Ναι επειδή μου έχει τύχει να αλλάξω μόνο θερμικό και να πάει μια χαρά στην συνέχεια.με προβλημάτισε η έκφραση "σε σπάνιες περιπτώσεις με την αλλαγή θερμικού και ρελέ αν έχουν πρόβλημα αυτά διορθώνει"........
Το θερμικό που το έχει πάνω στον συμπιεστή .. το έχει σαν ένα είδους ασφάλειας .. όταν π.χ. από αστοχία η μηχανή δεν μπορέσει να κάνει εκκίνηση . Αλλά συνήθως έχει πρόβλημα η περιέλιξη του μοτέρ για να κόψει το θερμικό.
Τώρα το είδα ότι το μοντέλο σου έχει και πυκνωτή στο μοτέρ? (το 10 ) μπορεί να φταίει και αυτός . (ας εξαταστεί και αυτός και βλέπουμε)
Δες και το εξάρτημα (2) όπου περιλαμβάνει κομπλέ το θερμικό (3) και αν τα βύσματα τους που κουμπώνουν στο μοτέρ είναι μαυρισμένα με καπνιές ή μυρίζουν , και να θέλει αντικατάσταση το εξάρτημα (2)
![]()