αφού είναι καινούριος ο διάδρομος νομίζω οτι το καλύτερο είναι να μην τον πειράζεις και να τον πας για επισκευή αφού θα είναι εντός εγγύησης.
η ισχης του μοτερ σου 1500 w σωστα ??? οποτε εχουμε και λεμε
για να αποδωσει ο κηνητηρας αυτα τα 1500 w θελει μια ταση (220 βολτ η σωστη και μερικα αμπερ ρευμα .....)
οποτε εχουμε και λεμε 1500 = 220 * A -) A = 1500/220 = 6.8
OPOTE Ο ΚΗΝΗΤΗΡΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ 1500 w ΙΣΧΗΗ ΔΗΛ 2 ΙΠΟΥS POY EINE TO MOTER ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑΣΗ ΔΙΚΤΙΟΥ 220 ΒΟΛΤ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΡΕΥΜΑ ΕΝΤΑΣΗΣ 6.8 ΑΜΠΕΡ
1500W = 220 BOLT * 6.8 AMPER Ο TYPOS EINE W=V*A (ΤΟ ΔΙΧΝΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΓΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΜΕΣΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΜΗΤΟΝΑ )
η ταση εινε αντιστροφος αναλογη της εντασεις δηλ οσο ανεβενει η ταση μιωνετε η ενταση δες παραδιγμα τα καλωδια της υψηλης της δεη εινε πολυ ψηλα σε παχος οσο πιο πολυ υψηλα ανεβαζουνε τα βολτ τοσο πιο ψηλη εινε η διατομη του καλωδιου και για αυτο βαζουν πολους μετασχηματιστες στης πολης για οικονομια καλωδιων
σκεψου δεν θα ηταν πολυ πιο ευκολο τα εργοστασεια της δεη αντι για 15000 βολτ να βγαζοουν 220 απευθιας ????
οποτε εχουμε και λεμε για να επανελθουμε οσο μιονετε η ταση του δικτιου η ενταση μεγαλωνει ο κηνητηρας για να βγαλει 1500 βατ θελει 220 βολτ και 6.8 αμπερ αν εσυ του δωσεις 180 βολτ αυτος τη θα κανει ?? για να υπερνικησει το φορτιο και να βγαλει τα 1500 βατ θα ζιτισει παραπανο αμπερ
π.χ w = v * a =) 1500 = 180 *A =) A = 1500/180 = 8.3
ΔΕΣ ΔΙΑΦΩΡΑ ΜΕ ΤΑΣΗ 220 ΤΡΑΒΑΕΙ 6.8 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑΣΗ 180 ΒΟΛΤ ΤΡΑΒΑΕΙ 8.3
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ??? ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΝΕ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΧΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΟΙΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΛΟ ΛΑΘΟς ΤΑΣΕΙΣ ΔΕΙΤΕ Ο ΚΗΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΤΑΣΗ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΑΦΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΣΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΠΑΡΕΤΗΤΑ ΘΕΡΜΙΚΑ
ΣΚΕΠΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΣΕ ΤΕΧΝΙΚΟς ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΑ ΘΕΡΜΙΚΑ ΠΡΟΣΤΑΣΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΗΝΗΤΗΡΩΝ ΤΙ ΡΗΘΜΙΖΟΥΜΕ ???
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΑΜΠΕΡ !! ΓΙΑΤΙ ??? ΔΕΣ ΤΟΥς ΠΙΟ ΠΑΝΟ ΤΥΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
Φίλε γιάννη απο την στιγμή που στον τύπο το W είναι ανάλογο του V δεν μπορεί να μένει σταθερό το W ισχύει πως όταν ρίχνεις την τάση ανεβαίνουν τα Αμπερ λόγω ΑΔΜΕ(αρχή διατήρησης ενέργειας) αλλά όχι για πολύ και μετασχηματίζοντας τον παραπάνω τύπο ίσως το καταλάβεις καλύτερα P=V^2/R ότι τελικά η ισχύ είναι ανάλογη της τάσεως!
Τα αμπέρ ανεβαίνουν όταν για δεδομένο μηχανικό φορτίο στον κινητήρα και πέσει η τάση ο κινητήρας προσπαθεί να υπερνικήσει την πτώση του δυναμικού (ΑΔΜΕ) για αυτό εμφανίζονται τα παραπάνω Α!!
Ελπίζω να βοήθησα !