Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 48
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δήμος
    Εγγραφή
    Jun 2016
    Περιοχή
    Παλαμάς
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή Ο εσωτερικός ανεμιστήρας υπολειτουργεί

    Καλησπέρα σας. Έχω ένα κλιματιστικό BAUER 12άρι(αγοράστηκε πριν από 12 χρόνια από Praktiker). Πριν από μερικές ημέρες ο εσωτερικός ανεμιστήρας άρχισε να δουλεύει αργά. Όποια ταχύτητα κι αν του έβαζα αυτός γύρναγε σταθερά. Το ίδιο συνέβαινε και αν δούλευε το κλιματιστικό σαν ανεμιστήρας ή στο θερμό ή στην αφύγρανση. Το λύσαμε και ψάξαμε για μοτέρ. Ένας ψυκτικός της περιοχής μας βρήκε ένα το οποίο όμως δεν γύριζε καθόλου. Το ξαναπήρε, το σύνδεσε αλλιώς αλλά τίποτα. Ξαναδοκίμασα το παλιό το οποίο δούλευε έστω αργά. Ο πυκνωτής 1μ/450V μετρήθηκε και είναι εντάξει. Επίσης μου πρότεινε να τοποθετήσουμε μια άλλη εσωτερική μονάδα διαφορετικής μάρκας σαν 2η λύση. Είναι εφικτό αυτό;

    Θέλω την γνώμη σας αν πιστεύετε ότι όντως είναι το μοτέρ το πρόβλημα ή μπορεί να φταίει κάτι άλλο και αν είναι εφικτή η 2η λύση.
    Η φωτογραφία είναι από το μοτέρ. Θα είναι εύκολο να βρω ένα αντίστοιχο;
    mot.jpg

  2. #2
    Το avatar του χρήστη DIATHERM
    Μέλος
    Όνομα
    ΑΝΔΡΕΑΣ
    Εγγραφή
    Aug 2012
    Περιοχή
    ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
    Μηνύματα
    295

    Προεπιλογή

    Δοκιμασατε το μοτερ με εξωτερικο πυκνωτη να του δωσετε ρευμα να δουλεψει?

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον DIATHERM για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    dimos1968 (04-07-16)

  4. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δήμος
    Εγγραφή
    Jun 2016
    Περιοχή
    Παλαμάς
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Το δικό μου το δοκίμασα και δούλευε είτε πάνω στο A/C είτε κατευθείαν στο ρεύμα(χωρίς εξωτερικό πυκνωτή) αργά και στις δύο περιπτώσεις. Το άλλο που μου έφερε δεν δούλευε με τίποτα. Εξωτερικό πυκνωτή δεν δοκίμασα σε κανένα από τα δύο.

  5. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δήμος
    Εγγραφή
    Jun 2016
    Περιοχή
    Παλαμάς
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Εδώ είναι και το καινούργιο μοτέρ. Επειδή έχουν δοκιμαστεί δύο διαφορετικοί συνδυασμοί σύνδεσης καλωδίων και δεν δούλεψε κανένας μήπως μπορείτε να μου γράψετε τις αντιστοιχίσεις καλωδίων παλιού και καινούργιου μπας και βγάλουμε άκρη;
    mot2o.jpg

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    May 2016
    Περιοχή
    τριπολη
    Μηνύματα
    53

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον qsd330 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    dimos1968 (04-07-16)

  8. #6
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    O πυκνωτής πώς ελέγχθηκε και βρέθηκε εντάξει; Διότι είναι ο νούμερο 1 ύποπτος για αυτό το σύμπτωμα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 04-07-16 στις 15:35

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    dimos1968 (04-07-16)

  10. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δήμος
    Εγγραφή
    Jun 2016
    Περιοχή
    Παλαμάς
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια. Τελικά σήμερα πήγα Καρδίτσα, αγόρασα πυκνωτή, δοκίμασα και τα δύο μοτέρ. Το παλιό πλέον δούλευε δυνατά, το καινούριο και πάλι όχι. Έδεσα την μονάδα και πλέον δουλεύει άψογα. Η απογοήτευσή μου είναι ότι ο τεχνικός δεν είχε ιδέα προς τα που να κινηθεί παρά μου έλεγε ότι ελέγχθηκε η πλακέτα και όλα ήταν εντάξει. Ψηθήκαμε 10 μέρες ψάχνοντας. Ευτυχώς πιάνουν τα χέρια μου (αν και δάσκαλος) και ευτυχώς υπάρχουν forum όπου άτομα σαν εσάς βοηθούν με το παραπάνω. Καλό σας καλοκαίρι.

  11. #8
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Συμπέρασμα: Ο παλαιός πυκνωτής ΔΕΝ ελέγχθηκε. Όταν ένα ασύγχρονο μοτέρ γυρνάει αργά πάντα το πρώτο πράγμα που κοιτάς είναι ο πυκνωτής, να το ξέρεις. Μπορεί να συμβεί να φταίει και το μοτέρ (να έχει πρόβλημα η περιέλιξη), αλλά είναι πολύ πιο σπάνιο.

    Το παλαιό μοτέρ έχει 3 ταχύτητες ενώ το καινούριο μία. Πώς πήγατε να το ταιριάξετε στο μηχάνημα;

    Το καινούριο μοτέρ το έχεις ακόμα; Αν θες να το βάλεις σε λειτουργία (για άλλο σκοπό), θα χρειαστείς επιπλέον έναν πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος 1.5μF 450V~ (οπότε αν έβαζες αυτό το μοτέρ πάνω στο μηχάνημα θα έπρεπε να αλλάξεις τον ήδη υπάρχοντα πυκνωτή των 1μF - ακόμα κι αν ήταν καλός - αφού αυτό θέλει 1.5μF και όχι 1μF για να δουλέψει σωστά). Θα συνδέσεις λοιπόν τον πυκνωτή ανάμεσα στο κόκκινο και το άσπρο καλώδιο του μοτέρ, και θα δώσεις τροφοδοσία 230V στο μαύρο και το άσπρο. Η συνδεσμολογία φαίνεται ξεκάθαρα στο ταμπελάκι, και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί έγιναν δοκιμές. Ελπίζω στις δοκιμές να μην συμπεριλήφθηκαν και τα άλλα τρία καλώδια (καφέ, κίτρινο, γκρι) τα οποία είναι για μέτρηση ταχύτητας περιστροφής και απαγορεύεται να συνδεθούν στο κύκλωμα των 230V~ με οποιονδήποτε τρόπο (θα τα αφήσεις μονωμένα και ασύνδετα).

  12. 3 μέλη ευχαρίστησαν τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    dimos1968 (04-07-16), lakon1981 (08-08-16), Papas00zas (05-07-16)

  13. #9

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δήμος
    Εγγραφή
    Jun 2016
    Περιοχή
    Παλαμάς
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα φίλε μου. Όπως τα λες είναι για το παλιό μοτέρ. Δεν ξέρω αν έχει μια ή τρεις ταχύτητες το καινούριο(μου το 'φερε σαν αντίστοιχο του παλιού).
    Το καινούργιο το δοκίμασα σήμερα, σύμφωνα με τη συνδεσμολογία όπως την περιγράφεις και εσύ αλλά και το ταμπελάκι πάνω στο μοτέρ, με τον αντίστοιχο πυκνωτή 1.5 μf αφού αγόρασα δύο πυκνωτές (κόστος 1,80 Ε και οι δύο-για να μην πηγαινοέρχομαι Καρδίτσα) ώστε να τα δοκιμάσω και τα δύο με τον δικό τους πυκνωτή. Συνέχισε να μην δουλεύει.
    Οι δοκιμές έγιναν γιατί πολύ απλά δεν ήξερε πως συνδέονταν και έκανε πειράματα. Δύο φορές μου έφερε την πλακέτα με το μοτέρ με εντελώς διαφορετική συνδεσμολογία και του το 'πα ότι ένας επαγγελματίας που ξέρει τη δουλειά του δεν τα συνδέει μία έτσι μία αλλιώς και ό,τι κάτσει. Επέμενε ότι ελέγχθηκαν και ότι δούλευαν σωστά πλακέτα-μοτέρ. Μπορεί και από αυτό να δημιουργήθηκε πρόβλημα στο μοτέρ του όπως επισημαίνεις και εσύ γιατί κάθε φορά και τα 6 καλώδια ήταν με διαφορετικό τρόπο συνδεδεμένα.
    Το απόγευμα συμφωνήσαμε να του πάω πίσω το μοτέρ και ένα αισθητήριο που το άλλαξε από μόνος του γιατί είχε υποψίες ότι ίσως να 'φταιγε κι αυτό και να μου επιστρέψει τα 35Ε που τον πλήρωσα.
    Η περιοχή μου έχει έλλειψη από τεχνικούς και όχι από εγκαταστάτες A/C. Έλα που όμως άρχισαν να βγάζουν προβλήματα τα A/C που σωρηδόν αγοράστηκαν την περίοδο 2000-2004. Με την οικονομική κρίση η πλειοψηφία στρέφεται στην επισκευή(αν αξίζει) και όχι στην αντικατάσταση. Ελπίζω να καταλάβατε τι συνέβη και πώς ένα απλό πρόβλημα (για όσους γνωρίζουν όμως) έγινε σήριαλ(για όσους δεν γνωρίζουν). Σας ευχαριστώ και πάλι.

