Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    και περιμενεις οταν πας εσυ για να ελενξεις το αυτοκινητο να μην βρεις τιποτα. με το που ακουν θορυβο τα ποντικια φευγουν. στο μεταξυ εχουν ροκανισει τα καλωδια χωρις να σε ρωτησουν φυσικα. το οτι βγαζεις χωμα και φυλλα μου λεει οτι ειναι απλα παρκαρισμενο στην υπαιθρο, ουτε καν κατω απο σκεπαστρο.
    σου το ξαναλεω, θα σου βγαλει προβληματα που δεν θα τα δεις με πρωτη ματια. θα εχεις ξεραμενα - χαλασμενα λαστιχα σε πορτες-παραθυρα. πλαστικα που λογω ηλιου-βροχης-κρυου θα ειναι ετοιμα να σπασουν η θα σπανε. ακομη και αν το βαλεις μπροστα δεν σημαινει οτι μπορεις να το εχεις κινησιμο. αν πας να περασεις κτεο κοιτανε καποια πραγματα. αν σε βρουν εκτος των οριων η θα βαλεις βαθια το χερι στην τσεπη η θα το πεταξεις οριστικα.
    κοιταξε, ζυγισε καθορισε μεχρι που εισαι διατεθειμενος να πας οικονομικα. θα δεις βλαβες πανω στην κυκλοφορια του που δεν τις περιμενεις με τιποτα.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη Karny
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    Λάρισα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα φίλε, για να ασχοληθείς ή όχι με το αυτοκίνητο πρέπει να ζυγίσεις πολλά μα παρα πολλά πράγματα.
    Κατ'αρχήν πρέπει να γίνει μία λίστα με την κατάσταση όλων των αναλώσιμων, τι αλλάχτηκε, πότε αλλάχτηκε,σημερινή κατάσταση,τι πρέπει να φτιαχτεί..συμφωνα με τα λεγόμενά σου θες:
    Λάστιχα...200-250
    Δισκόπλακες-τακάκια...300
    Αμορτισέρ (άλλαξέ τα μπρος-πίσω)...400
    Ενα καλό σέρβις με ιμάντες,λάδια,βαλβολίνες,αντλία νερού,παραφλού...350
    Και υπολογίζω επίσης:
    Μπαταρία(ίσως)...50
    Αλλαγή υγρών φρένων,τιμονιού...20
    Ακρόμπαρα,φούσκες κτλ(ίσως)...100
    Με πρόχειρους υπολογισμούς θέλεις 1500ευρώ για να πεις ότι θα έχεις αμάξι για την επόμενη 5ετία..αν υπολογίσεις κτέο,πινακίδες,τυχόν βλάβες που μπορεί να προκύψουν το κόστος ανεβαίνει κ άλλο..Η απόφαση είναι καθαρά δική σου για το αν θες να δώσεις αυτά τα χρήματα για αυτό το αυτοκίνητο.Προσωπικά δε θα επένδυα σε αμάξι 20ετών,πλέον με 3χιλιάρικα βρίσκεις τουλάχιστον 10 χρόνια νεότερο (και ασφαλέστερο) όχημα.

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Karny για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    xsterg (31-10-16)

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    τα πραγματα ειναι οπως τα λεει ο γιωργος. πλεον με 3-5 χιλαρικα βρισκεις αξιοπρεπεστατο μεταχειρισμενο με αεροσακους abs κλπ. το μονο που πρεπει να δει καποιος ειναι αν ειναι τρακαρισμενο η οχι. εκει πλεονεκτει η αγορα απο ιδιωτη οπου βλεπεις αμεσα το τι ανθρωπος το εχει. στον μαντρα και δεν ξερεις τον κατοχο του και δεν ξερεις γενικοτερα την πραγματικοτητα. ολοι οι μαντραδες τα αυτοκινητα που πουλανε ειναι εκει στα 70- 80 χιλ χλμ. πως τα καταφερνουν ρε παιδι μου!!! και μετα αρχιζουν οι βλαβες που δεν δικαιολογουνται απο τα χιλιομετρα γιατι τα 80 ειναι 180 χιλ χλμ.
    εγω οτι αυτοκινητα εχω πουλησει τα εχω δωσει μονο μεσω προσωπικης επαφης. ποτε μεσω μαντρα. και να δει ο αλλος τι ανθρωπος ειμαι και να καταλαβει τι παιρνει. βεβαια αυτο μπορει να ειναι λιγο πιο χρονοβορο αλλα πετυχαινω και καλυτερες τιμες και για εμενα και για τον αγοραστη αφου δεν υπαρχει ενδιαμεσος που λογικο ειναι να θελει να βγαλει και αυτος.

