
Αρχικό μήνυμα από
xsterg
αγαπητε φιλε,
επεσες στον σωστο ανθρωπο. εχουμε δυο citroen saxo περιπου του 2000 μοντελα στην υπηρεσια. τυγχανει να ειμαι υπευθυνος για την κινηση και αυτων των οχηματων περα απο τα αλλα καθηκοντα μου. προσφατα εδω και 3 μηνες παρουσιασαν και τα δυο οχηματα προβληματα. αναβε το λαμπακι του σερβις, αναβε το λαμπακι του αεροσακου και επαιζαν οι στροφες του κινητηρα. το διαγνωστικο δεν εδειξε τιποτα. μετα απο μετρηση με πολυμετρο βρεθηκε οτι η ταση επαιζε μεταξυ των 12,5v και 19v περίπου. τα προβληματα εμφανιστηκαν και στα δυο οχηματα περιπου ταυτοχρονα. και στα δυο οχηματα εγιναν οι εξης κινησεις: αλλαγη των πολων μπαταριας των οχηματων. αλλαγη του δυναμο. μετα απο αυτα τα προβληματα μειωθηκαν εως εξαφανιστηκαν. στο ενα οχημα λογω της συνεχιζομενης ασταθειας του ρελαντι μεταξυ 1000-1700 στροφων περιπου αλλαχθηκε και ενα μοτερ γκαζιου. μετα απο αυτα τα προβληματα εξαφανιστηκαν. εννοειται οτι και στα δυο οχηματα αλλαχθηκαν και καποιες λαμπες που καηκαν λογω της υψηλης προηγουμενης τασης οπως επισης και μια κλειδαρια που αρπαξε απο την υψηλη ταση (το ηλεκτρονικο της μερος).
καταλαβαινω οτι το κοστος για την επισκευη οτι ηταν υψηλο και αν ηταν για οχημα που θα πληρωνα εγω θα το σκεφτομουνα. ενδεικτικα να αναφερω οτι η επισκευη με ανταλλακτικα και εργασια και για τα δυο οχηματα με την εκπτωση 25% που εχει η υπηρεσια μου ηταν περιπου 1200 και για τα δυο οχηματα. περιπου 600 ανα οχημα. θα σου ελεγα να ξεκινησεις απο αλλαγη των πολων της μπαταριας και να συνεχισεις με το δυναμο. αν μπορεις βρες μεταχειρισμενο. βεβαια δεν μπορεις να ξερεις σε τι κατασταση ειναι και ποσο θα σου κρατησει.
αν μπορω να σε βοηθησω σε κατι αλλο με χαρα μου θα το κανω.