Καμία σχέση, μέσα σε αυτό το κουτάκι υπάρχει ένα θερμικό και ένα ρελέ / PTC εκκινήσεως (καμιά φορά αυτά δεν είναι ξεχωριστά αλλά αποτελούν ενιαίο εξάρτημα), και φυσικά καμία πλακέτα.
Καμία σχέση, μέσα σε αυτό το κουτάκι υπάρχει ένα θερμικό και ένα ρελέ / PTC εκκινήσεως (καμιά φορά αυτά δεν είναι ξεχωριστά αλλά αποτελούν ενιαίο εξάρτημα), και φυσικά καμία πλακέτα.
Πού να ξέρω; Εσύ έχεις το μηχάνημα μπροστά σου!
Πλακετα εχει φιλε Πετρο το ψυγειο με βαση το enr και ειναι μεσα στο καντραν.
Δημητρη ανοιξε το πλαστικο καπακι του μοτερ και ανεβασε φοτο απο τα καλωδια να σου πω που θα μετρησεις.Το καπακι για να βγει θα ξεγατζωσεις το μεταλικο λαμακι που το πιανει και θα τραβηξεις το καπακι προς τα αριστερα.Η φοτο που θα ανεβασεις να ειναι οσο γινεται πιο καθαρη και θα την τραβηξεις βαζοντας την καμερα να κοιταει απο αριστερα προς τα δεξια ωστε να φαινεται η θεση των καλωδιων.
Στην πρωτη φοτο εχεις βγαλει την πλακετα ,μπορεις να κανεις μετρηση και απο εκει αντι να ανοιξεις το μοτερ.Βαλε το πολυμετρο στην κλιμακαACV 750 και βαλε ενα ακροδεκτη απο το πολυμετρο στο μπλε της μεγαλης φυσας και τον αλλο ακροδεκτη στο μαυρο.Βαλε μπρος το καταψυκτη και δες τη ενδειξη θα βγαλει σταθερα στο πολυμετρο.Αν δεις οτι η μετρηση εκει που σου δινει π.χ.220v ξαφνικα αυξομειωνει σε μεγαλο βαθμο η χανεται και επανερχεται μετα απο λιγο τοτε εχει προβλημα η πλακετα.Αν η ταση ειναι σταθερη και δεν δουλευει το μοτερ τοτε η βλαβη ειναι στο μοτερ.Αν δεν υπαρχει καθολου ταση τοτε μπορει να υπαρχει βλαβη στο αισθητηριο.ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. Η ταση που θα μετρησεις δεν ερχεται αμεσως αλλα μετα απο λιγα δευτερολεπτα.
Έφθασε η μέρα του πειράματος , αλλά χρειάζομαι βοήθεια για να μην γίνω... πορτατίφ . Οι πόλοι στο πολύμετρο είναι σωστά συνδεδεμένοι ; Υποθέτω ότι ο κόκκινος είναι σταθερά σε μία θέση (τον έχω στην 10ADC , σωστά , ή λάθος ;) και ο μαύρος παίζει ανάλογα με τις μετρήσεις , στις θέσεις VΩmA , ή COM ; Δεν κάνω τίποτα πριν απαντήσεις . Ευχαριστώ .
Ωχ αυτή την πλακέτα έχει; Κατά 99% εκεί είναι το πρόβλημα και συγκεκριμένα σε κάποιον / κάποιους πυκνωτές (δύο ηλεκτρολυτικοί και δύο μεγάλοι πολυεστερικοί)
Το πλαστικό καπάκι του μοτέρ είναι το ...πλαστικό καπάκι του μοτέρ μέσα στο οποίο μπαίνουν τα καλώδια...