Παράθεση Αρχικό μήνυμα από genesis Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι μπαταρίες αυτοκινήτου είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ για αυτή την δουλειά. Αν δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης (πάνω από ~800 κύκλους σε βάθος εκφόρτισης 50%) που είναι αρκετά ακριβές χρησιμοποίησε τουλάχιστον μπαταρίες κατάλληλες για UPS με περίπου 200~300 κύκλους σε βάθος εκφόρτισης 50%.
Το πιθανότερο είναι ότι ο inverter-charger δεν έχει καμία βλάβη.
Για κάποιο λόγο δεν περνάει από την φάση φόρτισης "absorption" στην φάση φόρτισης "float". Πιθανόν γιατί, λόγω θερμοκρασίας, δεν πέφτει το ρεύμα φόρτισης κάτω από κάποιο όριο.
Πολύ σημαντικός παράγοντας είναι η θερμοκρασία της μπαταρίας και καλό θα ήταν να είχε αντιστάθμιση θερμοκρασίας, κάτι που έχουν μόνο τα ακριβά μηχανήματα. Το καλοκαίρι που μας πέρασε με θερμοκρασία αέρα στους 35~40 βαθμούς (και μάλλον υψηλότερη στην μπαταρία), το absorption voltage δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 14,00V~14,10V.
Συνεχής φόρτιση με αυτές τις συνθήκες σημαίνει συνεχής άνοδος της θερμοκρασίας και δραματική αύξηση του ρυθμού γήρανσης των στοιχείων.

Ο δείκτης που υπάρχει στις μπαταρίες είναι μία χονδρική ένδειξη της κατάστασης ενός μόνο στοιχείου. Δεν ξέρεις τι γίνεται στα υπόλοιπα 5 στοιχεία.

Συμφωνώ για το ακατάλληλες για αυτή τη δουλειά Κώστα. Επίσης συμφωνώ και για το δείκτη της μπαταρίας αφού δείχνει ένα στοιχείο. Δεν θα έπρεπε όμως ο inverter όταν του βάζω πλήρη μπαταρία να μη χρησιμοποιεί το φορτιστή του? Όπως έκανε πριν που το ανεμιστηράκι του δούλευε μόνο μετά από διακοπές ρεύματος και για όσο χρόνο φορτίζονταν η μπαταρία δηλ. μερικές ώρες? Αυτά βλέπω και ανησυχώ για το αν το κύκλωμα φόρτισης του Inverter μεταπίπτει σε float κατάσταση. Μίλησα με ειδικό στις μπαταρίες σε γνωστό site που εμπορεύεται μπαταρίες και με απέτρεψε από το να βάλω μπαταρία τύπου AGM (gel) γιατί τα 14,45 V συνεχώς θα την αχρηστέψουν και αυτή. Μου συνέστησε να βεβαιωθώ πρώτα ότι λειτουργεί σωστά ο υβριδικός inverter και ανάλογα να προχωρήσω. Θα μπορούσα βέβαια να αφήσω την καινούργια που έχω στον ανεξάρτητο φορτιστή μέχρι να μου δείξει 100% (τώρα, μου δείχνει 85% και τη φορτίζει και αυτός με 14,45 και 6,5Α) που όπως το ξαναβλέπω είναι φυσικό αφού η καινούργια έχει μείνει εκτός φορτιστή 2 εβδομάδες. Σ' ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου και πως βλέπεις την ιδέα μου?