
Επεστρεψα!
Λοιπον, εαν καταλαβα καλα, το μπλοκαρισμα σου ειναι στο μοτερ και οχι στον διαδρομο.
Οπως εγραψες, στο #6 :
φρενάρει σε κάθε μία ακριβώς στροφή όχι από εξωτερική μηχανική αιτία
με οδηγεις σε κακες σκεψεις.
Εχω ακομα λιγες αποριες:
1. Το φρεναρισμα το κανει ΑΠΟΛΥΤΑ ξεμπλοκαρισμενο απο τον διαδρομο?
(Για να ειμαστε 100% σιγουροι πως φταιει το μοτερ)
2. Το κανει οταν δουλευει ή οταν το γυρνας με το χερι σβηστο? (Μπορει να το κανει ΚΑΙ στις δυο
περιπτωσεις)
EDIT: ********** ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ *****************
3 πιθανες απαντησεις:
α. Ειναι dc και αισθανεσαι οταν το περιστρεφεις την ελξη των μαγνητων
β. Εχει φρενο (ηλεκρικο ή μηχανικο) που εχει χαλασει-φθαρει-ξερυθμιστει.
γ. Εχει μηχανικη βλαβη που επισκευαζεται (ρουλεμαν ή κανενα επισκευασιμο σφηνωμα)
δ. Εχει μηχανικη βλαβη που ΔΕΝ επισκευαζεται (σπασμενος ροτορας-στραβος αξονας)(αυτες ειναι οι κακες σκεψεις που αναφερω παραπανω).
Λυσε μας τις αποριες και προχωραμε