Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη genesis
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Οι μπαταρίες αυτοκινήτου είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ για αυτή την δουλειά. Αν δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης (πάνω από ~800 κύκλους σε βάθος εκφόρτισης 50%) που είναι αρκετά ακριβές χρησιμοποίησε τουλάχιστον μπαταρίες κατάλληλες για UPS με περίπου 200~300 κύκλους σε βάθος εκφόρτισης 50%.
    Το πιθανότερο είναι ότι ο inverter-charger δεν έχει καμία βλάβη.
    Για κάποιο λόγο δεν περνάει από την φάση φόρτισης "absorption" στην φάση φόρτισης "float". Πιθανόν γιατί, λόγω θερμοκρασίας, δεν πέφτει το ρεύμα φόρτισης κάτω από κάποιο όριο.
    Πολύ σημαντικός παράγοντας είναι η θερμοκρασία της μπαταρίας και καλό θα ήταν να είχε αντιστάθμιση θερμοκρασίας, κάτι που έχουν μόνο τα ακριβά μηχανήματα. Το καλοκαίρι που μας πέρασε με θερμοκρασία αέρα στους 35~40 βαθμούς (και μάλλον υψηλότερη στην μπαταρία), το absorption voltage δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 14,00V~14,10V.
    Συνεχής φόρτιση με αυτές τις συνθήκες σημαίνει συνεχής άνοδος της θερμοκρασίας και δραματική αύξηση του ρυθμού γήρανσης των στοιχείων.

    Ο δείκτης που υπάρχει στις μπαταρίες είναι μία χονδρική ένδειξη της κατάστασης ενός μόνο στοιχείου. Δεν ξέρεις τι γίνεται στα υπόλοιπα 5 στοιχεία.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη genesis : 01-10-24 στις 11:06

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.636

    Προεπιλογή

    Δώστε μερικά σχόλια για το αν είναι συνετό να χρησιμοποιείται έστω καλή μπαταρία 100ΑΗ (βαθιάς εκφόρτισης ) με σχετικά μεγάλο inverter (άσχετα που ο νηματοθέτης δεν προσδιορίζει σε τι φορτία οριακά χρησιμοποιεί το inverter αλλά και για πόσες ώρες εννοεί το "αδιάλειπτη λειτουργία " ) , γιατί στις διάφορες οδηγίες για 1Kw προτείνουν στο περίπου 4-5 μπαταρίες των 100 ΑΗ , και όχι μια .

    Τα inverter έχουν τις δικές τους προστασίες χαμηλής τάσης (που πάνω κάτω είναι στα 10-11V ) και αν είναι συνετό να αποδέχεται κάποιος να πέφτει τόσο πολύ η τάση με ευθύνη του inverter . Γιατί άλλος χρήστης π.χ. μπορεί να κλείνει πιο υπερπροστατευτικά το inverter π.χ. στα 11,6 κτλ

    Μήπως οι παραπάνω λόγοι είναι η αιτία που δεν μπορεί να κρατήσει καλή μπαταρία πάνω από 2 χρόνια ?

    Πόσο ρυθμό εκφόρτισης / φόρτισης επιτρέπεται για μια μπαταρία , και πόσος είναι αυτός ο ρυθμός για περισσότερες μπαταρίες κτλ κτλ

    Εγώ π.χ. όταν έπαιζα με αυτά , στις πρώτες μπαταρίες άφηνα την ευθύνη (για χαμηλή τάση μπαταρίας ) στο να διακόψει με ευθύνη του inverter , και τις μπαταρίες τις έπαιρνα στο χέρι .
    Αργότερα δοκίμασα με μπαταρίες ίδιες , αλλά την ευθύνη την είχα εγώ για την χαμηλή τάση , και πράγματι κρατούν πολύ περισσότερο .
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 01-10-24 στις 11:27

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    ΣΠΥΡΟΣ
    Εγγραφή
    Jun 2015
    Περιοχή
    ΕΥΒΟΙΑ
    Μηνύματα
    72

