νομιζω τραβαει πιο πολυ νερο φτανει μεχρι τη μεση και επειδη το ειχα πειραξει πιο πριν
νομιζω τραβαει πιο πολυ νερο φτανει μεχρι τη μεση και επειδη το ειχα πειραξει πιο πριν
Δεν πειράζουμε ποτέ τις βίδες ρύθμισης υπάρχει φόβος νε μην κόβει καθόλου ή να μην κάνει επαναφορά καθόλου , για αυτό έχουν κόλλα ή κάτι σαν μπογιά για ασφάλεια , η ρύθμιση γίνεται από το εργοστάσιο ,
Αν είχες βάλει σημάδι πώς ήταν πριν , καλώς , σε διαφορετική περίπτωση είναι πιο φρόνιμο να βάλεις έναν καινούριο της εταιρίας
Πολλοί πιεσοστάτες έχουν τυπωμένο στο πλάι το σημείο ενεργοποίησης και απενεργοποίησης για την κάθε στάθμη χωριστά
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
να ρωτησω κατι αλλο?πως αλλαζουμε λαστιχο καδου απο brandt ανω φορτωσης
Όπως αλλάζουν και στα εμπρόσθιας φόρτωσης . Όλα τα λάστιχα γαντζώνονται με εξωτερική και εσωτερική "καλτσοδέτα " ή σφιγκτήρα . Η εξωτερική καλτσοδέτα πιάνει στο εξωτερικό πλαίσιο της συσκευής που είναι σταθερό , και η εσωτερική καλτσοδέτα στο εσωτερικό πλαίσιο του κάδου που είναι κινούμενο. Απλός πρέπει να έχεις την ευνοϊκότερη πρόσβαση/ ορατότητα σε αυτά τα σημεία (εξωτερικού και εσωτερικού σφιγκτήρα του λάστιχου).
δεν βρισκω πως ξεκουμπωνει απο το καπακι πανω,
Δεν βρίσκω καμιά ξεπέτα φωτογραφία για να υποθέσουμε σημείο εκκίνησης.
0-02-05-937d377cfc0a51f26b5e0165684888bdd0be79b5f78589ec39f2c07004811e62_full.jpg0-02-05-743772a3cc2a03aef330e0a07f68889a8121955d0f30be702da68490285573b9_full.jpg κατι βρηκα.brandt 1272κ σεσαμ ειναι το μοντελο