Δεν υπάρχει λόγος από την στιγμή που έχουμε ένα μοτέρ που δουλεύει συνεχώς . Αν είχε πρόβλημα θα δρούσε το θερμικό του . και αν είχε υποτίθεται πρόβλημα το βοηθητικό τύλιγμα δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει (επίσης θα δρούσε το θερμικό του) .Θα μετρήσω κ τα τυλίγματα του μαύρου καρπουζιού (συμπιεστή)
Συνήθως παρατηρούμε μειωμένο θόρυβο (συμπιεστή) σε σχέση με πριν και αντιλαμβανόμαστε με αυτόν τον τρόπο την πιθανή έλλειψη υγρών. ή μια αμπερομέτρηση όπου θα μας δείξει στην κανονική λειτουργία λιγότερα αμπέρ σε σύγκριση με πριν.
Αυτά μόνο αν θεωρήσουμε ότι δεν προέρχεται το πρόβλημα από αεραγωγούς (πάγους και πάλι ) ή από τον ανεμιστήρα που έβαλες