Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Δες πρώτα τί έχει διαθέσιμο... Το NTC γιατί να το αλλάξεις;

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αποστολης
    Εγγραφή
    Oct 2014
    Περιοχή
    Βολος
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Υπαρχει διαθεσιο ενα απο τα δυο θα τόχω μαλλον αυριο,και παλι ευχαριστω.

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αποστολης
    Εγγραφή
    Oct 2014
    Περιοχή
    Βολος
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Χαιρετω τους φιλους,μπηκε τελικα το IGBT η δοκιμη εγινε εν κενω,οι τασεις στις αναλογες θεσεις ταχυτητας ,δλδ 1,2,3,4,5,6,7 ητανε 20,25,33,42,50,58,66v αντιστοιχα με τελικη 16 θεση η ταση στα 140v τα δε αμπερ στην εισοδο της καρτας(220) αντιστοιχα 0.5,0.7,0.85,1.1,1.25,1.45,1.65Α,με ανθρωπο επανω μετα απο 30 λεπτα λειτουργεια εβγαλε Ε-1,το μοτερ σηκωσε μεγαλη θερμοκρασια οι δε τασεις με φορτιο ητανε επιπλεον 5-7v,τα δε αμπερ τριπλασιες τιμες απο τις εν κενω αντιστοιχα.Ερωτω αν οι τασεις ειναι οι σωστες οπως και τα αμπερ,εκεινο που με προβληματιζει ειναι η μυρωδια στο μοτερ και η μεγαλη θερμοκρασια,περιμενω τα φωτα σας.Ευχαριστω (o ταπητας εχει την σωστη κυλιση)

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    34

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα George !!! Λογικά το μοτερ σου χωρίς άνθρωπο πρέπει να τραβάει γύρω στα 2 αμπέρ. με άνθρωπο επανω οι λογικές τιμές που πέρνουν οι οικιακοί διαδρόμοι είναι υπό φυσιολογικές συνθήκες 4 με 6 αμπέρ το πολύ. αν εσένα ο δικός σου τραβάει πάνω απο 6 αμπέρ και απο την στιγμή που έχει ελενχθεί το μοτέρ και είναι οκ τότε έχεις θέμα με τον τάπητα σου και για αυτό σου ανεβαίνουν τα αμπέρ. Αν δεν αλλάξεις τάπητα στην καλύτερη θα καεί το μοτέρ και στην χειρότερη μαζί με το μοτέρ θα ξανακάψει και το τρανζιστορ της πλακετας...περιμένω νεα σου !

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αποστολης
    Εγγραφή
    Oct 2014
    Περιοχή
    Βολος
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Kαλημερα Γιωργο,στις τιμες σε Α που αναφερεις εννοεις μετρηση στην εξοδο ΣΡ με αμπεροτσιμπιδα ΣΡ ή στην εισοδο της πλακετας 220v?

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    34

    Προεπιλογή

    Συνδεσε κανονικα τον διαδρομο, και στο κοκκινο καλωδιο του μοτερ που παει στην πλακετα συνδεσε σε σειρα ενα αμπερομετρακι απλο μεχρι 10 αμπερ. οποτε θα δεις στην πραξη ποσα αμπερ τραβαει το μοτερ με το βαρος του σωματος σου ενω κανεις διαδρομο. βαλτο και σε μια ταχυτητα στα 4 χλμ και λογικα πρεπει να σου τραβαει πανω απο 6 αμπερ για να σου ζεσταινετε τοσο γρηγορα και να μυριζει.

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αποστολης
    Εγγραφή
    Oct 2014
    Περιοχή
    Βολος
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Καλημερα ,πραγματι ετσι ειναι ,πανω απο 6Α ,το μετρησα με το FLUKE που εχω εν σειρα ,εσυ λες τελικα για διαδρομο?Οι τασεις τι σου λενε?

Παρόμοια Θέματα

  1. Προβλημα σε πλακετα θυροτηλεορασης
    από PanagiotisHlektrlogos στο forum Αναζήτηση Service Manual
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-01-15, 12:10
  2. Καρτα μοτερ ανυψωσης ENERGETICS 1750HRC
    από George Best στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-11-14, 12:45
  3. Προβλημα με πλακετα ηλεκτρικου διαδρομου Αχ-axxon
    από barbanik στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-11-13, 13:14
  4. [Ραδιόφωνο] Προβλημα με ραδιοφωνο.ραγησε η πλακετα.
    από akisssssssss στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-09-13, 20:28
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΛΑΚΕΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ
    από geORGY στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-12-11, 18:19

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας