Κάποιος δεν λέει την αλήθεια,μήπως έγινε ζημιά;
Το σύμπτωμα που γράφεις είναι main.
Κάποιος δεν λέει την αλήθεια,μήπως έγινε ζημιά;
Το σύμπτωμα που γράφεις είναι main.
Ευχαριστώ για την απάντηση σου και εγώ υποψιάζομαι ότι με το εξουσιοδοτημένο κάτι έπαιξε όταν άλλαξαν τη διάγνωση τους και υποπτεύομαι μήπως η εταιρεία δεν δίνει καν ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο γιατί το απέσυραν αμέσως και δεν υπάρχει πουθενά. Δυστυχώς διαπίστωσα ότι στην ουσία δεν υπάρχει service μετά την αγορά εκτός και αν είναι κάτι που τους είναι εύκολο, το πάνελ έχει γίνει πλέον καραμέλα για να σε αποτρέψουν από την επισκευή. Σκέφτομαι δύο ενέργειες ακόμα τουλάχιστον για να βεβαιωθώ μόνη μου, ή να παραγγείλω μια main από ebay, έχω βρει αρκετές στο εξωτερικό και να το τεστάρω, ή να παραγγείλω από το ebay ένα lcd panel tester tool και να ελέγξω αν λειτουργεί το πάνελ ή όχι. Τι θα με συμβούλευες πιστεύεις ότι αξίζει τον κόπο και από που να αρχίσω ακριβώς? Πάντως το πάνελ όταν είναι φωτισμένο όταν ανάβουν τα λεντ δεν δείχνει κάποιο σπάσιμο ή ράγισμα, δείχνει μπλε οθόνη χωρίς πρόβλημα.
Σε ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση σου.![]()
To service που αναφέρεις της samsung λογικά λέει την αλήθεια γιατί είναι το μόνο που μπορεί ανοίξει την συσκευή χωρίς ζημιά.
μπορεί κάποιος να την άνοιξε έκοψε καλωδιοταινία, έκοψε-έβγαλε εξάρτημα απο την t-con για να μην είναι εμφανή η ζημιά.
υπάρχει ειδική βάση για της κυρτές τηλεοράσεις για να ανοιχτεί το πάνελ, αν δεν την ακουμπήσεις στην δική της βάση τέλος.
κατά την γνώμη μου η συσκευή έχει τελειώσει, ψάξε για καινούρια
mikemtb73 (20-06-18)
Αγαπητή κυρία,
γράψτε μας αν θέλετε η τηλεόρασή σας σήμερα πως συμπεριφέρεται δηλαδή όταν έχετε συνδεδεμένη τη κεραία έχει ήχο;
Ανταποκρίνεται στις αλλαγές του τηλεκοντρόλ - αλλαγές καναλιών, αυξομειώσεις ήχου;
Επίσης διευκρινίστε μας αν θέλετε τι γράφετε στις δύο τελευταίες παραγράφους του 1ου σας post :
ότι δηλαδή έχετε γνώσεις ηλεκτρονικού επισκευαστή κι ανοίξατε τη τηλεόραση και κάνατε δοκιμές για το Backlight αποσυνδέοντας πλακέτες (όσον αφορά τη
προτελευταία παράγραφο) και τι εννοείται με το Flashlight test δεν καταφέρατε τίποτα, (χρησιμοποιήσατε κάποιο Backlight Tester ή πραγματοποιήσατε τον
έλεγχο σε σκοτεινό δωμάτιο με τη βοήθεια ενός απλού φακού.
Πάντως αν συμβαίνουν σήμερα αυτά που αναγράφω στη 1η παράγραφο (δηλ. η TV έχει ήχο, αλλάζει κανάλια) και δεν έχετε εικόνα τότε πηγαίνετε στο Service
της επίσημης Αντιπρ/πείας της Samsung στη περιοχή σας (Ανδρέα Παπανδρέου 15, ¶γιος Κωνσταντίνος, τηλ/νο : 2114050421) κι εξηγείστε τους τ΄ ιστορικό
επιμένοντας ότι η βλάβη είναι στη Main board όπως κι ο συνάδελφος Νίκος σας αναφέρει στο 2ο post κι ότι ακόμα κι αν δεν την διαθέτουν θα μπορούσατε να
τους την πάτε εσείς (η main έχει στοιχεία : BN94-07467F κι η αγορά της από το ebay κοστίζει 51.39¤ χωρίς τα μεταφορικά, μεταχειρισμένη βεβαίως).
Επίσης θα τους πείτε ότι θα πληρωθούν για την εργασία τους κι αν διαπιστώσουν και κάποια άλλη βλάβη (όπως π.χ. στον Timing Controller) κι αν είναι επισκευάσι-
μη ας τη κάνουν με τ΄ αζημείωτο (η T-Con board μεταχειρισμένη δεν είναι πολύ ακριβή).
Το μεγάλο πρόβλημα θα ΄ναι όπως αναγράφει κι ο φίλος Νίκος αν από τεχνικό σε τεχνικό που την πηγαίνατε έχουν κοπεί τα καλώδια flex που οδηγούν το
ψηφιακό σήμα από την T-con board στο γυαλί της κεκαμμένης οθόνης οπότε, αν σας απαντήσει μ΄ ειλικρίνεια σ΄ αυτό ο τεχνικός που ασχολείται με το
συγκεκριμένο μοντέλο και θ΄ αναλάβει την επισκευή της ,τότε πραγματικά δεν γίνεται κάτι άλλο οικονομικά συμφέρον, αλλά και πάλι πριν τη στείλετε γι΄
ανακύκλωση, καλό θα ήταν - όπως κάθε θιγόμενος καταναλωτής πιθανόν να έκανε - ν΄ υπενθυμίσετε στ΄ επίσημο SERVICE της SAMSUNG – και συγχρόνως
να μεριμνήσετε για την αποστολή μίας καλά συντεταγμένης επιστολής στ΄ Αγγλικά στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρείας στη Ν. Κορέα – ότι οφείλουν να σας
εξηγήσουν πως με καλή όπως αναγράφετε χρήση μετά τη παρέλευση 35 μηνών μία τόσο πολυδιαφημιζόμενη κι υποτίθεται πολύ καλά σχεδιασμένη τηλεόραση
δεν εμφανίζει ξαφνικά εικόνα – εκτός της περιπτώσεως ότι πρόκειται για πειραματικό μοντέλο αλλά κι αυτό έπρεπε να τεθεί υπ΄ όψιν σας κατά τη στιγμή της
αγοράς της – και φυσικά ότι επιφυλλάσσεσθε για κάθε αποθετική υλική & ψυχική ζημία στην οποία υπόκεισθε.
Εύχομαι με μικρό κόστος (γύρω στα 180¤) κι εφόσον δεν ισχύσουν τ΄ αμέσως παραπάνω εκτεθέντα, ν΄ επισκευάσετε τη τηλεόρασή σας (έστω και μετά τη παρέλευση ενός τριμήνου) και να την χαρείτε.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
έχω την ίδια με σπασμένη οθόνη άλλα 48" , εάν χρειάζεσαι κάτι πες μου .
<br>
<br>Αγαπητέ κύριε Καρούση ευχαριστώ πολύ που ασχοληθήκατε με το πρόβλημα μου, ειλικρινά ευχαριστώ.<br>Θα σας παραθέσω ακριβώς τα συμπτώματα. Η τηλεόραση εντελώς ξαφνικά έχασε την εικόνα. Όπως είπα και πριν όλα λειτουργούν κανονικά, ο ήχος η αλλαγή καναλιών το μενού τα πάντα κανονικά εκτός από εικόνα, η οθόνη παραμένει μαύρη εφόσον δεν έχει και καθόλου φωτισμό. Το backlight φλασσάρει για να ανάψει και σβήνει αμέσως ενώ η τηλεόραση λειτουργεί κανονικά.<br>Σχετικά με το άνοιγμα της τηλεόρασης η δουλειά μου και οι σπουδές μου έχουν κάποια σχέση με ηλεκτρονικά (ήμουνα παλιά ασυρματίστρια στα καράβια) και αφού έριξα εργατοώρες στο ίντερνετ μελετώντας συμπεριφορές και βλάβες τηλεοράσεων και μη βλέποντας φως από πουθενά μετά την απογοήτευση και από το εξουσιοδοτημένο service την άνοιξα για να δω και μόνη μου τι γίνεται εκεί μέσα. Φυσικά δεν άνοιξα βαθύτερα μόνο σε επίπεδο πλακετών. Και εμένα η γνώμη μου είναι ότι η mainboard ρίχνει το backlight είτε γιατί έχει πρόβλημα η ίδια είτε γιατί βλέπει κάποιο λάθος στο κύκλωμα του video, η τηλεόραση είναι smart, αλλά μετά από τόσες απογοητεύσεις δεν ξέρω τι να υποθέσω πια.<br>Αυτό που μου έκανε εντύπωση και γιαυτό συνεχίζω ακόμα και το ψάχνω είναι κάποιες περίεργες συμπεριφορές στα service και τους τεχνικούς όπου το θέμα πάνελ παίζει σχεδόν 7-8 στις 10 φορές όταν πας τηλεόραση με πρόβλημα στην εικόνα. Για παράδειγμα στο εξουσιοδοτημένο της Samsung την πήγα εν γνώση μου ότι θα πληρώσω τζάμπα λεφτά για την διάγνωση για να έχω κάποιο επίσημο πόρισμα μήπως και καταφέρω να πιέσω την αντιπροσωπεία της Samsung. Με το που την πήγα εκεί αφού πρώτα είχα μιλήσει στο τηλέφωνο μαζί τους αυτός που την παρέλαβε μου είπε ότι αυτό είναι σχεδόν σίγουρα πάνελ και μου έδωσε να καταλάβω με τον τρόπο του αλλά ξεκάθαρα ότι δεν έχω να περιμένω κάποια άλλη διάγνωση. Τον παρακάλεσα ακόμα και αν δεν μπορούν να την φτιάξουν για οποιονδήποτε λόγο να μου πουν τι ακρβώς έχει για να προσπαθήσω να βρω κάποιον να την επισκευάσει επειδή τα συγκεκριμένα στοιχεία της TV, 3d και κυρτή, έχουν καταργηθεί πλέον και δεν τα βρίσκω. Επειδή ο τρόπος τους ήταν σχεδόν ξεκάθαρος για το τι διάγνωση θα πρέπει να περιμένω, χωρίς να την δουν καν ακόμα τυλιγμένη ήταν στον πάγκο, για να πιέσω κάπως την κατάσταση έστειλα email ζητώντας τους αν η επισκευή είναι ασύμφορη να μου δώσουν γραπτώς και επακριβώς το πόρισμα τους για να πιέσω για κάποια έκπτωση την εταιρεία. Δεν ξέρω αν αυτό έπαιξε κάποιο ρόλο ή ήταν απλά σύμπτωση αλλά σχεδόν αμέσως μετά με πήρανε τηλέφωνο, ενώ μου είχανε πει για 4 ημέρες αναμονή, και μου είπανε ότι φταίει η κεντρική πλακέτα μου δώσανε κόστος έδωσα ΟΚ για την επισκευή και ενώ περίμενα να με πάρουν για να πάω να την παραλάβω με πήρανε και μου είπανε τα γνωστά, ότι δηλαδή φταίει το πάνελ.<br>Όσον αφορά για την main board έχω βρει αρκετές στο ebay και μπορώ να την αλλάξω και μόνη μου αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να ξοδέψω άλλα 65-70 ευρώ αγνοώντας τις κατά συροην διαγνώσεις, μου έχουν κόψει τα φτερά, ήδη έχω πληρώσει 57 ευρώ για διαγνώσεις και αποτέλεσμα μηδέν. Γιαυτό σκέφτηκα μήπως με αυτό το lcd panel tester tool βγάλω κάποια άκρη γιατί αν μου δείξει εικόνα και δεν σβήσει το backlight θα φταίει σχεδόν σίγουρα η main board και όχι η t-con ή το πάνελ, δεν ξέρω όμως πάλι ίσως λέω και βλακείες τα έχω παίξει εντελώς!!!!<br>Για το service που λέτε εγώ είμαι στην Γλυφάδα Αθήνα.<br>Όσο για το flashlight test εννοούσα σε σκοτεινό δωμάτιο με φακό, αυτό το έκανα πριν διαπιστώσω ότι το backlight ανάβει αν αποσυνδέσεις τις πλακέτες.<br>Και όσον αφορά στο επίσημο service της Samsung η οριστική τους απάντηση ήταν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γιατί έχει λήξει η εγγύηση και να ψάξω μήπως βρω κάποιον να μου την επισκευάσει φτηνότερα από τα 958 ευρώ που μου έβγαλε κόστος το εξουσιοδοτημένο τους. Τους ζήτησα τα στοιχεία επικοινωνίας για τα Κεντρικά της εταιρείας στην Κορέα αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχουν κεντρικά και μπορώ να απευθυνθώ μόνο σε αυτούς, έψαξα στο ίντερνετ αλλά δεν έβγαλα άκρη, αν υπάρχει κάποιο email θα σας ήμουνα ευγνώμων!!!<br>Ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ!<br>Σας ευχαριστώ και πάλι.<br>Αγαπη Κ.
Υ.Γ τα καλώδια FLEX νομίζω μπορώ να τα ελέγξω και εγώ για εξωτερικά προβλήματα, αυτό που δεν μπορώ να κάνω είναι μετρήσεις λόγω άγνοιας και έλλειψης κατάλληλων εργαλείων.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ipaga : 21-06-18 στις 02:58