Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    safetec

    Προεπιλογή

    πρεπει να εχει θερμικο ....
    ολλα τα μοτερ εχουν θερμικο προστασειας....

    τι μπωρει να φτεει

    1/αυτο το θερμικο πρεπει να εχει προβλημα !!!

    2/η ταση του δικτιου σου εινε χαμηλη ... οσο πιο πολυ ταση εχουμε τοσο μικρενει η ενταση στην περιπτωση μας η ταση εινε χαμηλη οποτε ο κηνητηρας για να ανταποκριθει στης απετησεις σου τραβαει πολυ ρευμα (αμπερ ) το αντιλαμβανετε αυτο το θερμικο σου και απλα πευτει για να προστατεψει τον κηνητηρα σου

    παραδεκτη ταση λειτουργειας εινε η ταση [που κειμενετε απο 200 εως 240 βολτ μετρα την ταση της μπριζας αν εινε ενταξει τοτε φτεει το θερμικο του κηνητηρα

  2. #2

    Προεπιλογή

    δυο ερωτησεις
    1)ποσους hp μοτερ εχει
    2)και ποσα κιλα σηκωνει
    π.χ http://www.fcom.gr/component/page,sh...art/Itemid,51/

  3. #3
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από safetec Εμφάνιση μηνυμάτων
    πρεπει να εχει θερμικο ....
    ολλα τα μοτερ εχουν θερμικο προστασειας....

    (Από πότε έχουν θερμικό όλα τα μοτέρ, και από πότε τα θερμικά επαναφέρονται από μόνα τους; )

    τι μπωρει να φτεει

    1/αυτο το θερμικο πρεπει να εχει προβλημα !!!

    (Κανένας διάδρομος δεν έχει θερμικό στο μοτέρ)

    2/η ταση του δικτιου σου εινε χαμηλη ... οσο πιο πολυ ταση εχουμε τοσο μικρενει η ενταση (με την προϋπόθεση βέβαια ότι η ισχύς μένει σταθερή, δηλ. με την προϋπόθεση ότι μιλάμε για διαφορετικές συσκευές) στην περιπτωση μας η ταση εινε χαμηλη οποτε ο κηνητηρας για να ανταποκριθει στης απετησεις σου τραβαει πολυ ρευμα (αμπερ ) το αντιλαμβανετε αυτο το θερμικο σου και απλα πευτει για να προστατεψει τον κηνητηρα σου

    (Α, δηλ. ρίχνοντας την τάση τροφοδοσίας ενός κινητήρα, το ρεύμα που τραβάει αυτός ανεβαίνει. Ε τότε όλοι αυτοί που κάνουν εκκίνηση Υ-Δ σε τριφασικούς κινητήρες όλα αυτά τα χρόνια, μάλλον ή βλάκες, ή άσχετοι θα είναι, αφού ρίχνουν την τάση από τα 380 στα 220 για να ρίξουν επίσης και το ρεύμα του κινητήρα. Και δε μου λες, στην οριακή περίπτωση όπου η τάση τροφοδοσίας του κινητήρα θα γίνει 0 το ρεύμα του πόσο θα γίνει, άπειρο; )

    παραδεκτη ταση λειτουργειας εινε η ταση [που κειμενετε απο 200 εως 240 βολτ μετρα την ταση της μπριζας αν εινε ενταξει τοτε φτεει το θερμικο του κηνητηρα
    Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου...

  4. #4
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Οι περισσότεροι διάδρομοι έχουν μοτέρ συνεχούς ρεύματος με μόνιμους μαγνήτες, ισχύος 1.5ΗΡ και τάσης τροφοδοσίας 220Vdc. Πιθανές αιτίες: Μη λίπανση της επιφάνειας κάτω από τον κινούμενο ιμάντα. Πρόβλημα στον ίδιο τον κινητήρα (βραχυκυκλωμένες σπείρες ρώτορα).

  5. #5
    Το avatar του χρήστη Λυκιδευς
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Παναγιωτης
    Εγγραφή
    Nov 2009
    Περιοχή
    Π φαληρο αθηνα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    συγνωμη για να καταλαβω εχω ενα μοτερ του δινω 220 και τραβαει καποια αμπερ σωστα;και μετα του δινουμε μειωμενη ταση πχ 110 θα τραβαει μετα τα διπλα απ οτι πριν;
    Υπάρχουν νύχτες που οι λύκοι είναι σιωπηλοί και το φεγγάρι μόνο ουρλιάζει...
    http://greek-electrical-engineer.blogspot.com/

  6. #6
    Το avatar του χρήστη SRF
    Μέλος
    Όνομα
    Γεώργιος
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑΙ
    Μηνύματα
    36

    Προεπιλογή

    Μα βέβαια! Δεν το γνωρίζεις? Είναι έτσι ακριβώς, σύμφωνα πάντα με τις 'νεώτερες' αρχές του ηλεκτρισμου!
    Πήραμε το νόμο της Ισχύος P=Ι*U ξεχάσαμε - διαγράψαμε παντελώς την όποια σχέση του με τον θεμελιώδη νόμο του Ωμ I=U/R όπου το U=I*R και καταλήξαμε ότι το φορτίο μας ως τιμή εντελώς σταθερής αντίστασης (πχ του πηνείου ενός κινητήρος, λέμε) δεν παίζει τελικά κανέναν ρόλο στην ισχύ που θα ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ!!! Έτσι πλέον είναι πασηφανέστατο ότι ένας καταναλωτής 1500W που στα 230V τραβάει ρεύμα ~6.52Α & πρέπει να έχει αντίσταση ~35.26Ω, στα 115V θα εξακολουθεί να καταναλώνει τα 1500W τραβώντας πλέον ~13.04Α αφού αυτομάτως θα έχει αντίσταση ~4 φορές μικρότερη της αρχικής! Κοινώς... αλλάζεις τάση στα άκρα του κινητήρα αυτού & εξαφανίζεις ως δια μαγείας ποσοστό της περιέλιξης του πηνείου του κινητήρος! Αυτό είναι το υπερσύγχρονο "μεταβλητό πηνείο"! ? Πως είναι η Βάρικαπ δηλαδή, έτσι ένα πράγμα
    Άλλωστε τι μας νοιάζουν τώρα αντιστάσεις & άλλα τέτοια... αφού 1500W λέει το μοτέρ μας, 1500W θα καταναλώνει ότι τάση & να του βάλεις! Τι ρίχνεις εσύ 230V? Βάλτου 1.5V και γειά σου! New Order!
    Πραγματικά... το επίπεδο καθημερινά βελτιώνεται, πλέον!

  7. #7
    safetec

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου...
    1/τελεαμερικανικ εχουν αυτοματα θερμικα επαναφεροντε μονα τους .... εχουν επιλωγη και για χειροκηνητη επαναφωρα ...πρεπει να μελετησεις ιλικα φιλαρακι

    2/ολλα τα μοτερ εχουν θερμικα και ασφαλιστηκα ... σε περιπτωση που δεν εινε εθικτο να του βαλουμε θερμικο βαζουμε πανο στο μοτερ εστιτιριο που μετραει θερμοκρασια στον στατη και σε περιπτωση υπερθερμαντης καβετε το ρευμα ..διαβασε το βιβλιο του καθηγητη καπου που γραφει για μεδοδους προφηλαξεις μοτερ

    3/για το δευτερο που σχολιασες ο τυπος της ισιος εινε W = V * A ( W EINE H ΗΣΧΗΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΕΙΝΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ..... ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΙΟΥ ΕΙΝΕ ΤΑ V ΒΟΛΤ ΚΑΙ Α ΕΙΝΕ ΤΑ ΑΜΠΕΡ ) ΒΑΛΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΗΝ ΙΣΧΗΗ ΣΟΥ 1500 ΒΑΤ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΘΑ ΤΡΑΒΑΣ !!!

    ΑΠΛΗ ΜΕΤΡΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ

    οσο για προιγουμενα σχολεια για τους ελευθερους επαγκελματιες εγκαταστατες .... οταν μαθεις την δουλεια και καταφερεις να κανεις και εσυ κατι δικο σου οχι να γραφεις φουμαρα για να νομιζουν οι αλοι οτι ξερεις ελλα να σε μαθω τουλαχηστον ετσι θα βοιθας πραγματικα

  8. #8

    Banned
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    57

    Προεπιλογή

    Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου...


    Απίστευτη αγένεια. Κακοήθεια από έναν διαδικτυακό ξερόλα που τελικά αποδεικνύεται αδαής. ..





  9. #9

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    θωμάς bytheway.gr
    Εγγραφή
    Dec 2006
    Περιοχή
    μεταξυ βάρη και κορωπί
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    παιδια ηρεμηστε μια απλη κουβεντα κανουμε και ενωνουμε τις γνωσεις μας.γιατι ερχεστε σε αντιπραθεσεις?οι πιο πολοι απο εμας εχουμε αρκετες γνωσεις που μπορουμε να τις ενωσουμε και να βοηθησουμε και τους αλους που δεν ξερουν.φυσικα και μεταξυ μας να βοηθηθουμε γιατι κανενας δεν τα ξερει ολλα.

  10. #10
    Το avatar του χρήστη dalai
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    69

    Προεπιλογή

    Συμφωνω απολυτα οτι ειναι αγενης ο τροπος σου FILMAN. Σε λιγο θα φοβομαστε να δωσουμε μια συμβουλη ,μηπως και μας ξεφωνησουν! Απαραδεκτο για τεχνικο να μην μπορεις να πεις την γνωμη σου ακομη και αν ειναι λαθος , γιατι μονο ετσι θα φτασεις τελικα στη λυση.Μεσα απο το ΔΙΑΛΟΓΟ.

    Πριν κανα μηνα ηρθε στα χερια μου μοτερ απο διαδρομο που δεν λειτουργουσε. Το δικο μου σιγουρα ηθελε αλλαγη καρβουνακια, αφου ειχαν φαγωθει τελειως. Ομως ακομη και αν το μοτερ δουλευε κανονικα, ακομη και αν η πλακετα εδεινε τα αναμενομενα βολτ,ο διαδρομοσ δεν κουνιοταν. Δεν ο ειδα ο ιδιος αλλα υποψιαζομαι , προβλημα στη ζωνη ,ή η πλακετα δεν δινει αρκετα αμπερ για τη περιστροφη
    "Αν εισαι ηλεκτρονικος, μπορεις να κανεις τα παντα!!"

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας