θα το βάζω να πλένει με 0 στροφές οπότε θα τελειωνει το προγραμμα και έπειτα ενα στύψιμο
Μια τελευταία ερώτηση . Όταν επιλέξεις 0 στροφές (και επειδή σε ορισμένα μοντέλα πάραυτα εμπεριέχει στο πρόγραμμα τους ένα "μερικό στύψιμο" μικρής διάρκειας και έντασης μεν αλλά υπάρχει ) είναι και σε σένα έτσι?