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από genesis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι μπαταρίες αυτοκινήτου είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ για αυτή την δουλειά. Αν δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης (πάνω από ~800 κύκλους σε βάθος εκφόρτισης 50%) που είναι αρκετά ακριβές χρησιμοποίησε τουλάχιστον μπαταρίες κατάλληλες για UPS με περίπου 200~300 κύκλους σε βάθος εκφόρτισης 50%.
    Το πιθανότερο είναι ότι ο inverter-charger δεν έχει καμία βλάβη.
    Για κάποιο λόγο δεν περνάει από την φάση φόρτισης "absorption" στην φάση φόρτισης "float". Πιθανόν γιατί, λόγω θερμοκρασίας, δεν πέφτει το ρεύμα φόρτισης κάτω από κάποιο όριο.
    Πολύ σημαντικός παράγοντας είναι η θερμοκρασία της μπαταρίας και καλό θα ήταν να είχε αντιστάθμιση θερμοκρασίας, κάτι που έχουν μόνο τα ακριβά μηχανήματα. Το καλοκαίρι που μας πέρασε με θερμοκρασία αέρα στους 35~40 βαθμούς (και μάλλον υψηλότερη στην μπαταρία), το absorption voltage δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 14,00V~14,10V.
    Συνεχής φόρτιση με αυτές τις συνθήκες σημαίνει συνεχής άνοδος της θερμοκρασίας και δραματική αύξηση του ρυθμού γήρανσης των στοιχείων.

    Ο δείκτης που υπάρχει στις μπαταρίες είναι μία χονδρική ένδειξη της κατάστασης ενός μόνο στοιχείου. Δεν ξέρεις τι γίνεται στα υπόλοιπα 5 στοιχεία.

    Συμφωνώ για το ακατάλληλες για αυτή τη δουλειά Κώστα. Επίσης συμφωνώ και για το δείκτη της μπαταρίας αφού δείχνει ένα στοιχείο. Δεν θα έπρεπε όμως ο inverter όταν του βάζω πλήρη μπαταρία να μη χρησιμοποιεί το φορτιστή του? Όπως έκανε πριν που το ανεμιστηράκι του δούλευε μόνο μετά από διακοπές ρεύματος και για όσο χρόνο φορτίζονταν η μπαταρία δηλ. μερικές ώρες? Αυτά βλέπω και ανησυχώ για το αν το κύκλωμα φόρτισης του Inverter μεταπίπτει σε float κατάσταση. Μίλησα με ειδικό στις μπαταρίες σε γνωστό site που εμπορεύεται μπαταρίες και με απέτρεψε από το να βάλω μπαταρία τύπου AGM (gel) γιατί τα 14,45 V συνεχώς θα την αχρηστέψουν και αυτή. Μου συνέστησε να βεβαιωθώ πρώτα ότι λειτουργεί σωστά ο υβριδικός inverter και ανάλογα να προχωρήσω. Θα μπορούσα βέβαια να αφήσω την καινούργια που έχω στον ανεξάρτητο φορτιστή μέχρι να μου δείξει 100% (τώρα, μου δείχνει 85% και τη φορτίζει και αυτός με 14,45 και 6,5Α) που όπως το ξαναβλέπω είναι φυσικό αφού η καινούργια έχει μείνει εκτός φορτιστή 2 εβδομάδες. Σ' ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου και πως βλέπεις την ιδέα μου?

Παρόμοια Θέματα

  1. ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ UPS ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΕΣ
    από manos_3 στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-10-18, 12:11
  2. makita dc10wA δεν φορτιζει τς μπαταριες
    από xoustoulios στο forum Υπόλοιπες Μικροσυσκευές
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-05-17, 21:06
  3. μπαταριες επαναφορτιζομενων εργαλειων
    από jakjak στο forum Εργαλεία & Όργανα Μέτρησης
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-02-14, 02:32
  4. μπαταριες σε σκουπακι black decker
    από SPYROSKON στο forum Σκούπες & Σκουπάκια
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-02-13, 22:31
  5. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-01-12, 05:31

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας