Δες το ταμπελάκι τι γράφει πάνω στο μοτέρ για το τι πυκνωτή θα βάλεις.
Επειδή αυτά τα μοτέρ είναι πασίγνωστα σε πολλούς δεν θα ακολουθήσω το σωστότερο που είναι όπως το #67 .
Σου δίνω ένα σχέδιο
Προκαταβολικά σου λέω να προσέχεις ειδικά με τον πυκνωτή ότι κρατάει αποθηκευμένο ρεύμα και δεν πρέπει να τον αγγίζεις ακόμα και εκτός ρεύματος (πρέπει να βραχυκυλώνεις τις επαφές του για να αποφορτιστεί).
Σε αυτά τα μοτέρ που έχουν 5 επαφές .. η μία επαφή που είναι ουδέτερος συνήθως στην φισέτα είναι "μόνη " της ... οι επόμενες 2 επαφές Α+Β (που είναι μαζί πάνω στην φισέτα και σε οριζόντια διάταξη είναι οι αργές (Α+Β) και γρήγορες στροφές (Γ+Δ) )
Το σχέδιο είναι η απλή συνδεσμολογία με φις . Για να έχεις επιλογές αντιστροφής στροφών αυτό θα γίνει με τον κατάλληλο /ους διακόπτες .
Όταν π.χ. βρεις τις αργές στροφές οι αμέσως επόμενες 2 επαφές (σε οριζόντια διάταξη ) θα είναι οι γρήγορες κτλ .
Όμως οι γρήγορες στροφές (αν και αυτές γυρίζουν δεξιά / αριστερά με την αλλαγή των ακροδεκτών του πυκνωτή) μόνο η μία φορά είναι η σωστή . και αυτή θα την καταλάβεις στην δοκιμή (το ζορίζεις με κάποιο ξύλο πάνω στην τροχαλία και η φορά που θα δεις ότι είναι η πιο δυνατή , θα είναι και η σωστή). Αν έχεις άλλες απορίες ξαναρώτα (και προσοχή με το ρεύμα .... να τοποθετήσεις και την γείωση στο μοτέρ και να υπάρχει ρελέ διαρροής)