Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 17 από 17
  1. #11
    Το avatar του χρήστη achinic
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αχιλλέας
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Και η πλακέτα του ψυγείου. Δεν έχω δοκιμάσει να αλλάξω τους πυκνωτές.

    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  2. #12
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από achinic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα, Σήμερα ασχολήθηκα λίγο.

    Όταν συνδέσω το ψυγείο δεν ξεκινάει ο συμπιεστής καθόλου. Αναβοσβήνουν τα τρια ledakia του μπροστά ακούω το μπιπ μπιπ και τιποτα. Ανοιγοκλεινω τις πόρτες και σταματάει το μπιπ μπιπ. Ο συμπιεστής δεν ξεκινάει.

    Κάποιος έγραψε για το κλίξον.
    Τελικά όταν έγραφα οτι λειτουργεί ο συμπιεστής δεν έδινα απευθειας ρεύμα στον συμπιεστή αλλά βραχυκύκλωνα το κλίξον.

    Με το κλιξον λοιπον βραχυκυκλωμενο και την πλακέτα επάνω βάζω το ψυγειο στη πριζα.
    και έχουμε :
    Αναβοσβήνουν τα τρια ledakia του μπροστά ακούω το μπιπ μπιπ
    Ανοιγοκλεινω τις πόρτες και σταματάει το μπιπ μπιπ.
    Ο συμπιεστής ξεκινάει.
    Ακουω κλακ κλακ απο την ηλεκτορμαγνητικη.
    Ανοιγω την κατάψυξη και έχει αρχίσει να πέφτει η θερμοκρασία.
    Μετά απο 1-2 λεπτά
    Αναβοσβήνουν τα τρια ledakia του μπροστά ακούω το μπιπ μπιπ
    Ανοιγοκλεινω τις πόρτες και σταματάει το μπιπ μπιπ.

    Δεν βλέπω πτώση θερμοκρασίας στη συντήρηση αλλα δεν το άφησα στη πρίζα και για πολύ ώρα.


    Μεχρι εκει... δεν δοκιμασα παραπανω....

    Μην παραβιάζεις το κλίξον για πολλή ώρα , πιθανό να χρειαστείς αμπεροτσιμπίδα να παρακολουθήσεις τον κινητήρα και ΠΑΝΤΑ με το κλίξον (άλλο καινούριο)συνδεδεμένο κανονικά
    Μπορεί να ζορίζεται ο κινητήρας και άνοιξε – κλείσε το κλίξον να χάλασε και αυτό
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  3. #13

    Μέλος
    Όνομα
    Μάρκος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    42

    Προεπιλογή

    το κλιξον είναι (στα Ελληνικά) Θερμικό. Αυτό πρέπει να είναι βραχυκυκλωμένο (εσωτερικά) και να σου δείχνει με το πολύμετρο 0Ω σε νορμαλ θερμοκρασία. όταν θερμανθεί γιατί βρίσκεται σε επαφή με τον κινητήρα το διμεταλλικό ανοίγει και κόβει την λειτουργία του κινητήρα για να τον προστατέψει.
    Εφόσον σε νορμάλ θερμοκρασία σου δείχνει άπειρη αντίσταση δηλαδή ανοιχτό έλασμα σημαίνει ότι χάλασε και δεν περνάει η τάση στον κινητήρα για να λειτουργήσει, το αλλάζεις και είσαι jet.

    Μην παιδεύεσαι άσκοπα με την πλακέτα. όπως το περιγράφεις φαίνεται να είναι καλή. Άλλωστε είπες ότι είναι καινούρια.

  4. #14

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Ναι αλλά στο 1ο πόστ έγραψε .
    Έαν δώσω ρέυμα απευθείας στο μοτέρ, λειτουργεί και ρίχνει τη θεμροκρασία μόνο στον καταψύκτη.
    Εννοούσε στο "απευθείας" (χωρίς την χρήση του κλίξον? μάλλον όχι ... εννοείται μαζί με το κλίξον όπως έχει ) .
    Και για να λέει "ρίχνει την θερμοκρασία " (εννοείται το δούλεψε το μοτέρ για πολύ ώρα)
    Ας μας επιβεβαιώσει ο νηματοθέτης λεπτομερέστερα αν εννοούσε το "απευθείας " χωρίς την χρήση του κλίξον.

  5. #15
    Το avatar του χρήστη achinic
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αχιλλέας
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι αλλά στο 1ο πόστ έγραψε .
    Ας μας επιβεβαιώσει ο νηματοθέτης λεπτομερέστερα αν εννοούσε το "απευθείας " χωρίς την χρήση του κλίξον.

