υπάρχει η πιθανότητα να' χει κολλήσει το ρελέ εκκίνησης
Οπως αναφέρεις πιο πάνω
υπάρχει η πιθανότητα να' χει κολλήσει το ρελέ εκκίνησης
Οπως αναφέρεις πιο πάνω
Ξανά πάλι τα ίδια..........
Εγω θα προτεινα το εξης.Γεφυρωμα του θερμοστατη και ελεγχος να δουμε τι θα γινει.Αν δουλευει το μοτερ για ωρα-ωρες τοτε ουτε ρε εκκινησης ειναι ουτε θερμικο.
Τι εννοείς? "δεν αλλάζει σε τίποτα την συμπεριφορά " .... ποια συμπεριφορά σταματάει πάλι αφού δουλέψει για 3-4 λεπτά ? όπως γράφεις στο #1 και #8 ? ή δουλεύει κανονικά με το super (χωρίς προβλήματα) .
Και κάτι άλλο άσχετο ... στο #1 και #8 (που λες δουλεύει 3 - 4 λεπτά .. και μετά σταματάει) είσαι απόλυτα βέβαιος ότι σταματάει το ίδιο μοτέρ της κατάψυξης? .. γιατί αν έχεις αναμμένο και της συντήρησης το μοτέρ . ίσως άκουσες το άλλο μοτέρ να σταματά ... οπότε μας παραπλανάς και γίνεται της ....
Εννοείται όπως στο #1 και #8.
Είμαι απόλυτα βέβαιος για αυτό που γράφω.
Μιλάω για το μοτέρ της κατάψυξης.
Σήμερα ήρθε τεχνικός (2ος) , άλλαξε ρελέ εκκίνησης - θερμικό αλλά τίποτα το μόνο που έγινε ήταν να δουλέψει κανένα τέταρτο παραπάνω και μετα πάλι τα ίδια .
Η διάγνωση ήταν ότι τα έχει ψιλοπαίξει ο συμπιεστής , και θερμαίνεται πάρα πολύ , και έτσι όσο αντέξει .
Τώρα που γράφω δουλεύει απο τις 16:00 συνεχόμενα...........
Νώντα θέλεις την βοήθεια των μελών αλλά δεν δέχεσαι τις απαντήσεις τους γιατι έχεις την δική σου άποψη πιό ισχυρή
Δηλ αυτό που λες ναι ισχύει και τα ηλεκτρονικά του ψυγείου παρακάμπτουν τους σένσορες και δίνουν ρεύμα για κάποιο χρόνο στον σιμπιεστή
...αλλά ο συμπιεστής έχει ένα τοπικό εκκινητή που παρότι δέχεται ρεύμα μπορεί να δουδεύει μπορεί και όχι (μπορεί να έχει σκόνες ή να έχουν καρβουνάσει οι επαφές του αν έχει εκκινητή με πηνίο ή ο πυκνωτής να είναι προβληματικός αν έχει πυκνωτή)
αυτό ελέγχθηκε;
[QUOTE=UV.;556242]Νώντα θέλεις την βοήθεια των μελών αλλά δεν δέχεσαι τις απαντήσεις τους γιατι έχεις την δική σου άποψη πιό ισχυρή
Δηλ αυτό που λες ναι ισχύει και τα ηλεκτρονικά του ψυγείου παρακάμπτουν τους σένσορες και δίνουν ρεύμα για κάποιο χρόνο στον σιμπιεστή
Φίλε μου , μακριά απο εμένα αυτό.................
Δέχομαι τα πάντα , ακούω τα πάντα , συζητάω τα πάντα......
Μία ερώτηση έκανα , με τα λίγα που γνωρίζω.
Φίλε Νίκο αν μπεις στην σελίδα ανταλλακτικώνΝώντα θέλεις την βοήθεια των μελών αλλά δεν δέχεσαι τις απαντήσεις τους γιατι έχεις την δική σου άποψη πιό ισχυρή
Δηλ αυτό που λες ναι ισχύει και τα ηλεκτρονικά του ψυγείου παρακάμπτουν τους σένσορες και δίνουν ρεύμα για κάποιο χρόνο στον σιμπιεστή
...αλλά ο συμπιεστής έχει ένα τοπικό εκκινητή που παρότι δέχεται ρεύμα μπορεί να δουδεύει μπορεί και όχι (μπορεί να έχει σκόνες ή να έχουν καρβουνάσει οι επαφές του αν έχει εκκινητή με πηνίο ή ο πυκνωτής να είναι προβληματικός αν έχει πυκνωτή)
αυτό ελέγχθηκε;
http://www.siemens-eshop.com/eshop/s...uid=0000100000
και βάλεις το μοντέλο που λέει ο Νώντας KG37S03
θα δεις ότι πρόκειται για μοντέλο χωρίς πλακέτες ... 2 θερμοστάτες μηχανικούς έχει και έναν πυκνωτή .
Οπότε πράγματι είναι "περίεργη " κατάσταση αυτή το να δουλεύει 3-4 λεπτά να σταματά για 1 τέταρτο και να επαναλαμβάνεται ο ίδιος κύκλος .
Τον πυκνωτή δεν το βγάζουμε εκτός πάσης υποψίας . και πρέπει να εξεταστεί και αυτός . αλλά και στην στιγμή που σταματά να εξετάσει κάποιος αν πηγαίνει τάση στο μοτέρ και ποια είναι αυτή.
Αν θεωρήσουμε ότι το μοτέρ είναι εντάξει (και το ψυκτικό κύκλωμα επίσης εντάξει αφού λέει ότι πριν λίγο έφτανε και -19 ...-22 βαθμούς)
έχω υποψίες ότι η τάση στο μοτέρ δεν είναι 220V και πρέπει να μετρηθεί αυτό εκείνη την στιγμή.
(όπως περιπτώσεις που πήγα σε μια ποτιστική αντλία νερού / πιεστικό) και ζεσταίνονταν πολύ το μοτέρ και μέτρησα 180V τάση πάνω στο μοτέρ ... και που ήταν επειδή είχε βάλει μικρής διατομής καλώδιο και 100+ μέτρα !)