Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    safetec

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου...
    1/τελεαμερικανικ εχουν αυτοματα θερμικα επαναφεροντε μονα τους .... εχουν επιλωγη και για χειροκηνητη επαναφωρα ...πρεπει να μελετησεις ιλικα φιλαρακι

    2/ολλα τα μοτερ εχουν θερμικα και ασφαλιστηκα ... σε περιπτωση που δεν εινε εθικτο να του βαλουμε θερμικο βαζουμε πανο στο μοτερ εστιτιριο που μετραει θερμοκρασια στον στατη και σε περιπτωση υπερθερμαντης καβετε το ρευμα ..διαβασε το βιβλιο του καθηγητη καπου που γραφει για μεδοδους προφηλαξεις μοτερ

    3/για το δευτερο που σχολιασες ο τυπος της ισιος εινε W = V * A ( W EINE H ΗΣΧΗΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΕΙΝΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ..... ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΙΟΥ ΕΙΝΕ ΤΑ V ΒΟΛΤ ΚΑΙ Α ΕΙΝΕ ΤΑ ΑΜΠΕΡ ) ΒΑΛΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΗΝ ΙΣΧΗΗ ΣΟΥ 1500 ΒΑΤ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΘΑ ΤΡΑΒΑΣ !!!

    ΑΠΛΗ ΜΕΤΡΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ

    οσο για προιγουμενα σχολεια για τους ελευθερους επαγκελματιες εγκαταστατες .... οταν μαθεις την δουλεια και καταφερεις να κανεις και εσυ κατι δικο σου οχι να γραφεις φουμαρα για να νομιζουν οι αλοι οτι ξερεις ελλα να σε μαθω τουλαχηστον ετσι θα βοιθας πραγματικα

  2. #2

    Banned
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    57

    Προεπιλογή

    Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου...


    Απίστευτη αγένεια. Κακοήθεια από έναν διαδικτυακό ξερόλα που τελικά αποδεικνύεται αδαής. ..





  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    θωμάς bytheway.gr
    Εγγραφή
    Dec 2006
    Περιοχή
    μεταξυ βάρη και κορωπί
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    παιδια ηρεμηστε μια απλη κουβεντα κανουμε και ενωνουμε τις γνωσεις μας.γιατι ερχεστε σε αντιπραθεσεις?οι πιο πολοι απο εμας εχουμε αρκετες γνωσεις που μπορουμε να τις ενωσουμε και να βοηθησουμε και τους αλους που δεν ξερουν.φυσικα και μεταξυ μας να βοηθηθουμε γιατι κανενας δεν τα ξερει ολλα.

  4. #4
    Το avatar του χρήστη dalai
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    69

    Προεπιλογή

    Συμφωνω απολυτα οτι ειναι αγενης ο τροπος σου FILMAN. Σε λιγο θα φοβομαστε να δωσουμε μια συμβουλη ,μηπως και μας ξεφωνησουν! Απαραδεκτο για τεχνικο να μην μπορεις να πεις την γνωμη σου ακομη και αν ειναι λαθος , γιατι μονο ετσι θα φτασεις τελικα στη λυση.Μεσα απο το ΔΙΑΛΟΓΟ.

    Πριν κανα μηνα ηρθε στα χερια μου μοτερ απο διαδρομο που δεν λειτουργουσε. Το δικο μου σιγουρα ηθελε αλλαγη καρβουνακια, αφου ειχαν φαγωθει τελειως. Ομως ακομη και αν το μοτερ δουλευε κανονικα, ακομη και αν η πλακετα εδεινε τα αναμενομενα βολτ,ο διαδρομοσ δεν κουνιοταν. Δεν ο ειδα ο ιδιος αλλα υποψιαζομαι , προβλημα στη ζωνη ,ή η πλακετα δεν δινει αρκετα αμπερ για τη περιστροφη
    "Αν εισαι ηλεκτρονικος, μπορεις να κανεις τα παντα!!"

  5. #5
    Το avatar του χρήστη Λυκιδευς
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Παναγιωτης
    Εγγραφή
    Nov 2009
    Περιοχή
    Π φαληρο αθηνα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    γι αυτο ειχα κοπει μηχανες 2;
    και ηταν τοσο ευκολο...
    Υπάρχουν νύχτες που οι λύκοι είναι σιωπηλοί και το φεγγάρι μόνο ουρλιάζει...
    http://greek-electrical-engineer.blogspot.com/

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Mar 2010
    Περιοχή
    Α.Πατησια
    Μηνύματα
    3

