Μήπως έχει απομαγνητιστεί ο ρότορας;
Όταν γεμίσει και ενεργήσει διακοπή ο πρεσσοστάτης, ακούγεται το ξεφύσημα που αδειάζει τον σωλήνα από το συμπιεστή στην ανεπίστροφη;
εγω απο τα ολιγα λεω για πυκνωτη . σωστη η παρατηρηση του κ Τασου στο ποστ 13 αν σταματαει ΣΩΣΤΑ το αντεπισροφο μεγαλη δουλεια αλλα αφου μας λες οτι εβγαλες το σωληνα απο το κοφλερ που παει στο καζανι κ δεν ξεκιναει τωτε ειναι πυκνωτης Αυτος δεινει στο πρωτευων τυλιγμα εκκινησης και μετα συνεχειζει το λειτουργειας
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μετά από συμβουλή για έλεγχο των πηνίων του μοτέρ, έβγαλα τον ιμάντα, έμεινε δηλ. σκέτο το μοτέρ με την τροχαλία του. Δηλαδή μηδενικό φορτίο πάνω του. Το μοτέρ ξεκινάει και γυρίζει στις στροφές του (λογικά κάπου 2800/min). Με ένα ξύλο-τάκο ακούμπησα πάνω στη τροχαλία ασκώντας σταδιακά πίεση για να το φρενάρω. Με πολύ λίγη πίεση το σταμάτησα. Το μοτέρ δεν έχει δύναμη, είναι ξεψυχισμένο.
Διπλα στον πρεσοστατη θα βρεις αυτο το εξαρτημα:
http://e-agrotis.com.gr/index.php?ro...roduct_id=9988
Μεσα εχει ενα λαστιχακι το οποιο απομονωνει την πιεση του καζανιου απο την κεφαλη.
Οταν χαλαει αυτο το λαστιχακι, δεν μπορει να ξεκινησει το μοτερ γιατι ο κυλινδρος εχει πιεση, οποτε το μοτερ ζοριζεται μεχρι να καει.
Αλλαξε αυτο το λαστιχακι (εννοειται το κυκλωμα και το καζανι να μην εχει καθολου αερα!!!!!!)
Αν δεν βγαζεις ακρη ή εχεις αμφιβολιες , αλλαξε ολοκληρη την ανεπιστροφη -φθηνη ειναι!
Σε δοκιμή με το δοχείο (καζάνι) εντελώς άδειο, το κομπρεσέρ δεν ξεκινάει. Και όπως περιέγραψα, με το μπρουτζοσωληνάκι (που φεύγει από τη κεφαλή και στέλνει αέρα στο δοχείο) αποσυνδεδεμένο από την κεφαλή, το μοτέρ χωρίς να το βοηθήσω με το χέρι, δεν ξεκινάει. Πάει να ξεκινήσει αλλά δεν έχει δύναμη. Χωρίς φίλτρο αέρα εισαγωγής και σωληνάκι εξαγωγής προς καζάνι. Στη φωτό το σωληνάκι εξόδου αέρα από κεφαλή προς δοχείο. Ξεβίδωσα τις 2 αλλενόβιδες και απομάκρυνα λίγο το σωληνάκι. Πρακτικά το σύστημα μοτέρ-κεφαλής χωρίς φορτίο. Αλλά τίποτα.
DSCF0117.jpgDSCF0104.jpg