Άρα τελικά είναι IGBT και είναι αυτό:
http://pdf1.alldatasheet.com/datashe...T60M303-Q.html
Άρα τελικά είναι IGBT και είναι αυτό:
http://pdf1.alldatasheet.com/datashe...T60M303-Q.html
Εγώ βλέπω ότι και άλλα εξαρτήματα έχουν αρπάξει.IMG_20160212_100618.jpg
Δεν ξέρω τι γνώσης έχεις άλλα ,μετά την αλλαγή τον εξαρτημάτων κάλο είναι ,πριν την βάλεις στο ρεύμα ,αντί για ασφάλεια βάλε μια λάμπα 60 βτ περίπου.
Αυτά που έχεις κυκλώσει είναι το NTC περιορισμού αρχικού ρεύματος και το varistor για προστασία από υπερτάσεις. Πιθανότατα είναι εντάξει και τα δύο, και οι μαυρίλες που βλέπεις είναι από κάποια προηγούμενη ασφάλεια που κάηκε (είναι εκεί δίπλα)
Βρηκα εδω αυτα ,ποιο απο τα δυο?Το ενα με 25.70 και το αλλο με 8.80 http://www.markidis.gr/advanced_sear...ords=+GT60M303. Επισης το ΝTC ειναι θερμιστορ αρνητικο? SCK R38 ειναι τα χαρακτηριστικα του ,τι παραγγελνω?Ευχαριστω !!
Δες πρώτα τί έχει διαθέσιμο... Το NTC γιατί να το αλλάξεις;
Υπαρχει διαθεσιο ενα απο τα δυο θα τόχω μαλλον αυριο,και παλι ευχαριστω.
Χαιρετω τους φιλους,μπηκε τελικα το IGBT η δοκιμη εγινε εν κενω,οι τασεις στις αναλογες θεσεις ταχυτητας ,δλδ 1,2,3,4,5,6,7 ητανε 20,25,33,42,50,58,66v αντιστοιχα με τελικη 16 θεση η ταση στα 140v τα δε αμπερ στην εισοδο της καρτας(220) αντιστοιχα 0.5,0.7,0.85,1.1,1.25,1.45,1.65Α,με ανθρωπο επανω μετα απο 30 λεπτα λειτουργεια εβγαλε Ε-1,το μοτερ σηκωσε μεγαλη θερμοκρασια οι δε τασεις με φορτιο ητανε επιπλεον 5-7v,τα δε αμπερ τριπλασιες τιμες απο τις εν κενω αντιστοιχα.Ερωτω αν οι τασεις ειναι οι σωστες οπως και τα αμπερ,εκεινο που με προβληματιζει ειναι η μυρωδια στο μοτερ και η μεγαλη θερμοκρασια,περιμενω τα φωτα σας.Ευχαριστω (o ταπητας εχει την σωστη κυλιση)
Καλησπέρα George !!! Λογικά το μοτερ σου χωρίς άνθρωπο πρέπει να τραβάει γύρω στα 2 αμπέρ. με άνθρωπο επανω οι λογικές τιμές που πέρνουν οι οικιακοί διαδρόμοι είναι υπό φυσιολογικές συνθήκες 4 με 6 αμπέρ το πολύ. αν εσένα ο δικός σου τραβάει πάνω απο 6 αμπέρ και απο την στιγμή που έχει ελενχθεί το μοτέρ και είναι οκ τότε έχεις θέμα με τον τάπητα σου και για αυτό σου ανεβαίνουν τα αμπέρ. Αν δεν αλλάξεις τάπητα στην καλύτερη θα καεί το μοτέρ και στην χειρότερη μαζί με το μοτέρ θα ξανακάψει και το τρανζιστορ της πλακετας...περιμένω νεα σου !
Kαλημερα Γιωργο,στις τιμες σε Α που αναφερεις εννοεις μετρηση στην εξοδο ΣΡ με αμπεροτσιμπιδα ΣΡ ή στην εισοδο της πλακετας 220v?