το κλιξον είναι (στα Ελληνικά) Θερμικό. Αυτό πρέπει να είναι βραχυκυκλωμένο (εσωτερικά) και να σου δείχνει με το πολύμετρο 0Ω σε νορμαλ θερμοκρασία. όταν θερμανθεί γιατί βρίσκεται σε επαφή με τον κινητήρα το διμεταλλικό ανοίγει και κόβει την λειτουργία του κινητήρα για να τον προστατέψει.
Εφόσον σε νορμάλ θερμοκρασία σου δείχνει άπειρη αντίσταση δηλαδή ανοιχτό έλασμα σημαίνει ότι χάλασε και δεν περνάει η τάση στον κινητήρα για να λειτουργήσει, το αλλάζεις και είσαι jet.
Μην παιδεύεσαι άσκοπα με την πλακέτα. όπως το περιγράφεις φαίνεται να είναι καλή. Άλλωστε είπες ότι είναι καινούρια.