    Προεπιλογή

    Κοίτα φίλε SRF όντως όταν θα μειώσεις την τάση σε δεδομένη αντίσταση τα Α θα πέσουν και λογικό απο τον νόμο του Ohm και για αυτό όταν πλέον θέλεις να δουλέψεις έναν κινήτηρα σε 110 V αλλάζεις την συδεσμολογία των πηνείων αυτό που είπα πιο πάνω και δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός όταν ο κινητήρας στην εφαρμογή που έχει πρέπει να κινήσει ένα φορτίο(ιμάντας κλπ.) και δεν έχεις σωστή τάση στα άκρα του προσπαθώντας να υπερνικήσει την αδράνεια του φορτίου που έχει θα σηκώσει κάποια Α!! Δεν νομίζω να κάνω κάποιο λάθος αν πάλι κάνω διορθώστε με αλλά ο χλευασμός δεν νομίζω πως βοηθάει κανέναν!

  7. #7
    Το avatar του χρήστη SRF
    Μέλος
    Όνομα
    Γεώργιος
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑΙ
    Μηνύματα
    36

    Προεπιλογή

    Αγαπητέ gsouf η ανάρτησή μου (που ούτε καν χλεύαζα κανέναν)δεν απευθυνόταν σε εσένα, αν δεν το κατάλαβες... αλλά σε όποιον πολυυυυύ ευγενικά του είπε ο FILMAN
    "Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου..." για όσες σαφώς ΠΑΝΒΛΑΚΩΔΕΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ έγραψε! Πχ:
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από safetec Εμφάνιση μηνυμάτων
    3/για το δευτερο που σχολιασες ο τυπος της ισιος εινε W = V * A ( W EINE H ΗΣΧΗΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΕΙΝΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ..... ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΙΟΥ ΕΙΝΕ ΤΑ V ΒΟΛΤ ΚΑΙ Α ΕΙΝΕ ΤΑ ΑΜΠΕΡ ) ΒΑΛΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΗΝ ΙΣΧΗΗ ΣΟΥ 1500 ΒΑΤ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΘΑ ΤΡΑΒΑΣ !!!
    ΑΠΛΗ ΜΕΤΡΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
    οσο για προιγουμενα σχολεια για τους ελευθερους επαγκελματιες εγκαταστατες .... οταν μαθεις την δουλεια και καταφερεις να κανεις και εσυ κατι δικο σου οχι να γραφεις φουμαρα για να νομιζουν οι αλοι οτι ξερεις ελλα να σε μαθω τουλαχηστον ετσι θα βοιθας πραγματικα
    προσβάλλοντας ίαως ??? στο τέλος, ως "ευγενής" που είναι άλλωστε, κάποιον που του είπε ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
    Συνέχισε μάλιστα & στο σχόλιο του JOUN
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από safetec Εμφάνιση μηνυμάτων
    η ισχης του μοτερ σου 1500 w σωστα ??? οποτε εχουμε και λεμε για να αποδωσει ο κηνητηρας αυτα τα 1500 w θελει μια ταση (220 βολτ η σωστη και μερικα αμπερ ρευμα .....)

    οποτε εχουμε και λεμε 1500 = 220 * A -) A = 1500/220 = 6.8

    OPOTE Ο ΚΗΝΗΤΗΡΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ 1500 w ΙΣΧΗΗ ΔΗΛ 2 ΙΠΟΥS POY EINE TO MOTER ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑΣΗ ΔΙΚΤΙΟΥ 220 ΒΟΛΤ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΡΕΥΜΑ ΕΝΤΑΣΗΣ 6.8 ΑΜΠΕΡ

    1500W = 220 BOLT * 6.8 AMPER Ο TYPOS EINE W=V*A (ΤΟ ΔΙΧΝΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΓΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΜΕΣΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΜΗΤΟΝΑ )

    η ταση εινε αντιστροφος αναλογη της εντασεις δηλ οσο ανεβενει η ταση μιωνετε η ενταση δες παραδιγμα τα καλωδια της υψηλης της δεη εινε πολυ ψηλα σε παχος οσο πιο πολυ υψηλα ανεβαζουνε τα βολτ τοσο πιο ψηλη εινε η διατομη του καλωδιου και για αυτο βαζουν πολους μετασχηματιστες στης πολης για οικονομια καλωδιων
    σκεψου δεν θα ηταν πολυ πιο ευκολο τα εργοστασεια της δεη αντι για 15000 βολτ να βγαζοουν 220 απευθιας ????
    οποτε εχουμε και λεμε για να επανελθουμε οσο μιονετε η ταση του δικτιου η ενταση μεγαλωνει ο κηνητηρας για να βγαλει 1500 βατ θελει 220 βολτ και 6.8 αμπερ αν εσυ του δωσεις 180 βολτ αυτος τη θα κανει ?? για να υπερνικησει το φορτιο και να βγαλει τα 1500 βατ θα ζιτισει παραπανο αμπερ