  5. #4
    Το avatar του χρήστη apavlidis
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας Παυλίδης
    Εγγραφή
    Aug 2016
    Περιοχή
    Καβάλα
    Μηνύματα
    123

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xsterg Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα πραγματα ειναι οπως τα λεει ο γιωργος. πλεον με 3-5 χιλαρικα βρισκεις αξιοπρεπεστατο μεταχειρισμενο με αεροσακους abs κλπ. το μονο που πρεπει να δει καποιος ειναι αν ειναι τρακαρισμενο η οχι. εκει πλεονεκτει η αγορα απο ιδιωτη οπου βλεπεις αμεσα το τι ανθρωπος το εχει. στον μαντρα και δεν ξερεις τον κατοχο του και δεν ξερεις γενικοτερα την πραγματικοτητα. ολοι οι μαντραδες τα αυτοκινητα που πουλανε ειναι εκει στα 70- 80 χιλ χλμ. πως τα καταφερνουν ρε παιδι μου!!! και μετα αρχιζουν οι βλαβες που δεν δικαιολογουνται απο τα χιλιομετρα γιατι τα 80 ειναι 180 χιλ χλμ.
    εγω οτι αυτοκινητα εχω πουλησει τα εχω δωσει μονο μεσω προσωπικης επαφης. ποτε μεσω μαντρα. και να δει ο αλλος τι ανθρωπος ειμαι και να καταλαβει τι παιρνει. βεβαια αυτο μπορει να ειναι λιγο πιο χρονοβορο αλλα πετυχαινω και καλυτερες τιμες και για εμενα και για τον αγοραστη αφου δεν υπαρχει ενδιαμεσος που λογικο ειναι να θελει να βγαλει και αυτος.
    Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όταν αγοράστηκε μεταχειρισμένο (200 είχε 205 περίπου χιλιάδες χμ αν και μου φαίνονται πάρα πολλά (το έχω καταγραμμένο στα service που του κάναμε από κει κι ύστερα). Και τώρα που έχει 327645 χμ. πάλι μου φάινονται πολλά. Ο παππούς το κινούσε μόνο μέσα στην πόλη και άντε να πήγε κανα δυό φορές Δράμα-Κομοτηνή και άντε άλλες δύο Δράμα-Θεσσαλονίκη. Αλλά ξέρω οι μαντράδες συνηθίζουν τέτοια.. Όπως και ένα ascona του 79 που χάζευα σε μια μάντρα έγραφε 05165 χμ και τότε ψιλιάστηκα το όλο πράγμα.

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    στο ascona τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα!! το κοντερ φτανει μεχρι τα 100000χλμ και εχει γυρισει μια, δυο τρεις η και περισσοτερες φορες. δεν χρειαζεται να το πειραξεις.
    αλλα ρε συ φιλε μου αμαρτια εισαι. απο το κακο στο χειροτερο πας. ειπαμε το νισαν του 1995 δεν εχει ασφαλεια συμφωνα με τα σημερινα προτυπα, θελει μαζεματα. με ποια λογικη θελεις να αγορασεις ενα αυτοκινητο κοντα 40 ετων? ποια η ασφαλεια που σου προσφερει? ξερεις τι χρηματα πρεπει να ριξεις για μαζεματα? πολλαπλασια της αξιας του. αυτο θα ειναι σαπιο ολοκληρο και μη κινησιμο.
    φιλικα σου το λεω. κοιτα να βρεις ενα αυτοκινητακι μικρο, με λιγα κυβικα (με δεδομενο το νεαρο της ηλικιας σου), οικονομικο στην καταναλωση και στην συντηρηση. βλεπω οτι μενεις και βορεια ελλαδα. εχει κρυα. θα πρεπει να παιρνει και ευκολα μπροστα λογω κρυου. εσυ νομιζεις οτι η ascona θα παιρνει ευκολα μπροστα με τα καρμπυρατερ? χωρια η καταναλωση που θα ειναι στον θεο.
    τι νομιζεις? οτι θα φτιαξεις το σουπερ αγωνιστικο με λιγα χρηματα? ειναι ενας βλακας κανα χιλιομετρο απο εμενα και εχει μονιμα δυο παλια ascona ανακατασκευασμενα εξω απο το σπιτι του. το τι χρηματα εχει ριξει σε αυτες δεν λεγεται. εχει και χορηγο εναν αλλον απατεωνα ηλεκτρολογο και εχει την φιρμα του επανω στο αυτοκινητο. τι θα του εχει φαει σε ηλεκτρολογικα για να βελτιωσει υποτιθεται τα αυτοκινητα δεν λεγεται. αλλα ετσι ειναι βρισκουν και τα κανουν. και μετα λενε οτι η βενζινη ειναι ακριβη. κοιτα να εισαι και εσυ ενας απο αυτους που μολις παρουν το μεροκαματο βουρ στον βελτιωτη μπας και βγαλει καναν ιππο παραπανω το αυτοκινητο. κανα σποιολερ απο κεβλαρ μπας και βελτιωσει την τελικη 1-2 χλμ.
    βεβαια στην τελικη η αποφαση ειναι δικη σου. αν ετσι γουσταρεις κανενα προβλημα. και οι βελτιωτες απο καπου πρεπει να ζησουν. σε καποιον πρεπει να πουλησουν αερα. κλεφτες θα γινουν και αυτοι?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xsterg : 01-11-16 στις 17:36

