Αύξηση της θερμοκρασίας στην κατάψυξη, και λιώσιμο τυχόν ορατών πάγων.
Εεπιδή δεν είναι βέβαιο ότι θα είναι ορατό, αν δεν βλέπεις κάτι άστο έτσι κανένα μισάωρο, και μετά αν δεν έχει ξανακάνει κλικ από μόνο του, προχώρα πάλι το χρονοδιακόπτη με το κατσαβίδι στο επόμενο κλικ (θα χρειαστεί πολύ λίγο στρίψιμο), να πάρει πάλι μπροστά το μοτέρ. Αν μετά δεις ότι η απόδοση της συντήρησης έχει επανέλθει, σημαίνει ότι η απόψυξη (αντιστάσεις κλπ) είναι ΟΚ, αλλά έχει παραδώσει ο χρονοδιακόπτης.