    π.χ w = v * a =) 1500 = 180 *A =) A = 1500/180 = 8.3

    ΔΕΣ ΔΙΑΦΩΡΑ ΜΕ ΤΑΣΗ 220 ΤΡΑΒΑΕΙ 6.8 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑΣΗ 180 ΒΟΛΤ ΤΡΑΒΑΕΙ 8.3

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ??? ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΝΕ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΧΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΟΙΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΛΟ ΛΑΘΟς ΤΑΣΕΙΣ ΔΕΙΤΕ Ο ΚΗΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΤΑΣΗ

    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΑΦΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΣΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΠΑΡΕΤΗΤΑ ΘΕΡΜΙΚΑ

    ΣΚΕΠΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΣΕ ΤΕΧΝΙΚΟς ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΑ ΘΕΡΜΙΚΑ ΠΡΟΣΤΑΣΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΗΝΗΤΗΡΩΝ ΤΙ ΡΗΘΜΙΖΟΥΜΕ ???

    ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΑΜΠΕΡ !! ΓΙΑΤΙ ??? ΔΕΣ ΤΟΥς ΠΙΟ ΠΑΝΟ ΤΥΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
    και που "πετάχτηκαν" & κανά δυό ομοιου επιπέδου του, να κρίνουν ως αγενή τον FILMAN αλλά όχι ως πανάσχετο & προκλητικό τον ανωτέρω "φωστήρα", που θέλει να πάμε να μας διδάξει κιόλας ο "πρύτανης" ώστε κάποτε να "μάθουμε την δουλειά & να κάνουμε επιτέλους & κάτι μόνοι μας σε αυτήν την ζωή, αντί να γράφουμε φούμαρα" !

    Ο λόγος που έγραψα κάτι μετά από πολλούς μήνες... είναι ακριβώς η έκφραση του JOUN
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από JOUN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ε δεν μπορω πια...Δηλαδη απο που βγαινει οτι η ισχυς του μοτερ ειναι σταθερη;;;;Δηλαδη αν το μοτερ το τροφοδοτησεις με 1V και μετα με 230V αυτο παντα θα βγαζει την ιδια ισχυ;;Ειμαστε καθολου σοβαροι;Αυτα που γραφεις τα διαβαζεις καθολου μετα;;
    Α! Και τα συμπλέοντα "γιοσουφάκια" ας με χαρακτηρίσουν & εμένα αγενή... Άλλωστε όταν δεν ξέρεις κάτι σου μοιάζει αγενής όποιος σου πει πεί ορθά κοφτά ότι είσαι λάθος!
    Όπως είπα... Πραγματικά... το επίπεδο καθημερινά βελτιώνεται, άρδην πλέον!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη SRF : 23-11-10 στις 10:47

  8. #8
    Το avatar του χρήστη lastid
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    27

    Προεπιλογή

    Θα συμφωνήσω με τον filman στο τεχνικό μέρος της απάντησης.
    Θα συμφωνήσω και με τον dalai όμως για το επίπεδο της συζήτησης.

    Safetec, αυτά που λες έρχονται σε αντίθεση με αυτά που ξέρω. Μπορείς να διευκρινίσεις τί ακριβώς θέλεις να πεις?
    Αναφέρεις τις γραμμές υψηλής τάσης. Εκεί όμως θέλουμε να μεταφέρουμε συγκεκριμένη ισχύ, άρα την θεωρούμε πάνω κάτω σταθερή. Επομένως αυξάνουμε την τάση ώστε να μειώσουμε το ρεύμα.
    Στο μοτέρ όμως γιατί η ισχύς πρέπει να είναι σταθερή? Αυτό δεν το έχεις απαντήσει. Αυτό πρώτα από όλα πες μας.
    Λές δηλαδή ότι αν ρίξω την τάση του από τα 220 V στα 180 V η ένταση θα αυξηθεί ώστε να διατηρηθεί η ισχύς σταθερή. Αν συνεχίζω να ρίχνω την τάση τί θα γίνει? Αν πέσει στα 100 V? Στα 50? Στα 10? Στο 1.5 που λέει και ο SRF?

  9. #9
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Δεν έχω τίποτα να απαντήσω στον (un)safetec, μια χαρά του απάντησαν και ο SRF και ο JOUN. Το μόνο που μου μένει να κάνω είναι να βρω το πλέον χρήσιμο ποστ για αυτόν που άνοιξε το θέμα.

  10. #10
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από solarcon Εμφάνιση μηνυμάτων


    Απίστευτη αγένεια. Κακοήθεια από έναν διαδικτυακό ξερόλα που τελικά αποδεικνύεται αδαής. ..




    Το βρήκα!!!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας