Παράθεση Αρχικό μήνυμα από SDrikos Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Βασίλη,
δεν θυμάμαι ακριβώς τι μου είπε ο τεχνικός από το συνεργείο (νομίζω κάτι για το χρονισμό), αλλά το πήγα πάνω από 4 φορές και κάθε φορά σβήναμε το προηγούμενο μύνημα και περιμέναμε το καινούριο, αλλά από το μύνημα δεν μπορούσε να βγάλει συμπέρασμα τι ακριβώς έφταιγε.

Όσον αφορά το check στους αισθητήρες στροφών είναι κάτι που μπορώ να κάνω και μόνος μου (και αν ναι που βρίσκονται και πως τους ελέγχω) ή πρέπει να το πάω σε συνεργείο?

Εγώ ακεφτόμουνα μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις εντολές που μεταφέρονται από τον εγκέφαλο μέσω των φισών και των καλωδιώσεων, και έλεγα μήπως ξεκούμπωνα τις φύσες από τον εγκέφαλο, τις καθάριζα με κάποιο σπρέι και τις ξανακούμπωνα, αλλά δεν ξέρω μήπως αποσυγχρονιστεί τίποτα και δημιουργήσω μεγαλύτερο πρόβλημα.

και να τις βγαλεις δεν δημιουργεις προβλημα αν δεν ανοιξεις την κλειδαρια.
Σωστη ειναι η σκεψη σου,αλλα δεν ειναι περιεργο μια ωραια πρωια να σταματησει να κανει επαφη καποια κλεμμα?δεν ειναι πιο λογικο να γινοταν αυτο σιγα σιγα μεχρι να φτασεις σε αυτο το χαλι?
Σε ενα suzukaki που εχουμε κανει τετοια χουνερια ανα 1-2 χρονια.ασταθεια το ρελαντι(οχι τοσο να παιζει οσο την μια να ειναι 500 στρ. και να σβηνει και την αλλη 1300)
στο γκαζωμα κανει καποια μπερδεματα κ.α.
Χαλανε μονιμα αυτοι οι αισθητηρες,μια ο ενας μια ο αλλος(4-5 φορες συνολο.)
Ο ενας βρισκεται στον εκεντροφορο μπρος η πισω οπου διαβαζει και σε ποιο σημειο ειναι τα πιστονια και ο αλλος στο βολαν που μετραει μονο στρ. απο τα δοντια του βολαν.
Τωρα για το πως τα μετρανε δεν εχω υποψη μου.Αλλο ενα που πρεπει να κοιταξεις ειναι πολαπλασιαστες και ηλεκτρονικη.