Το "Φιλικά" μου άρεσε!
Η αλήθεια είναι ότι το ευχαριστήθηκα τόσο, που καθυστέρησα εσκεμμένα να σχολάσω!!!!!!!!!
Τουλάχιστον τη γλύτωσες εσύ!
Φυσικά! Αφού υπάρχεις εσύ!!!!!!
Όχι! Έχω από παλιά ένα CRAY-2 για αυτή την τόσο περίπλοκη δουλειά. Το μόνο κακό είναι ότι δεν μπαίνει στο Internet. Ελπίζω το δικό σου - ειλικρινά ούτε που το είδα - να μην έχει αυτό το θανατηφόρο μειονέκτημα. Να μην σου έρθει ένα email βρε αδερφέ όταν θα είναι έτοιμος ο πυκνωτής; Εεεεε...
Είναι που έχω κάνει σε ψυχιατρείο. Ως εργαζόμενος, δυστυχώς για σένα!
Άλλο ένα χαμένο 250άρι... Δεν είναι ζωή αυτή...






Απάντηση με παράθεση