Παράθεση Αρχικό μήνυμα από elektronio Εμφάνιση μηνυμάτων
το κλιξον είναι (στα Ελληνικά) Θερμικό. Αυτό πρέπει να είναι βραχυκυκλωμένο (εσωτερικά) και να σου δείχνει με το πολύμετρο 0Ω σε νορμαλ θερμοκρασία. όταν θερμανθεί γιατί βρίσκεται σε επαφή με τον κινητήρα το διμεταλλικό ανοίγει και κόβει την λειτουργία του κινητήρα για να τον προστατέψει.
Εφόσον σε νορμάλ θερμοκρασία σου δείχνει άπειρη αντίσταση δηλαδή ανοιχτό έλασμα σημαίνει ότι χάλασε και δεν περνάει η τάση στον κινητήρα για να λειτουργήσει, το αλλάζεις και είσαι jet.
Μια διόρθωση, το θερμικό δεν κόβει με βάση τη θερμοκρασία του κινητήρα, αλλά με βάση τη θερμοκρασία του εαυτού του (έχει μέσα αντίσταση η οποία ζεσταίνει το διμεταλλικό του έλασμα, από την οποία αντίσταση περνάει το ρεύμα του κινητήρα. Έτσι, αν από την αντίσταση περνάει για κάποιο χρόνο αυξημένο ρεύμα, το θερμικό ζεσταίνεται και κόβει. Το γεγονός ότι είναι κάτω από το καπάκι του κινητήρα έχει να κάνει με πρακτικούς λόγους και όχι για να διαβάζει θερμοκρασία. Άλλωστε γι αυτό το λόγο υπάρχουν διαφορετικά θερμικά για κινητήρες διαφορετικής ισχύος. Δεν κόβουν σε διαφορετικές θερμοκρασίες, απλώς περιέχουν διαφορετικές αντιστάσεις οι οποίες ζεσταίνονται το ίδιο με διαφορετικές τιμές ρεύματος).