Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
(2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!
και περιμενεις οταν πας εσυ για να ελενξεις το αυτοκινητο να μην βρεις τιποτα. με το που ακουν θορυβο τα ποντικια φευγουν. στο μεταξυ εχουν ροκανισει τα καλωδια χωρις να σε ρωτησουν φυσικα. το οτι βγαζεις χωμα και φυλλα μου λεει οτι ειναι απλα παρκαρισμενο στην υπαιθρο, ουτε καν κατω απο σκεπαστρο.
σου το ξαναλεω, θα σου βγαλει προβληματα που δεν θα τα δεις με πρωτη ματια. θα εχεις ξεραμενα - χαλασμενα λαστιχα σε πορτες-παραθυρα. πλαστικα που λογω ηλιου-βροχης-κρυου θα ειναι ετοιμα να σπασουν η θα σπανε. ακομη και αν το βαλεις μπροστα δεν σημαινει οτι μπορεις να το εχεις κινησιμο. αν πας να περασεις κτεο κοιτανε καποια πραγματα. αν σε βρουν εκτος των οριων η θα βαλεις βαθια το χερι στην τσεπη η θα το πεταξεις οριστικα.
κοιταξε, ζυγισε καθορισε μεχρι που εισαι διατεθειμενος να πας οικονομικα. θα δεις βλαβες πανω στην κυκλοφορια του που δεν τις περιμενεις με τιποτα.
Καλησπέρα φίλε, για να ασχοληθείς ή όχι με το αυτοκίνητο πρέπει να ζυγίσεις πολλά μα παρα πολλά πράγματα.
Κατ'αρχήν πρέπει να γίνει μία λίστα με την κατάσταση όλων των αναλώσιμων, τι αλλάχτηκε, πότε αλλάχτηκε,σημερινή κατάσταση,τι πρέπει να φτιαχτεί..συμφωνα με τα λεγόμενά σου θες:
Λάστιχα...200-250
Δισκόπλακες-τακάκια...300
Αμορτισέρ (άλλαξέ τα μπρος-πίσω)...400
Ενα καλό σέρβις με ιμάντες,λάδια,βαλβολίνες,αντλία νερού,παραφλού...350
Και υπολογίζω επίσης:
Μπαταρία(ίσως)...50
Αλλαγή υγρών φρένων,τιμονιού...20
Ακρόμπαρα,φούσκες κτλ(ίσως)...100
Με πρόχειρους υπολογισμούς θέλεις 1500ευρώ για να πεις ότι θα έχεις αμάξι για την επόμενη 5ετία..αν υπολογίσεις κτέο,πινακίδες,τυχόν βλάβες που μπορεί να προκύψουν το κόστος ανεβαίνει κ άλλο..Η απόφαση είναι καθαρά δική σου για το αν θες να δώσεις αυτά τα χρήματα για αυτό το αυτοκίνητο.Προσωπικά δε θα επένδυα σε αμάξι 20ετών,πλέον με 3χιλιάρικα βρίσκεις τουλάχιστον 10 χρόνια νεότερο (και ασφαλέστερο) όχημα.
xsterg (31-10-16)
τα πραγματα ειναι οπως τα λεει ο γιωργος. πλεον με 3-5 χιλαρικα βρισκεις αξιοπρεπεστατο μεταχειρισμενο με αεροσακους abs κλπ. το μονο που πρεπει να δει καποιος ειναι αν ειναι τρακαρισμενο η οχι. εκει πλεονεκτει η αγορα απο ιδιωτη οπου βλεπεις αμεσα το τι ανθρωπος το εχει. στον μαντρα και δεν ξερεις τον κατοχο του και δεν ξερεις γενικοτερα την πραγματικοτητα. ολοι οι μαντραδες τα αυτοκινητα που πουλανε ειναι εκει στα 70- 80 χιλ χλμ. πως τα καταφερνουν ρε παιδι μου!!! και μετα αρχιζουν οι βλαβες που δεν δικαιολογουνται απο τα χιλιομετρα γιατι τα 80 ειναι 180 χιλ χλμ.
εγω οτι αυτοκινητα εχω πουλησει τα εχω δωσει μονο μεσω προσωπικης επαφης. ποτε μεσω μαντρα. και να δει ο αλλος τι ανθρωπος ειμαι και να καταλαβει τι παιρνει. βεβαια αυτο μπορει να ειναι λιγο πιο χρονοβορο αλλα πετυχαινω και καλυτερες τιμες και για εμενα και για τον αγοραστη αφου δεν υπαρχει ενδιαμεσος που λογικο ειναι να θελει να βγαλει και αυτος.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όταν αγοράστηκε μεταχειρισμένο (200είχε 205 περίπου χιλιάδες χμ αν και μου φαίνονται πάρα πολλά (το έχω καταγραμμένο στα service που του κάναμε από κει κι ύστερα). Και τώρα που έχει 327645 χμ. πάλι μου φάινονται πολλά. Ο παππούς το κινούσε μόνο μέσα στην πόλη και άντε να πήγε κανα δυό φορές Δράμα-Κομοτηνή και άντε άλλες δύο Δράμα-Θεσσαλονίκη. Αλλά ξέρω οι μαντράδες συνηθίζουν τέτοια.. Όπως και ένα ascona του 79 που χάζευα σε μια μάντρα έγραφε 05165 χμ και τότε ψιλιάστηκα το όλο πράγμα.
