Αλλαξε το λαστιχο του ανεπιστροφου.
Μετα απο τοσα χρονια, αποκλειεται να απομονωνει σωστα.
Το παλιο λαστιχο μπορει να σου καψει μοτερ σε πολυ λιγο χρονο
Αλλαξε το λαστιχο του ανεπιστροφου.
Μετα απο τοσα χρονια, αποκλειεται να απομονωνει σωστα.
Το παλιο λαστιχο μπορει να σου καψει μοτερ σε πολυ λιγο χρονο
Μήπως έχει απομαγνητιστεί ο ρότορας;
Όταν γεμίσει και ενεργήσει διακοπή ο πρεσσοστάτης, ακούγεται το ξεφύσημα που αδειάζει τον σωλήνα από το συμπιεστή στην ανεπίστροφη;
εγω απο τα ολιγα λεω για πυκνωτη . σωστη η παρατηρηση του κ Τασου στο ποστ 13 αν σταματαει ΣΩΣΤΑ το αντεπισροφο μεγαλη δουλεια αλλα αφου μας λες οτι εβγαλες το σωληνα απο το κοφλερ που παει στο καζανι κ δεν ξεκιναει τωτε ειναι πυκνωτης Αυτος δεινει στο πρωτευων τυλιγμα εκκινησης και μετα συνεχειζει το λειτουργειας
Διπλα στον πρεσοστατη θα βρεις αυτο το εξαρτημα:
http://e-agrotis.com.gr/index.php?ro...roduct_id=9988
Μεσα εχει ενα λαστιχακι το οποιο απομονωνει την πιεση του καζανιου απο την κεφαλη.
Οταν χαλαει αυτο το λαστιχακι, δεν μπορει να ξεκινησει το μοτερ γιατι ο κυλινδρος εχει πιεση, οποτε το μοτερ ζοριζεται μεχρι να καει.
Αλλαξε αυτο το λαστιχακι (εννοειται το κυκλωμα και το καζανι να μην εχει καθολου αερα!!!!!!)
Αν δεν βγαζεις ακρη ή εχεις αμφιβολιες , αλλαξε ολοκληρη την ανεπιστροφη -φθηνη ειναι!
Σε δοκιμή με το δοχείο (καζάνι) εντελώς άδειο, το κομπρεσέρ δεν ξεκινάει. Και όπως περιέγραψα, με το μπρουτζοσωληνάκι (που φεύγει από τη κεφαλή και στέλνει αέρα στο δοχείο) αποσυνδεδεμένο από την κεφαλή, το μοτέρ χωρίς να το βοηθήσω με το χέρι, δεν ξεκινάει. Πάει να ξεκινήσει αλλά δεν έχει δύναμη. Χωρίς φίλτρο αέρα εισαγωγής και σωληνάκι εξαγωγής προς καζάνι. Στη φωτό το σωληνάκι εξόδου αέρα από κεφαλή προς δοχείο. Ξεβίδωσα τις 2 αλλενόβιδες και απομάκρυνα λίγο το σωληνάκι. Πρακτικά το σύστημα μοτέρ-κεφαλής χωρίς φορτίο. Αλλά τίποτα.
DSCF0117.jpgDSCF0104.jpg