    Εννοούσα απευθείας οτι βραχυκυκλώνω το κλιξον.

    Το θέμα είναι γιατι όμως αρχίζει πάλι τα μπιπ μπιπ αφου έχω βραχυκυκλωμενο το κλιξον και βάζω το ψυγείο να δουλέψει ???


    Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω τον θερμοστάτη και στη συνέχεια να δώσω ρεύμα στο μοτερ με τη πλακέτα πάνω.
    Δηλαδή να βρώ φάση και ουδέτερο και να συνδέσω στο μοτερ παραλληλα με πλακετα.

  6. #16
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από elektronio Εμφάνιση μηνυμάτων
    το κλιξον είναι (στα Ελληνικά) Θερμικό. Αυτό πρέπει να είναι βραχυκυκλωμένο (εσωτερικά) και να σου δείχνει με το πολύμετρο 0Ω σε νορμαλ θερμοκρασία. όταν θερμανθεί γιατί βρίσκεται σε επαφή με τον κινητήρα το διμεταλλικό ανοίγει και κόβει την λειτουργία του κινητήρα για να τον προστατέψει.
    Εφόσον σε νορμάλ θερμοκρασία σου δείχνει άπειρη αντίσταση δηλαδή ανοιχτό έλασμα σημαίνει ότι χάλασε και δεν περνάει η τάση στον κινητήρα για να λειτουργήσει, το αλλάζεις και είσαι jet.
    Μια διόρθωση, το θερμικό δεν κόβει με βάση τη θερμοκρασία του κινητήρα, αλλά με βάση τη θερμοκρασία του εαυτού του (έχει μέσα αντίσταση η οποία ζεσταίνει το διμεταλλικό του έλασμα, από την οποία αντίσταση περνάει το ρεύμα του κινητήρα. Έτσι, αν από την αντίσταση περνάει για κάποιο χρόνο αυξημένο ρεύμα, το θερμικό ζεσταίνεται και κόβει. Το γεγονός ότι είναι κάτω από το καπάκι του κινητήρα έχει να κάνει με πρακτικούς λόγους και όχι για να διαβάζει θερμοκρασία. Άλλωστε γι αυτό το λόγο υπάρχουν διαφορετικά θερμικά για κινητήρες διαφορετικής ισχύος. Δεν κόβουν σε διαφορετικές θερμοκρασίες, απλώς περιέχουν διαφορετικές αντιστάσεις οι οποίες ζεσταίνονται το ίδιο με διαφορετικές τιμές ρεύματος).

  7. #17

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από achinic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω τον θερμοστάτη και στη συνέχεια να δώσω ρεύμα στο μοτερ με τη πλακέτα πάνω. .
    Ποιον θερμοστάτη (στο σχέδιο του ψυγείου σου σε φωτογραφίες παραπάνω δεν βλέπω "θερμοστάτη" αλλά μόνο 3 σένσορες) και έναν αισθητήρα περιβάλλοντος πάνω στην πλακέτα.

    Το θέμα είναι γιατι όμως αρχίζει πάλι τα μπιπ μπιπ αφου έχω βραχυκυκλωμενο το κλιξον και βάζω το ψυγείο να δουλέψει ???
    Γιατί το έφτιαξαν με την φιλοσοφία ότι αν η πλακέτα αντιληφθεί κάποια π.χ. δυσλειτουργία / διακοπή ρεύματος .. επειδή θεωρούν ότι σε αυτό το διάστημα μπορεί να έχουν "αλλοιωθεί τα τρόφιμα" σου επιβάλλουν να το γνωρίζεις (γιαυτό στην συνέχεια σου λένε άνοιξε / κλείσε τις πόρτες .. ένα είδος reset δηλαδή ) προτού να ξαναξεκινήσει μετά από 8 λεπτά ο συμπιεστής όπως αναφέρουν.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Παρόμοια Θέματα

  1. [Pitsos] καλωδίωση παλιό δίπορτο πιτσος
    από demkat1 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-08-14, 17:45
  2. [Άλλη] TEKA ΝF1 650 Δίπορτο
    από chipakos-original στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-07-14, 11:57
  3. [Άλλη] Shaub Lorenz δίπορτο
    από stafidas στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-02-14, 14:00
  4. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-06-13, 16:04
  5. Πρόβλημα με ψυγείο Δίπορτο SAMSUNG
    από babis43 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-02-11, 00:54

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας