Φίλε Μάκη,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Πριν πας την εσπρεσιέρα στο SERVICE της Αντιπρ/πειας κοίταξε κάποια ακόμα πολύ απλά θέματα :
- Να μην έχει κουμπώσει καλά η δεξαμενή και οι βαλβίδες να παραμένουν κλειστές.
Σαν λύση προτείνεται η ελαφρά πίεση της δεξαμενής προς τα κάτω ώστε ν΄ ανοίξουν οι βαλβίδες.
- Να ΄ναι φραγμένη η έξοδος του λέβητα Espresso.
Σαν λύση προτείνεται ο καθαρισμός της σύμφωνα με τα γραφόμενα στη παράγραφο 11.3 του
User Manual ( https://asset.conrad.com/media10/add...eca-1300-w.pdf ).
- Το φίλτρο να ΄ναι μπλοκαρισμένο.
Σαν λύση προτείνεται ο καθαρισμός του σύμφωνα με τα γραφόμενα στη παράγραφο 11.2 του
ίδιου ως άνω User Manual.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης