Το συνδεσα τελικα το μοτερ.
Αφου διαβασα και ξαναδιαβασα παλια ποστ σχετικα με μοτερ πλυντηριου αυτο που με βοηθησε στην συνδεσμολογια ηταν αυτο εδω http://www.hlektronika.gr/forum/show...t=60483&page=2
Και τωρα εχω μερικες ερωτησεις.
Ο πυκνωτης που δοκιμασα ηταν 20 mf και 450v.Το μοτερ επανω γραφει 16 μf.Παιζει πολυ συμαντικο ρολο αυτη η διαφορα?Για την ωρα αυτον ειχα ευκαιρο και γι αυτο δοκιμσα με αυτον.
Στην πρωτη δοκιμη δινοντας ρευμα ξεκινησε αμεσως και στις αργες στροφες.Βγαζοντας το καλωριο απο την μια επαφη του πυκνωτη και δινοντας στην αλλη αλλαξε η φορα που γυρνουσε.και παλι αργες στροφες.Πηρα ενα ξυλο και το πατησα επανω στον τροχαλια αλλα με αρκετη δυναμη ας πουμε ζοριστικε το μοτερ.
Αλλαζοντας τα καλωδια και δινοντας τα αλλα δυο απο το φισ του μοτερ τοτε ακουγετε ανα βουουουοβββββββ και βοηθοντας λιγο τον τροχαλια με το χερι και με πολυ προσοχη τοτε πηρε τις γρηγορες στροφες.Βαζοντας και παλι το ξυλο επανω στον τροχαλια εδω εχει πιο πολυ δυναμη το μοτερ και δεν ζοριζοταν αλλα ουτε και κολουσε.
Οποτε απολυτως ικανοποιημενος απο τα αποτελεσματα ανοιξα μια μπυρα σκεφτομενος την μελλοντικη εφαρμογη του μοτερ.
Δεκτες οι οποιες παρατηρησεις σας και υποδείξεις σας.
Ευχαριστω.