  7. #6
    Το avatar του χρήστη apavlidis
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας Παυλίδης
    Εγγραφή
    Aug 2016
    Περιοχή
    Καβάλα
    Μηνύματα
    123

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xsterg Εμφάνιση μηνυμάτων
    στο ascona τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα!! το κοντερ φτανει μεχρι τα 100000χλμ και εχει γυρισει μια, δυο τρεις η και περισσοτερες φορες. δεν χρειαζεται να το πειραξεις.
    αλλα ρε συ φιλε μου αμαρτια εισαι. απο το κακο στο χειροτερο πας. ειπαμε το νισαν του 1995 δεν εχει ασφαλεια συμφωνα με τα σημερινα προτυπα, θελει μαζεματα. με ποια λογικη θελεις να αγορασεις ενα αυτοκινητο κοντα 40 ετων? ποια η ασφαλεια που σου προσφερει? ξερεις τι χρηματα πρεπει να ριξεις για μαζεματα? πολλαπλασια της αξιας του. αυτο θα ειναι σαπιο ολοκληρο και μη κινησιμο.
    φιλικα σου το λεω. κοιτα να βρεις ενα αυτοκινητακι μικρο, με λιγα κυβικα (με δεδομενο το νεαρο της ηλικιας σου), οικονομικο στην καταναλωση και στην συντηρηση. βλεπω οτι μενεις και βορεια ελλαδα. εχει κρυα. θα πρεπει να παιρνει και ευκολα μπροστα λογω κρυου. εσυ νομιζεις οτι η ascona θα παιρνει ευκολα μπροστα με τα καρμπυρατερ? χωρια η καταναλωση που θα ειναι στον θεο.
    τι νομιζεις? οτι θα φτιαξεις το σουπερ αγωνιστικο με λιγα χρηματα? ειναι ενας βλακας κανα χιλιομετρο απο εμενα και εχει μονιμα δυο παλια ascona ανακατασκευασμενα εξω απο το σπιτι του. το τι χρηματα εχει ριξει σε αυτες δεν λεγεται. εχει και χορηγο εναν αλλον απατεωνα ηλεκτρολογο και εχει την φιρμα του επανω στο αυτοκινητο. τι θα του εχει φαει σε ηλεκτρολογικα για να βελτιωσει υποτιθεται τα αυτοκινητα δεν λεγεται. αλλα ετσι ειναι βρισκουν και τα κανουν. και μετα λενε οτι η βενζινη ειναι ακριβη. κοιτα να εισαι και εσυ ενας απο αυτους που μολις παρουν το μεροκαματο βουρ στον βελτιωτη μπας και βγαλει καναν ιππο παραπανω το αυτοκινητο. κανα σποιολερ απο κεβλαρ μπας και βελτιωσει την τελικη 1-2 χλμ.
    βεβαια στην τελικη η αποφαση ειναι δικη σου. αν ετσι γουσταρεις κανενα προβλημα. και οι βελτιωτες απο καπου πρεπει να ζησουν. σε καποιον πρεπει να πουλησουν αερα. κλεφτες θα γινουν και αυτοι?
    Καταρχήν δεν πρόκειται όπως έχω πεί και παραπάνω να ξοδέψω τόσα χρήματα για ανακατασκευή αυτοκινήτου... Νομίζω ότι είμαι σαφής.... για κίνηση μέσα στην πόλη... Και κακώς τελικά που άνοιξα το θέμα. Επίσης δεν κάνω αυτές τις βελτιώσεις ηλ..θιου τύπου κάνοντας το αυτοκίνητο των 1200cc να μοιάζει με 3200cc με διάφορες μετατροπές και άλλες ανοησίες. Και νά σου όλες αυτές οι ανοητες εξατμίσεις που σου τρυπάνε τα αυτιά κλπ. Εγώ δεν θέλω σε καμμία περίπτωση, το αυτοκίνητο να είναι περισσότερο φιγουρα.... Ούτε σπόιλερς ούτε άλλες "βελτιώσεις" στη μηχανή. Να τις βράσω τέτοιες βελτιώσεις. Σ' ό.τι αφορά τα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ..... Το ξέρω γιατί είχαμε τέτοια αυτοκίνητα και ο πατέρας και ο παππούς . Ένα σας λέω. Mercedes w123 230E '85, Opel Kadett C Caravan 1977, 1197cc, Opel Ascona b 1976, 1197cc και Opel Ascona b 1979 1.9/SR (η έκδοση με το στροφόμετρο) Το Kadett και τα δύο Ascona τα θυμάμαι.. πιτσιρικάς 4 και 5 ετών θυμάμαι είτε τον πατέρα είτε τον παππού να προσπαθούν να βάλουν μπροστά το αυτοκίνητο σε θερμοκρασίες -4 και -5 βαθμούς. Ζέσταιναν κάποιο μέρος της μηχανής αν θυμάμαι με δυο τρία σεσουάρ μαλλιών για να "πάρει" πιο εύκολα μπροστά. Πάντως, αυτά τα μοντέλα της Opel είχαν θέματα με τη μίζα ειδικά στο κρύο.