  14. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Jul 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο
    Μηνύματα
    56

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμπέρασμα: Ο παλαιός πυκνωτής ΔΕΝ ελέγχθηκε. Όταν ένα ασύγχρονο μοτέρ γυρνάει αργά πάντα το πρώτο πράγμα που κοιτάς είναι ο πυκνωτής, να το ξέρεις. Μπορεί να συμβεί να φταίει και το μοτέρ (να έχει πρόβλημα η περιέλιξη), αλλά είναι πολύ πιο σπάνιο.

    Το παλαιό μοτέρ έχει 3 ταχύτητες ενώ το καινούριο μία. Πώς πήγατε να το ταιριάξετε στο μηχάνημα;

    Το καινούριο μοτέρ το έχεις ακόμα; Αν θες να το βάλεις σε λειτουργία (για άλλο σκοπό), θα χρειαστείς επιπλέον έναν πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος 1.5μF 450V~ (οπότε αν έβαζες αυτό το μοτέρ πάνω στο μηχάνημα θα έπρεπε να αλλάξεις τον ήδη υπάρχοντα πυκνωτή των 1μF - ακόμα κι αν ήταν καλός - αφού αυτό θέλει 1.5μF και όχι 1μF για να δουλέψει σωστά). Θα συνδέσεις λοιπόν τον πυκνωτή ανάμεσα στο κόκκινο και το άσπρο καλώδιο του μοτέρ, και θα δώσεις τροφοδοσία 230V στο μαύρο και το άσπρο. Η συνδεσμολογία φαίνεται ξεκάθαρα στο ταμπελάκι, και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί έγιναν δοκιμές. Ελπίζω στις δοκιμές να μην συμπεριλήφθηκαν και τα άλλα τρία καλώδια (καφέ, κίτρινο, γκρι) τα οποία είναι για μέτρηση ταχύτητας περιστροφής και απαγορεύεται να συνδεθούν στο κύκλωμα των 230V~ με οποιονδήποτε τρόπο (θα τα αφήσεις μονωμένα και ασύνδετα).
    Καλημερα σας. Αν συνδεθούν για δοκιμη τα άλλα τρία καλώδια (καφέ, κίτρινο, γκρι) τα οποία είναι για μέτρηση ταχύτητας περιστροφής τι προβλημα θα υπάρξει; Έχω το ίδιο πρόβλημα και ο τεχνικός αμεσως μου ειπε για πυκνωτή. Επειδή η περιοχή είναι απομακρυσμένη άλλαξε το πυκνωτή από μια παλιά πλακετα που είχε αλλά ο ανεμιστηρας πάλι γυριζε το ίδιο.έλεγξε κάποια από τα τρία καλωδιάκια και μου είπε ότι μάλλον είναι το μοτέρ και θα το κοιταζε. Βέβαια μου είπε ότι θα το ξανακοιταξει τωρα το ΣΚ που θα ξαναπάει. Σκεφτομαι να του πώ να μην πειραξει μοτερ και να δοκιμάσουμε καινουργιο πυκνωτη για να σιγουρευτούμε .

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Κerosun Ανεμιστήρας
    από kwpap7 στο forum Υπόλοιπες Μικροσυσκευές
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-06-16, 15:14
  2. [Κλιματιστικό Toyotomi] Toyotomi 24 inverter μόνο ο ανεμιστήρας...
    από georgebes στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-07-15, 22:52
  3. [Φορητός Η/Υ] Ανεμιστήρας σε Amilo Laptop
    από olorin στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-06-15, 12:22
  4. [Κλιματιστικό] Ανεμιστήρας κλιματιστικού GREE - πυκνωτής
    από lazarospetses στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-02-15, 14:18
  5. ανεμιστήρας οροφής
    από ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ στο forum Υπόλοιπες Μικροσυσκευές
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-09-14, 19:42

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας