
Αρχικό μήνυμα από
FILMAN
Συμπέρασμα: Ο παλαιός πυκνωτής ΔΕΝ ελέγχθηκε. Όταν ένα ασύγχρονο μοτέρ γυρνάει αργά πάντα το πρώτο πράγμα που κοιτάς είναι ο πυκνωτής, να το ξέρεις. Μπορεί να συμβεί να φταίει και το μοτέρ (να έχει πρόβλημα η περιέλιξη), αλλά είναι πολύ πιο σπάνιο.
Το παλαιό μοτέρ έχει 3 ταχύτητες ενώ το καινούριο μία. Πώς πήγατε να το ταιριάξετε στο μηχάνημα;
Το καινούριο μοτέρ το έχεις ακόμα; Αν θες να το βάλεις σε λειτουργία (για άλλο σκοπό), θα χρειαστείς επιπλέον έναν πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος 1.5μF 450V~ (οπότε αν έβαζες αυτό το μοτέρ πάνω στο μηχάνημα θα έπρεπε να αλλάξεις τον ήδη υπάρχοντα πυκνωτή των 1μF - ακόμα κι αν ήταν καλός - αφού αυτό θέλει 1.5μF και όχι 1μF για να δουλέψει σωστά). Θα συνδέσεις λοιπόν τον πυκνωτή ανάμεσα στο κόκκινο και το άσπρο καλώδιο του μοτέρ, και θα δώσεις τροφοδοσία 230V στο μαύρο και το άσπρο. Η συνδεσμολογία φαίνεται ξεκάθαρα στο ταμπελάκι, και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί έγιναν δοκιμές. Ελπίζω στις δοκιμές να μην συμπεριλήφθηκαν και τα άλλα τρία καλώδια (καφέ, κίτρινο, γκρι) τα οποία είναι για μέτρηση ταχύτητας περιστροφής και απαγορεύεται να συνδεθούν στο κύκλωμα των 230V~ με οποιονδήποτε τρόπο (θα τα αφήσεις μονωμένα και ασύνδετα).