Παράθεση Αρχικό μήνυμα από safetec Εμφάνιση μηνυμάτων
πρεπει να εχει θερμικο ....
ολλα τα μοτερ εχουν θερμικο προστασειας....

(Από πότε έχουν θερμικό όλα τα μοτέρ, και από πότε τα θερμικά επαναφέρονται από μόνα τους; )

τι μπωρει να φτεει

1/αυτο το θερμικο πρεπει να εχει προβλημα !!!

(Κανένας διάδρομος δεν έχει θερμικό στο μοτέρ)

2/η ταση του δικτιου σου εινε χαμηλη ... οσο πιο πολυ ταση εχουμε τοσο μικρενει η ενταση (με την προϋπόθεση βέβαια ότι η ισχύς μένει σταθερή, δηλ. με την προϋπόθεση ότι μιλάμε για διαφορετικές συσκευές) στην περιπτωση μας η ταση εινε χαμηλη οποτε ο κηνητηρας για να ανταποκριθει στης απετησεις σου τραβαει πολυ ρευμα (αμπερ ) το αντιλαμβανετε αυτο το θερμικο σου και απλα πευτει για να προστατεψει τον κηνητηρα σου

(Α, δηλ. ρίχνοντας την τάση τροφοδοσίας ενός κινητήρα, το ρεύμα που τραβάει αυτός ανεβαίνει. Ε τότε όλοι αυτοί που κάνουν εκκίνηση Υ-Δ σε τριφασικούς κινητήρες όλα αυτά τα χρόνια, μάλλον ή βλάκες, ή άσχετοι θα είναι, αφού ρίχνουν την τάση από τα 380 στα 220 για να ρίξουν επίσης και το ρεύμα του κινητήρα. Και δε μου λες, στην οριακή περίπτωση όπου η τάση τροφοδοσίας του κινητήρα θα γίνει 0 το ρεύμα του πόσο θα γίνει, άπειρο; )

παραδεκτη ταση λειτουργειας εινε η ταση [που κειμενετε απο 200 εως 240 βολτ μετρα την ταση της μπριζας αν εινε ενταξει τοτε φτεει το θερμικο του κηνητηρα
Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου...