Αγαπητή κυρία,
γράψτε μας αν θέλετε η τηλεόρασή σας σήμερα πως συμπεριφέρεται δηλαδή όταν έχετε συνδεδεμένη τη κεραία έχει ήχο;
Ανταποκρίνεται στις αλλαγές του τηλεκοντρόλ - αλλαγές καναλιών, αυξομειώσεις ήχου;
Επίσης διευκρινίστε μας αν θέλετε τι γράφετε στις δύο τελευταίες παραγράφους του 1ου σας post :
ότι δηλαδή έχετε γνώσεις ηλεκτρονικού επισκευαστή κι ανοίξατε τη τηλεόραση και κάνατε δοκιμές για το Backlight αποσυνδέοντας πλακέτες (όσον αφορά τη
προτελευταία παράγραφο) και τι εννοείται με το Flashlight test δεν καταφέρατε τίποτα, (χρησιμοποιήσατε κάποιο Backlight Tester ή πραγματοποιήσατε τον
έλεγχο σε σκοτεινό δωμάτιο με τη βοήθεια ενός απλού φακού.
Πάντως αν συμβαίνουν σήμερα αυτά που αναγράφω στη 1η παράγραφο (δηλ. η TV έχει ήχο, αλλάζει κανάλια) και δεν έχετε εικόνα τότε πηγαίνετε στο Service
της επίσημης Αντιπρ/πείας της Samsung στη περιοχή σας (Ανδρέα Παπανδρέου 15, ¶γιος Κωνσταντίνος, τηλ/νο : 2114050421) κι εξηγείστε τους τ΄ ιστορικό
επιμένοντας ότι η βλάβη είναι στη Main board όπως κι ο συνάδελφος Νίκος σας αναφέρει στο 2ο post κι ότι ακόμα κι αν δεν την διαθέτουν θα μπορούσατε να
τους την πάτε εσείς (η main έχει στοιχεία : BN94-07467F κι η αγορά της από το ebay κοστίζει 51.39¤ χωρίς τα μεταφορικά, μεταχειρισμένη βεβαίως).
Επίσης θα τους πείτε ότι θα πληρωθούν για την εργασία τους κι αν διαπιστώσουν και κάποια άλλη βλάβη (όπως π.χ. στον Timing Controller) κι αν είναι επισκευάσι-
μη ας τη κάνουν με τ΄ αζημείωτο (η T-Con board μεταχειρισμένη δεν είναι πολύ ακριβή).
Το μεγάλο πρόβλημα θα ΄ναι όπως αναγράφει κι ο φίλος Νίκος αν από τεχνικό σε τεχνικό που την πηγαίνατε έχουν κοπεί τα καλώδια flex που οδηγούν το
ψηφιακό σήμα από την T-con board στο γυαλί της κεκαμμένης οθόνης οπότε, αν σας απαντήσει μ΄ ειλικρίνεια σ΄ αυτό ο τεχνικός που ασχολείται με το
συγκεκριμένο μοντέλο και θ΄ αναλάβει την επισκευή της ,τότε πραγματικά δεν γίνεται κάτι άλλο οικονομικά συμφέρον, αλλά και πάλι πριν τη στείλετε γι΄
ανακύκλωση, καλό θα ήταν - όπως κάθε θιγόμενος καταναλωτής πιθανόν να έκανε - ν΄ υπενθυμίσετε στ΄ επίσημο SERVICE της SAMSUNG – και συγχρόνως
να μεριμνήσετε για την αποστολή μίας καλά συντεταγμένης επιστολής στ΄ Αγγλικά στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρείας στη Ν. Κορέα – ότι οφείλουν να σας
εξηγήσουν πως με καλή όπως αναγράφετε χρήση μετά τη παρέλευση 35 μηνών μία τόσο πολυδιαφημιζόμενη κι υποτίθεται πολύ καλά σχεδιασμένη τηλεόραση
δεν εμφανίζει ξαφνικά εικόνα – εκτός της περιπτώσεως ότι πρόκειται για πειραματικό μοντέλο αλλά κι αυτό έπρεπε να τεθεί υπ΄ όψιν σας κατά τη στιγμή της
αγοράς της – και φυσικά ότι επιφυλλάσσεσθε για κάθε αποθετική υλική & ψυχική ζημία στην οποία υπόκεισθε.
Εύχομαι με μικρό κόστος (γύρω στα 180¤) κι εφόσον δεν ισχύσουν τ΄ αμέσως παραπάνω εκτεθέντα, ν΄ επισκευάσετε τη τηλεόρασή σας (έστω και μετά τη παρέλευση ενός τριμήνου) και να την χαρείτε.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης