω μήπως αποσυγχρονιστεί τίποτα και δημιουργήσω μεγαλύτερο πρόβλημα.
και να τις βγαλεις δεν δημιουργεις προβλημα αν δεν ανοιξεις την κλειδαρια.
Σωστη ειναι η σκεψη σου,αλλα δεν ειναι περιεργο μια ωραια πρωια να σταματησει να κανει επαφη καποια κλεμμα?δεν ειναι πιο λογικο να γινοταν αυτο σιγα σιγα μεχρι να φτασεις σε αυτο το χαλι?
Σε ενα suzukaki που εχουμε κανει τετοια χουνερια ανα 1-2 χρονια.ασταθεια το ρελαντι(οχι τοσο να παιζει οσο την μια να ειναι 500 στρ. και να σβηνει και την αλλη 1300)
στο γκαζωμα κανει καποια μπερδεματα κ.α.
Χαλανε μονιμα αυτοι οι αισθητηρες,μια ο ενας μια ο αλλος(4-5 φορες συνολο.)
Ο ενας βρισκεται στον εκεντροφορο μπρος η πισω οπου διαβαζει και σε ποιο σημειο ειναι τα πιστονια και ο αλλος στο βολαν που μετραει μονο στρ. απο τα δοντια του βολαν.
Τωρα για το πως τα μετρανε δεν εχω υποψη μου.Αλλο ενα που πρεπει να κοιταξεις ειναι πολαπλασιαστες και ηλεκτρονικη.