  8. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    α γεια σου. ειδες που εθεσα και την παραμετρο κρυο? για εμας εδω στην νοτια ελλαδα ειναι μια λεξη αγνωστη. αρνητικες θερμοκρασιες δεν βλεπουμε. εδω ειναι ζητημα η πιο κρυα ημερα να εχει 7C και αυτο το βραδυ. στην βορεια ελλαδα ο παγετος ειναι καθημερινο θεμα. αυτο ειναι μια παραμετρος που θα πρεπει να την εξεταζει καποιος στο αυτοκινητο. το καλοκαιρι παιρνει ευκολα μπροστα. τον χειμωνα ομως?

  9. #8
    Το avatar του χρήστη apavlidis
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας Παυλίδης
    Εγγραφή
    Aug 2016
    Περιοχή
    Καβάλα
    Μηνύματα
    123

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xsterg Εμφάνιση μηνυμάτων
    και περιμενεις οταν πας εσυ για να ελενξεις το αυτοκινητο να μην βρεις τιποτα. με το που ακουν θορυβο τα ποντικια φευγουν. στο μεταξυ εχουν ροκανισει τα καλωδια χωρις να σε ρωτησουν φυσικα. το οτι βγαζεις χωμα και φυλλα μου λεει οτι ειναι απλα παρκαρισμενο στην υπαιθρο, ουτε καν κατω απο σκεπαστρο.
    σου το ξαναλεω, θα σου βγαλει προβληματα που δεν θα τα δεις με πρωτη ματια. θα εχεις ξεραμενα - χαλασμενα λαστιχα σε πορτες-παραθυρα. πλαστικα που λογω ηλιου-βροχης-κρυου θα ειναι ετοιμα να σπασουν η θα σπανε. ακομη και αν το βαλεις μπροστα δεν σημαινει οτι μπορεις να το εχεις κινησιμο. αν πας να περασεις κτεο κοιτανε καποια πραγματα. αν σε βρουν εκτος των οριων η θα βαλεις βαθια το χερι στην τσεπη η θα το πεταξεις οριστικα.
    κοιταξε, ζυγισε καθορισε μεχρι που εισαι διατεθειμενος να πας οικονομικα. θα δεις βλαβες πανω στην κυκλοφορια του που δεν τις περιμενεις με τιποτα.
    Δεν θ ασχοληθώ πολύ με το αυτοκίνητο.. απλώς θα κάνω μερικές επισκευές για να μου "πάει" έστω έναν χρόνο ή και λίγο λιγότερο γιατί σπίτι γίνεται μάχη ποιός θα πάρει το μοναδικό αυτοκίνητο (μανα, πατέρας και εγώ). Έτσι κι αλλιώς μεγάλα ταξίδια άνω των 20 χιλιομέτρων δεν κάνω ακόμη λόγω ότι είμαι νέος οδηγός

Παρόμοια Θέματα

  1. Πρόβλημα σε αντλία νερού (μοτέρ) GRUNDFOS
    από limas στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-12-18, 11:16
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-08-16, 17:37
  3. Αντλία Υδρευσης
    από vakis07 στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-07-14, 00:25
  4. [Brandt] Χαλασμένη φτερωτη στην αντλία νερού
    από geaf69 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-13, 09:51
  5. αντλία θερμότητας
    από liangos στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 21:43

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας