Επεστρεψα!
Λοιπον, εαν καταλαβα καλα, το μπλοκαρισμα σου ειναι στο μοτερ και οχι στον διαδρομο.
Οπως εγραψες, στο #6 : φρενάρει σε κάθε μία ακριβώς στροφή όχι από εξωτερική μηχανική αιτία
με οδηγεις σε κακες σκεψεις.
Εχω ακομα λιγες αποριες:
1. Το φρεναρισμα το κανει ΑΠΟΛΥΤΑ ξεμπλοκαρισμενο απο τον διαδρομο?
(Για να ειμαστε 100% σιγουροι πως φταιει το μοτερ)
2. Το κανει οταν δουλευει ή οταν το γυρνας με το χερι σβηστο? (Μπορει να το κανει ΚΑΙ στις δυο
περιπτωσεις)
γυρνώντας έναν ηλεκτροκινητήρα με το χέρι, χωρίς να είναι συνδεδεμένος στο ρεύμα δημιουργεί φρεναρίσματα με κάποια συχνότητα λόγω της κατασκευής του (λόγω της ηλεκτρομαγνητικής λειτουργίας του δηλαδή) ;
3 πιθανες απαντησεις:
α. Ειναι dc και αισθανεσαι οταν το περιστρεφεις την ελξη των μαγνητων
β. Εχει φρενο (ηλεκρικο ή μηχανικο) που εχει χαλασει-φθαρει-ξερυθμιστει.
γ. Εχει μηχανικη βλαβη που επισκευαζεται (ρουλεμαν ή κανενα επισκευασιμο σφηνωμα)
δ. Εχει μηχανικη βλαβη που ΔΕΝ επισκευαζεται (σπασμενος ροτορας-στραβος αξονας)(αυτες ειναι οι κακες σκεψεις που αναφερω παραπανω).
Λυσε μας τις αποριες και προχωραμε