Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Οι -24 βαθμοί νομίζω θα έπρεπε να είναι η μέγιστη ψύξη (στο5)και οι -16 η λιγότερη (στο1)...
    άρα, ο θερμοστάτης έπρεπε να κόβει νωρίτερα (στο 1)Οι-20-21 είναι υπερβολή ..λίγο το κακό;

    δοκίμασε μήπως κατεβάσεις κι άλλο τον θερμοστάτη, χωρίς όμως να τον κλείσεις....

    φοβάμαι ότι μαζεύει πολύ πάγο, η απόψυξη άραγε δουλεύει κανονικά;μήπως πάλι η αντίσταση;
    μήπως να ρισκάρεις μια απόψυξη βγάζοντας την πρίζα για 24 ώρες, για να δεις πως θα τα πάει όταν το ξεκινήσεις πάλι(με την σιγουριά ότι ο πάγος σίγουρα θα έχει φύγει);

    αυτό το σύστημα με το άνοιγμα-κλείσιμο του ανεμιστήρα (+5, -10) δεν το ξέρω...

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αγγελος
    Εγγραφή
    Sep 2008
    Περιοχή
    Αθηνα - Σαμος
    Μηνύματα
    17

    Προεπιλογή

    ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση.Λοιπόν άνοιξα χθες την κατάψυξη και την βρήκα καθαρή απο πάγο καθώς και τον αεραγωγό προς τη συντήρηση πεντακάθαρο,οπότε μάλλον δουλεύει κανονικά η απόψυξη απ'οτι κατάλαβα.Απλά ανέφερα για το κλίξον που έχει επειδή είναι συνδεδεμένο σε σειρά απ'οτι είδα στη κλέμα με το χρονοδιακοπτη και τον ανεμιστήρα.Τί να πω άν δε βρώ σχέδιο δε μπορω να καταλάβω.ϊσως αν γνωρίζει κάποιος και τη συνδεσμολογία να καταλάβαινα πως λειτουργεί αυτο το θερμικο που είναι συνδεδεμένο στον ανεμιστήρα.Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τη βοήθεια.
    Θα ανεβάσω και κάποιες φωτο να δείς.

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αγγελος
    Εγγραφή
    Sep 2008
    Περιοχή
    Αθηνα - Σαμος
    Μηνύματα
    17

    Προεπιλογή


    Κατάψυξη με τον θερμοστατη της καθαρη,ο ανεμιστηρας οκ και ο αεραγωγος προς συντηρηση καθαρος!!
    Για το κλιξον που λέω βρηκα οτι ειναι αυτό
    Τί να πω δε ξέρω.Πάντως και πάλι ευχαριστώ και άν εχει ιδέα και κανείς άλλος ας μας πεί.Να σαι καλά.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Άγγελε Καλημέρα.

    Θα ήθελα να κάνω μία μικρή παρένθεση στο θέμα σου:
    Έχω και εγώ στην κατοχή μου (9 χρόνια) ένα ίδιο ψυγείο, και τον τελευταίο χρόνο μου δημιουργεί το εξής πρόβλημα:
    Αρχίζει σιγά σιγά να χάνει την ψύξη του. Το κάνω απόψυξη για 24 ώρες, στην συνέχεια δουλέυει κανονικά
    για 2-3 μέρες και μετά πάλι τα ίδια. Αν είναι κάποια χρονική περίοδος που δεν το ανοίγουμε πολλές φορές
    μέσα στην ημέρα, τότε οι μέρες που λειτουργεί κανονικά αυξάνονται.
    Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν σου είχε παρουσιάσει και εσένα το ίδιο πρόβλημα και άλλαξες την αντίσταση απόψυξης ή
    είχες κάποιο άλλο πρόβλημα.

    Ευχαριστώ για την βοήθεια και συγνώμη για την παρένθεση.

  5. #5
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.627

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από SDrikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άγγελε Καλημέρα.

    Θα ήθελα να κάνω μία μικρή παρένθεση στο θέμα σου:
    Έχω και εγώ στην κατοχή μου (9 χρόνια) ένα ίδιο ψυγείο, και τον τελευταίο χρόνο μου δημιουργεί το εξής πρόβλημα:
    Αρχίζει σιγά σιγά να χάνει την ψύξη του. Το κάνω απόψυξη για 24 ώρες, στην συνέχεια δουλέυει κανονικά
    για 2-3 μέρες και μετά πάλι τα ίδια. Αν είναι κάποια χρονική περίοδος που δεν το ανοίγουμε πολλές φορές
    μέσα στην ημέρα, τότε οι μέρες που λειτουργεί κανονικά αυξάνονται.
    Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν σου είχε παρουσιάσει και εσένα το ίδιο πρόβλημα και άλλαξες την αντίσταση απόψυξης ή
    είχες κάποιο άλλο πρόβλημα.

    Ευχαριστώ για την βοήθεια και συγνώμη για την παρένθεση.
    Σπύρο, η συμπεριφορά που περιγράφεις δείχνει ξεκάθαρα ότι το ψυγείο σου δεν κάνει απόψυξη. Η αντίσταση είναι όμως μία μόνο πιθανή αιτία, και ούτε καν απαραίτητα η πιθανότερη. Από την ηλικία του μοντέλου εικάζω ότι δεν έχει ηλεκτρονικά, οπότε πολύ πιθανή αιτία είναι ο (ηλεκτρομηχανικός) χρονοδιακόπτης απόψυξης, ενώ υπάρχει επίσης και η πιθανότητα κάποιου κλίξον.
    Θα ξεκίναγα το ψάξιμο από το χρονοδιακόπτη. Εντόπισέ τον και γύρνα τον με ένα κατσαβίδι σιγά-σιγά μέχρι να κάνει κλικ. Αν με το κλικ κάνει απόψυξη, και μετά χρειαστεί να το προχωρήσεις πάλι με το κατσαβίδι για να ξαναπάρει μπροστά, έχεις εντοπίσει το πρόβλημα. Αν δεν είναι εκεί, μετά ξηλώνεις για να φτάσεις στην αντίσταση και να την μετρήσεις.

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Νίκο ευχαριστώ για την απάντηση.
    Συγνώμη για την αργοπορία, αλλά είχα θέμα με το Internet.
    Θα το δοκιμάσω (όταν πάω στο χωριό, γιατί εκεί είναι ο ψυγειοκαταψύκτης) και θα ενημερώσω.
    Χαζή ερώτηση: Έστω ότι κάνοντας "κλικ" ξεκινάει η απόψυξη. Τι πρέπει εγώ να ελέγξω για να δω ότι όντως κάνει ή όχι απόψυξη?

  7. #7
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.627

    Προεπιλογή

    Αύξηση της θερμοκρασίας στην κατάψυξη, και λιώσιμο τυχόν ορατών πάγων.
    Εεπιδή δεν είναι βέβαιο ότι θα είναι ορατό, αν δεν βλέπεις κάτι άστο έτσι κανένα μισάωρο, και μετά αν δεν έχει ξανακάνει κλικ από μόνο του, προχώρα πάλι το χρονοδιακόπτη με το κατσαβίδι στο επόμενο κλικ (θα χρειαστεί πολύ λίγο στρίψιμο), να πάρει πάλι μπροστά το μοτέρ. Αν μετά δεις ότι η απόδοση της συντήρησης έχει επανέλθει, σημαίνει ότι η απόψυξη (αντιστάσεις κλπ) είναι ΟΚ, αλλά έχει παραδώσει ο χρονοδιακόπτης.

Παρόμοια Θέματα

  1. [Pitsos] Ψυγείο Pitsos no-frost πιάνει πάγο και βγάζει νερά
    από tzitzikas στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-09-15, 12:52
  2. Πρόβλημα με ψυγείο καταψύκτη pitsos.
    από briko στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-10-13, 20:29
  3. [Korting] KORTING KNF 3767
    από teo966 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-06-12, 23:27
  4. Ερώτηση για ψυγείο.
    από kabamarou στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-11-11, 13:00
  5. Ψυγείο Pitsos No Frost χωρίς ψύξη
    από Pater_Familias στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-10-11, 21:26

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας