
Αρχικό μήνυμα από
Di*Ca_Electronic
Ν΄ επιμείνεις στο SERVICE για το FirmWare.
Ανάφερέ τους ότι θα κάνεις αναφορά στον Συνήγορο Καταναλωτή και στ΄ Υπουργείο Ανάπτυξης, καθόσον υπάρχει ανάλογη
Ευρωπαϊκή Οδηγία για τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς βοήθεια γι΄ επισκευή ηλεκτρικών / ηλεκτρονικών συσκευών των
καταναλωτών. ακόμα κι όταν λήξει η εγγύηση που παρέχεται από την εταιρεία κατασκευής του προϊόντος, (χαμηλό έως δωρεάν
κόστος επισκευής, άμεσου χρόνου μ΄ αντικατ/ση της συσκευής γι΄ όσο χρόνο είναι στην Τεχνική Υπηρεσία προς επισκευή).
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης