Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
Επεστρεψα!
Λοιπον, εαν καταλαβα καλα, το μπλοκαρισμα σου ειναι στο μοτερ και οχι στον διαδρομο.
Οπως εγραψες, στο #6 : φρενάρει σε κάθε μία ακριβώς στροφή όχι από εξωτερική μηχανική αιτία
με οδηγεις σε κακες σκεψεις.
Εχω ακομα λιγες αποριες:
1. Το φρεναρισμα το κανει ΑΠΟΛΥΤΑ ξεμπλοκαρισμενο απο τον διαδρομο?
(Για να ειμαστε 100% σιγουροι πως φταιει το μοτερ)
2. Το κανει οταν δουλευει ή οταν το γυρνας με το χερι σβηστο? (Μπορει να το κανει ΚΑΙ στις δυο
περιπτωσεις)

EDIT: ********** ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ *****************

3 πιθανες απαντησεις:
α. Ειναι dc και αισθανεσαι οταν το περιστρεφεις την ελξη των μαγνητων
β. Εχει φρενο (ηλεκρικο ή μηχανικο) που εχει χαλασει-φθαρει-ξερυθμιστει.
γ. Εχει μηχανικη βλαβη που επισκευαζεται
(ρουλεμαν ή κανενα επισκευασιμο σφηνωμα)
δ.
Εχει μηχανικη βλαβη που ΔΕΝ επισκευαζεται (σπασμενος ροτορας-στραβος αξονας)(αυτες ειναι οι κακες σκεψεις που αναφερω παραπανω).
Λυσε μας τις αποριες και προχωραμε
Καλώς ήρθες!

Λοιπόν, όσο το μοτέρ ήταν πάνω στο διάδρομο, με κλειστό το διακόπτη ρεύματος τον "περπάταγα" με τα πόδια στον τάπητα και ένοιωθα το στιγμιαίο δάγκωμα του φρένου σε κάθε μία ακριβώς περιστροφή.
Όταν έβγαλα το μοτέρ από πάνω, έλεγξα τα ράουλα και δεν είχαν θέμα στραβώματος ή φρεναρίσματος ή θορύβου.
Με το μοτέρ στο χέρι (στην κυριολεξία! ) νοιώθω την μισή περιστροφή να γίνεται εύκολα και την άλλη μισή (στο περίπου) πιο σφικτή. Όχι όμως σαν φρένο, περισσότερο σαν αποτέλεσμα μαγνητικής έλξης ή απώθησης, αλλά όχι ξεκάθαρα! Δεν θα απέκλεια να είναι και στραβός ο άξονας...
Θόρυβο δεν ακούω αλλά με τόσο αργή περιστροφή (με το χέρι) ίσως δύσκολα θα ακουγόταν...