Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nyannaco Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακουμπησες ουδετερο με γειωση, και πολυ λογικα έπεσε το ρελε, ανεξαρτήτως κατεβασμενηε ασφαλειας, που κοβει μονο τη φαση.
Ευχαριστω για την απάντηση


Sent from my iPhone using Tapatalk