στο ascona τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα!! το κοντερ φτανει μεχρι τα 100000χλμ και εχει γυρισει μια, δυο τρεις η και περισσοτερες φορες. δεν χρειαζεται να το πειραξεις.
αλλα ρε συ φιλε μου αμαρτια εισαι. απο το κακο στο χειροτερο πας. ειπαμε το νισαν του 1995 δεν εχει ασφαλεια συμφωνα με τα σημερινα προτυπα, θελει μαζεματα. με ποια λογικη θελεις να αγορασεις ενα αυτοκινητο κοντα 40 ετων? ποια η ασφαλεια που σου προσφερει? ξερεις τι χρηματα πρεπει να ριξεις για μαζεματα? πολλαπλασια της αξιας του. αυτο θα ειναι σαπιο ολοκληρο και μη κινησιμο.
φιλικα σου το λεω. κοιτα να βρεις ενα αυτοκινητακι μικρο, με λιγα κυβικα (με δεδομενο το νεαρο της ηλικιας σου), οικονομικο στην καταναλωση και στην συντηρηση. βλεπω οτι μενεις και βορεια ελλαδα. εχει κρυα. θα πρεπει να παιρνει και ευκολα μπροστα λογω κρυου. εσυ νομιζεις οτι η ascona θα παιρνει ευκολα μπροστα με τα καρμπυρατερ? χωρια η καταναλωση που θα ειναι στον θεο.
τι νομιζεις? οτι θα φτιαξεις το σουπερ αγωνιστικο με λιγα χρηματα? ειναι ενας βλακας κανα χιλιομετρο απο εμενα και εχει μονιμα δυο παλια ascona ανακατασκευασμενα εξω απο το σπιτι του. το τι χρηματα εχει ριξει σε αυτες δεν λεγεται. εχει και χορηγο εναν αλλον απατεωνα ηλεκτρολογο και εχει την φιρμα του επανω στο αυτοκινητο. τι θα του εχει φαει σε ηλεκτρολογικα για να βελτιωσει υποτιθεται τα αυτοκινητα δεν λεγεται. αλλα ετσι ειναι βρισκουν και τα κανουν. και μετα λενε οτι η βενζινη ειναι ακριβη. κοιτα να εισαι και εσυ ενας απο αυτους που μολις παρουν το μεροκαματο βουρ στον βελτιωτη μπας και βγαλει καναν ιππο παραπανω το αυτοκινητο. κανα σποιολερ απο κεβλαρ μπας και βελτιωσει την τελικη 1-2 χλμ.
βεβαια στην τελικη η αποφαση ειναι δικη σου. αν ετσι γουσταρεις κανενα προβλημα. και οι βελτιωτες απο καπου πρεπει να ζησουν. σε καποιον πρεπει να πουλησουν αερα. κλεφτες θα γινουν και αυτοι?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xsterg : 01-11-16 στις 18:36
Καταρχήν δεν πρόκειται όπως έχω πεί και παραπάνω να ξοδέψω τόσα χρήματα για ανακατασκευή αυτοκινήτου... Νομίζω ότι είμαι σαφής.... για κίνηση μέσα στην πόλη... Και κακώς τελικά που άνοιξα το θέμα. Επίσης δεν κάνω αυτές τις βελτιώσεις ηλ..θιου τύπου κάνοντας το αυτοκίνητο των 1200cc να μοιάζει με 3200cc με διάφορες μετατροπές και άλλες ανοησίες. Και νά σου όλες αυτές οι ανοητες εξατμίσεις που σου τρυπάνε τα αυτιά κλπ. Εγώ δεν θέλω σε καμμία περίπτωση, το αυτοκίνητο να είναι περισσότερο φιγουρα.... Ούτε σπόιλερς ούτε άλλες "βελτιώσεις" στη μηχανή. Να τις βράσω τέτοιες βελτιώσεις. Σ' ό.τι αφορά τα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ..... Το ξέρω γιατί είχαμε τέτοια αυτοκίνητα και ο πατέρας και ο παππούς . Ένα σας λέω. Mercedes w123 230E '85, Opel Kadett C Caravan 1977, 1197cc, Opel Ascona b 1976, 1197cc και Opel Ascona b 1979 1.9/SR (η έκδοση με το στροφόμετρο) Το Kadett και τα δύο Ascona τα θυμάμαι.. πιτσιρικάς 4 και 5 ετών θυμάμαι είτε τον πατέρα είτε τον παππού να προσπαθούν να βάλουν μπροστά το αυτοκίνητο σε θερμοκρασίες -4 και -5 βαθμούς. Ζέσταιναν κάποιο μέρος της μηχανής αν θυμάμαι με δυο τρία σεσουάρ μαλλιών για να "πάρει" πιο εύκολα μπροστά. Πάντως, αυτά τα μοντέλα της Opel είχαν θέματα με τη μίζα ειδικά στο κρύο.
Δεν θ ασχοληθώ πολύ με το αυτοκίνητο.. απλώς θα κάνω μερικές επισκευές για να μου "πάει" έστω έναν χρόνο ή και λίγο λιγότερο γιατί σπίτι γίνεται μάχη ποιός θα πάρει το μοναδικό αυτοκίνητο (μανα, πατέρας και εγώ). Έτσι κι αλλιώς μεγάλα ταξίδια άνω των 20 χιλιομέτρων δεν κάνω ακόμη λόγω ότι είμαι νέος οδηγός