Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Sep 2014
    Περιοχή
    Μάνη
    Μηνύματα
    379

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πλακετα εχει φιλε Πετρο το ψυγειο με βαση το enr και ειναι μεσα στο καντραν.
    Δημητρη ανοιξε το πλαστικο καπακι του μοτερ και ανεβασε φοτο απο τα καλωδια να σου πω που θα μετρησεις.Το καπακι για να βγει θα ξεγατζωσεις το μεταλικο λαμακι που το πιανει και θα τραβηξεις το καπακι προς τα αριστερα.Η φοτο που θα ανεβασεις να ειναι οσο γινεται πιο καθαρη και θα την τραβηξεις βαζοντας την καμερα να κοιταει απο αριστερα προς τα δεξια ωστε να φαινεται η θεση των καλωδιων.
    Σάκη , μακάρι νάξερα που είναι το "πλαστικό καπάκι του μοτέρ" . Επειδή λοιπόν δεν ξέρω ανεβάζω φωτογραφίες και περιμένω οδηγίες . Υποθέτω ότι στην 1η & στην 3η φωτογραφία φαίνεται η πλακέτα . Αν όχι θέλει ξήλωμα η πλάτη από πίσω ; Ευχαριστώ .

  2. #2
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.508

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από DimMani Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σάκη , μακάρι νάξερα που είναι το "πλαστικό καπάκι του μοτέρ" . Επειδή λοιπόν δεν ξέρω ανεβάζω φωτογραφίες και περιμένω οδηγίες . Υποθέτω ότι στην 1η & στην 3η φωτογραφία φαίνεται η πλακέτα . Αν όχι θέλει ξήλωμα η πλάτη από πίσω ; Ευχαριστώ .
    Στην πρωτη φοτο εχεις βγαλει την πλακετα ,μπορεις να κανεις μετρηση και απο εκει αντι να ανοιξεις το μοτερ.Βαλε το πολυμετρο στην κλιμακαACV 750 και βαλε ενα ακροδεκτη απο το πολυμετρο στο μπλε της μεγαλης φυσας και τον αλλο ακροδεκτη στο μαυρο.Βαλε μπρος το καταψυκτη και δες τη ενδειξη θα βγαλει σταθερα στο πολυμετρο.Αν δεις οτι η μετρηση εκει που σου δινει π.χ.220v ξαφνικα αυξομειωνει σε μεγαλο βαθμο η χανεται και επανερχεται μετα απο λιγο τοτε εχει προβλημα η πλακετα.Αν η ταση ειναι σταθερη και δεν δουλευει το μοτερ τοτε η βλαβη ειναι στο μοτερ.Αν δεν υπαρχει καθολου ταση τοτε μπορει να υπαρχει βλαβη στο αισθητηριο.ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. Η ταση που θα μετρησεις δεν ερχεται αμεσως αλλα μετα απο λιγα δευτερολεπτα.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Sep 2014
    Περιοχή
    Μάνη
    Μηνύματα
    379

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην πρωτη φοτο εχεις βγαλει την πλακετα ,μπορεις να κανεις μετρηση και απο εκει αντι να ανοιξεις το μοτερ.Βαλε το πολυμετρο στην κλιμακαACV 750 και βαλε ενα ακροδεκτη απο το πολυμετρο στο μπλε της μεγαλης φυσας και τον αλλο ακροδεκτη στο μαυρο.Βαλε μπρος το καταψυκτη και δες τη ενδειξη θα βγαλει σταθερα στο πολυμετρο.Αν δεις οτι η μετρηση εκει που σου δινει π.χ.220v ξαφνικα αυξομειωνει σε μεγαλο βαθμο η χανεται και επανερχεται μετα απο λιγο τοτε εχει προβλημα η πλακετα.Αν η ταση ειναι σταθερη και δεν δουλευει το μοτερ τοτε η βλαβη ειναι στο μοτερ.Αν δεν υπαρχει καθολου ταση τοτε μπορει να υπαρχει βλαβη στο αισθητηριο.ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΜΟΥ:001_tt2:. Η ταση που θα μετρησεις δεν ερχεται αμεσως αλλα μετα απο λιγα δευτερολεπτα.

    Έφθασε η μέρα του πειράματος , αλλά χρειάζομαι βοήθεια για να μην γίνω... πορτατίφ . Οι πόλοι στο πολύμετρο είναι σωστά συνδεδεμένοι ;
    Υποθέτω ότι ο κόκκινος είναι σταθερά σε μία θέση (τον έχω στην 10ADC , σωστά , ή λάθος ;) και ο μαύρος παίζει ανάλογα με τις μετρήσεις , στις θέσεις VΩmA , ή COM ; Δεν κάνω τίποτα πριν απαντήσεις . Ευχαριστώ .

  4. #4
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ο μαύρος ακροδέκτης μπαίνει πάντα στο COM, ο κόκκινος μπαίνει πάντα στο V-Ω-mA, εκτός από την περίπτωση που θες να μετρήσεις ΡΕΥΜΑ (όχι ΤΑΣΗ) από 200mA ως 10Α DC, οπότε τον βάζεις εκεί που τον έχεις τώρα, και επιλέγεις την κλίμακα των 10Α.

    Ο κόκκινος λοιπόν τώρα πρέπει να πάει στη θέση V-Ω-mA, εκεί που τον έχεις τώρα είναι πολύ επικίνδυνο να βάλεις τα probes στα 230V~ γιατί θα κάνεις ένα γερό βραχυκύκλωμα!

    Η κλίμακα που έχεις επιλέξει είναι σωστή.

  5. #5
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.508

    Προεπιλογή

    Ειναι ακριβως οπως τα λεει ο Φιλλιπας.Βαλτα ετσι και κανε την μετρηση.Τους ακροδεκτες του πολυμετρου μπορεις να τους σφηνωσεις στη φυσα πανω στη πλακετα ωστε να ειναι σταθεροι και να παρεις καλη μετρηση.Και επειδη εχεις το φοβο μη γινεις πορτατιφ εχε και κανενα αλλο ανθρωπο μαζι σου για να βγαλει την μπριζα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tipos : 10-02-17 στις 21:52

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Sep 2014
    Περιοχή
    Μάνη
    Μηνύματα
    379

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN
    Ο μαύρος ακροδέκτης μπαίνει πάντα στο COM, ο κόκκινος μπαίνει πάντα στο V-Ω-mA, εκτός από την περίπτωση που θες να μετρήσεις ΡΕΥΜΑ (όχι ΤΑΣΗ) από 200mA ως 10Α DC, οπότε τον βάζεις εκεί που τον έχεις τώρα, και επιλέγεις την κλίμακα των 10Α. Ο κόκκινος λοιπόν τώρα πρέπει να πάει στη θέση V-Ω-mA, εκεί που τον έχεις τώρα είναι πολύ επικίνδυνο να βάλεις τα probes στα 230V~ γιατί θα κάνεις ένα γερό βραχυκύκλωμα!
    Η κλίμακα που έχεις επιλέξει είναι σωστή.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι ακριβως οπως τα λεει ο Φιλλιπας.Βαλτα ετσι και κανε την μετρηση.Τους ακροδεκτες του πολυμετρου μπορεις να τους σφηνωσεις στη φυσα πανω στη πλακετα ωστε να ειναι σταθεροι και να παρεις καλη μετρηση.Και επειδη εχεις το φοβο μη γινεις πορτατιφ εχε και κανενα αλλο ανθρωπο μαζι σου για να βγαλει την μπριζα.
    ΟΚ οι μετρήσεις έγιναν , οι ενδείξεις αλλάζουν συνέχεια και παλαβά , δηλαδή 001 , 061 , 161 , 000 , 210 , 132 , 016 , 109 , 006 , 204 , 006 , 030 , 043 κοκ . Οπότε χρειάζεται αλλαγή η πλακέτα ; Σωστά ; Η οποία πλακέτα για να αφαιρεθεί έχει κάποιο κόλπο , που δεν μπορώ να το εντοπίσω . Πέραν αυτού , πριν την αγοράσω θάθελα να ξέρω ότι δεν θα βγάλει επί πλέον πρόβλημα πχ μοτέρ , ή οτιδήποτε άλλο , που τελικά να μην αξίζει η επιδιόρθωση , ούτε για τον κόπο , ούτε βασικά και για το χρήμα . Πως θα ελέγξω τα υπόλοιπα ; Εννοείται ότι πάμε πάλι βήμα-βήμα , αφού δεν ξέρω ούτε που βρίσκονται . Ευχαριστώ .

Παρόμοια Θέματα

  1. [Whirlpool] Καταψύκτης AFG 7080
    από mastoras1 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-11-16, 17:35
  2. Καταψύκτης WHIRLPOOL AFG 8142
    από @Vagelis@ στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-01-16, 16:04
  3. [Miele] καταψύκτης
    από basiliab στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-05-15, 15:36
  4. [AEG] Ψυγειο-καταψύκτης SANTO με πρόβλημα
    από MarSC στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-11-14, 02:03
  5. Καταψύκτης
    από τομ στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-07-11, 19:51

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας